- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Wat een taalgebruik...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een taalgebruik...
"Steroids for sale"
De vorige keer dat de overheid kingkong probeerde aan te pakken ging het ook niet zo heel goed...Altijd handig om het zwart op wit te zetten dat je de wet zal breken.
De vorige keer dat de overheid kingkong probeerde aan te pakken ging het ook niet zo heel goed...
Er gaan op het moment blijkbaar veel van dit soort berichten rond.
En toch denk ik dat elke Nederlander dit begrijpt. In tegenstelling tot de hypotheek of de belasting aangifte of zelfs zorgverzekering.
Die viel mij ook al op ja 😂
FactsEr gaan op het moment blijkbaar veel van dit soort berichten rond.
En toch denk ik dat elke Nederlander dit begrijpt. In tegenstelling tot de hypotheek of de belasting aangifte of zelfs zorgverzekering.
Nee hoor, ik kom niet uit alle straattaal, afko's en vaudten.En toch denk ik dat elke Nederlander dit begrijpt. In tegenstelling tot de hypotheek of de belasting aangifte of zelfs zorgverzekering.
Leroy aka the natural reporterOnze grote vriend was ook aanwezig, hij kijkt alsof hij in zijn broek gekakiayt heeft
![]()
Ik denk Rotterdam. Flinke terror daar.
Bepaalde andere problemen kunnen nu ook opgelost worden als er ff doorgepakt wordt. Ze zijn nu in de picture![]()