XXL Nutrition

nieuwe whey....welke?? (karma!)

Bezoekers in dit topic

Syntha-6 zoals hier eerder vernoemd is echt wel lekker.
Maar ik hamer niet zozeer op de smaak, van mij mag het klonteren en slecht smaken, de reden waarvoor je whey koopt en gebruikt moet optimaal zijn.
 
heb de nieuwe whey smaak caramel toffee van bodylab en die is ook erg goed te doen.
 
Syntha-6 zoals hier eerder vernoemd is echt wel lekker.
Maar ik hamer niet zozeer op de smaak, van mij mag het klonteren en slecht smaken, de reden waarvoor je whey koopt en gebruikt moet optimaal zijn.

En dat zal nooit door jezelf te meten zijn:D
 
het liefst zou ik banaan of vanille bestellen maar ik ben bang dat dat niks is met water...dus toch maar choco

alleen 's avonds laat neem ik een caseine/whey shake met magere melk,en daar heb ik momenteel de coconut island van MDY voor (errug lekker!!!)
 
Elite Whey Protein is één van de best smakende als je deze mixt met water. Ik heb altijd banaan, en de samenstelling is meer dan O.K.

link: Elite Whey Protein - Dymatize
 
Ja scheelt 0,02ct op 2275g wel weer meer als je 2x 2275 bestelt of 908g;)

doelde idd op
nutriplaza 100 euro voor 4.5 kilo
body en fit 89 euro voor 2 potten van 2kg275
 
doelde idd op
nutriplaza 100 euro voor 4.5 kilo
body en fit 89 euro voor 2 potten van 2kg275

Is nog fijner ook anders heb je pot van 4500kg geopend
en nu 2275g :thumb:
 
maandagavond besteld....woensdagmorgen in huis :D

thanks XXL peoples ;)
 
Ik gebruik van SportsNutritionInternational de Xtreme Pro whey, op dit moment banaan, super goeie smaak zonder klonten!

ik betaal voor 4,5 kilo 75 euro
 
hey...

ik ga voor muscletech whey hardcore. Goede kwalitiet en goede smaak
 
ik heb zelf sinds gisteren de vanille van Revolutions en Chocolade-nougat van Weider. Beide zijn erg lekker. De Weider heeft de smaak van echte pure chocolade. jammie :D en ook de samenstelling van die Weider is erg goed.
 
Powersupplemets:thumbs:
 
Als de de choco met de cocos mengt van Revolutions is dat trouwens ook wel mega yummie :p
 
Doe mij maar bodylab whey, vind de aardbei erg lekker met water...
 
Back
Naar boven