XXL Nutrition

Nieuws Producent balansbandjes geeft toe dat deze niet werken

• Topic Starter Topic Starter
Placebo effect werkt wel degelijk. Daarom dus ook jammer dat dit naar buiten is gebracht. Labiele figuren mogen best uitgebuit worden naar mij mening, de grens licht bij verstandelijk gehandicapten.

Ja welke labiele verschijning geloofd hier dan ook in???, Ja de vele duizenden die onzeker over zichzelf zijn.

Placebo effecten worden a jaren gebruikt mensen beter te maken die eigenlijk ipv een lichamelijke aandoening een geestelijke aandoening hebben.

Dit is het zoveelste product voor de debielen markt! De zweverige mens...

Triest hoor!

Lawsuit lawsuit lawsuit!!! :D

Mooi he, dat placebo effect.

Voor mij volkomen onbegrijpelijk dat kopers van dit bandje daadwerkelijk in de veronderstelling zijn dat het ze iets gaat opleveren. Die lui worden niet in de reet genomen, die nemen zichzelf vooral in de reet.

Voor mij volkomen onbegrijpelijk dat kopers van dit bandje daadwerkelijk in de veronderstelling zijn dat het ze iets gaat opleveren. Die lui worden niet in de reet genomen, die nemen zichzelf vooral in de reet.

Naja volgens mij moet je vrij gay zijn wil je met zon bandje lopen dus, geeft niks!

Je hebt er zelf zeker ook een he, Klaas?

Ik draag 'm om mijn enkel, veel hipper.

Hoe had je dit aangepakt in 'reallife' Practicus, met je verbale hoogbegaafdheid bedoel ik dan he, schets dat eens?

Was bijna van plan om zo'n A. Vogel product aan te schaffen, ga ik nu maar niet doen.

Terug
Naar boven