MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik kan me een interview herinneren van een Feyenoordspeler uit Zweden, die echt diep verontwaardigd/verbaasd was dat wij ‘kanker’ als scheldwoord gebruiken in allerlei verschillende contexten
Ik vondt het sterrenbeeld cancer ook raar. (Kreeft in Nederland)

Nederlands is sowieso een rare taal

Volgens mij kan er in geen taal ter wereld zo gescholden worden als in het Hollands.

Ik vind wel dat als iedereen zo verontwaardigd over het ‘k-woord’ doet, dat alle ziektes in taalgebruik verworpen moeten worden (tenminste als scheldwoord)
Nee joh... dat is Nederland cultuur erfgoed. Niemand anders doet dit.

Duits is prachtig om te spreken maar lelijk om naar te luisteren zeggen ze wel eens.

Duits is prachtig om te spreken maar lelijk om naar te luisteren zeggen ze wel eens.
Duits is prachtig om in te schelden.
Leck mich im arsch!

Dat is trouwens een liedje van Mozart.
Leck mich im Arsch ('Lick me in the arse') is a canon in B-flat major composed by Wolfgang Amadeus Mozart, K. 231 (K. 382c), with lyrics in German. It was one of a set of at least six canons probably written in Vienna in 1782.[1] Sung by six voices as a three-part round, it is thought to be a party piece for his friends.

Wat een held die Mozart.

Iemand een ter***lijer noemen is echter geen probleem.

Aan de t*ring (tuberculose) sterven jaarlijks ca 1,5 miljoen mensen wereldwijd.

Het is ook een beetje in welke context je het zegt. Als ik mijn kleine teen kk hard stoot ja dan floept het eruit voor ik er erg in heb.
Ja precies, dan komt het als een reflex en kan je er ook weinig aan doen. Dan heb je van die mensen die gaan b**chen "je mag niet schelden met kk" terwijl je net kkhard je teen hebt gestoten.

Mensen die bijv. "je kk moeder" zeggen zijn wel kansloos.

Ik vind met kanker schelden helemaal geen probleem, je lichaam ontwikkeld het zelf en je kan anderen er niet mee aansteken itt veel andere ziektes.

Terug
Naar boven