Fitness Seller

Nieuw Het Pumped Lion WK Shirt heb jij 'm al?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.382
Limited Edition oranje leeuw shirt, zolang de voorraad strekt!

oranje_t_shirt_leeuw_voorkant.jpg

Vind deze wel vet :D

jezus wat slecht, pleur toch op man :D

Ik zie hier geen personen vrijwillig in rond lopen.
Ecto's zien er dom uit met een leeuw op het shirt dat breder is dan zij zelf en badboy gain masters met 50cm biceps omtrek maken van zichzelf een lachwekkende profileer mascotte.
Hulde voor jullie supps, -1 voor het shirt.

Ik vind 'm tof. Alleen geen zin om 15 euro voor een shirt te betalen waar je 3 wedstrijden in kunt lopen.

belachelijke kleur :o

Ja was ik wel, maar ik ben bang dat ik niet voor vrijdag kan uitvinden waar het depot van de Oranje XXL shirts zit en er ook nog eens 1 in mijn maat kan gappen. :(

Met een beetje geluk krijg je over een aantal maanden een shirtje in de maat s bij een bestelling. Zo heb ik ook al een paar body en fitshop hemdjes in kindermaatjes.

kreeg het mailtje al met dit foei lelijke shirt erin.

beter hadden ze meerdere andere kleuren van hun eigen shirts laten maken, die zijn wel okay.

• Topic Starter Topic Starter
kreeg het mailtje al met dit foei lelijke shirt erin.

beter hadden ze meerdere andere kleuren van hun eigen shirts laten maken, die zijn wel okay.

Die komen ook! en ook nog met meerdere prints zoals het squatshirt. Dit oranje shirt is slechts een grap voor het WK ;-).

We hebben er al zeker meer dan 500 verkocht dus er zijn ook mensen die het wel grappig vinden ;)

vind wel mooi valt ook lekker op dat oranje

Waarom geen zwart /geel /rode?:D

Die komen ook! en ook nog met meerdere prints zoals het squatshirt. Dit oranje shirt is slechts een grap voor het WK ;-).

We hebben er al zeker meer dan 500 verkocht dus er zijn ook mensen die het wel grappig vinden ;)

Okay dan, nieuwe kleuren.

Zag dat jullie ook nu een nieuwe batch zwarte joggingbroeken binnen hebben met Rits in de zakken :) perfect, binnenkort halen, heb de grijze maar dan zonder rits helaas. Die komen ook binnenkort met rits?

• Topic Starter Topic Starter
Okay dan, nieuwe kleuren.

Zag dat jullie ook nu een nieuwe batch zwarte joggingbroeken binnen hebben met Rits in de zakken :) perfect, binnenkort halen, heb de grijze maar dan zonder rits helaas. Die komen ook binnenkort met rits?

Let er wel op dat deze broeken wat korter vallen dan vorige keer!

De grijze komen voorlopig niet, we werken aan een 2e model naast dit model en die is donkergrijs.

Terug
Naar boven