- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind 'm tof. Alleen geen zin om 15 euro voor een shirt te betalen waar je 3 wedstrijden in kunt lopen.

Ja was ik wel, maar ik ben bang dat ik niet voor vrijdag kan uitvinden waar het depot van de Oranje XXL shirts zit en er ook nog eens 1 in mijn maat kan gappen.![]()
kreeg het mailtje al met dit foei lelijke shirt erin.
beter hadden ze meerdere andere kleuren van hun eigen shirts laten maken, die zijn wel okay.

ja haha.. voor volgende jaar!
Die komen ook! en ook nog met meerdere prints zoals het squatshirt. Dit oranje shirt is slechts een grap voor het WK ;-).
We hebben er al zeker meer dan 500 verkocht dus er zijn ook mensen die het wel grappig vinden![]()
perfect, binnenkort halen, heb de grijze maar dan zonder rits helaas. Die komen ook binnenkort met rits?Okay dan, nieuwe kleuren.
Zag dat jullie ook nu een nieuwe batch zwarte joggingbroeken binnen hebben met Rits in de zakkenperfect, binnenkort halen, heb de grijze maar dan zonder rits helaas. Die komen ook binnenkort met rits?
Het grappige is dat we er best veel aan Duitsers hebben verkocht![]()

Weinig vertrouwen in ons elftal!Ik vind 'm tof. Alleen geen zin om 15 euro voor een shirt te betalen waar je 3 wedstrijden in kunt lopen.