Fitness Seller

Het schuim der maatschapij: Perikelen in Den Haag

spiertje16

Monstrous Giant
Waardering
0
Zwerfers..verslaafden...daklozen...
Een onderlaag in onze maatschapij die zich vooral in de grote steden begeeft
Ziektes, virussen, parasieten noem maar op

Leden die uit Den Haag komen kennen vast het koekamp, een veldje zijdelings gelegen aan het het malieveld en doorlopend naar het centraal station.
Het is het eerste wat je ziet aan je zijkant als je een willekeurige tram instapt.
Na een dvdtje kijken met wat goeie maten van mijn mma gym stap ik de deur uit samen met een vrind
We gaan lopend richting centraal en het is al aardig donker, en we besluiten via het koekamp te gaan omdat dat sneller is dan de tram nemen.
Op een gegeven moment merk ik dat een fietser langzaam achter ons aan fiets, hij nadert wat meer en ik zie een rasta-achtige man van midden 30, metertje of 1,98 beetje bollig fors postuur met achterop een blanke gast ook midden 30 ongeveer.

De rastafiguur: Ey gozers luister es, willen jullie wat geld verdienen?
Direct schoot er een akelig en naar voorgevoel van dat dit niet zo goed zou aflopen door me heen, kennende het temparement van mijn vrind
Ik reageer meteen, nee we hoeven niks en we verkopen niks

Rastafiguur kijkt de gozer achter op zijn fiets een beetje schaapachtig aan en hardnekkig als dat hij is gaat hij door en blijft hij naast ons fietsen.
Hij werpt de volgende vraag: Luister swa het is makkelijk geld verdienen, simpel jij brengt dit voor mij daarnaar toe, of wil je andere manier?
Ik ken een vrouw die betaalt goed geld voor jonge jongens als je bereid bent wat dingen te doen...ik sweer

Ik voelde hem al aankomen, maar reageerde te laat
Vrind: Ey kankerzwerver oprotten misbaksel, ga jij maar lekker met die vrouw nken als jij je zo graag laat vernederen voor geld eerloze kankerhond
De rastafari kijkt een paar seconden verdwaasd naar me vrind en krijgt dan door wat er aan de hand is. Hij knalt zn fiets tegen mij aan, en geen seconde later zie ik hem neergaan door een rechtse directe.
Wat volgt is een kleine matpartij, maar die stukken excuus voor een mens leggen het hopeloos af
Enfin, de politie komt aanrijden en we mogen allemaal een ritje naar het bureau maken
Na een verklaring afgelegd te hebben naar huis gegaan
Vrind zit nog steeds op het politiebureau en wat er daarvan komt hoor ik nog wel
Grappige is dat ik me net zit te bedenken wat er kon gebeuren als ik in me eentje was, een tegen een is te doen maar twee tegelijk is een ander verhaal

Moraal van het verhaal? Blijft in de nacht uit de buurt van stations want je weet nooit wat voor gore ka**s***d*******
Linea recta ophangen die *t*****k**A**
Wat een heerlijke nagevoel van je verjaardag, doet je bloed koken alsof het 1000 Celcius is

... je had in ieder geval je eindejaarscentjes kunnen verdienen, mocht je vriend wat vriendelijker geweest zijn. :)

dude maak je niet druk, dat gespuis kom je in alle grote steden tegen: Amsterdam, brussel, parijs.

het is nu ook niet dat die twee gozers je iets gingen doen, of het waren misschien needlers.

• Topic Starter Topic Starter
dude maak je niet druk, dat gespuis kom je in alle grote steden tegen: Amsterdam, brussel, parijs.

het is nu ook niet dat die twee gozers je iets gingen doen, of het waren misschien needlers.

Gasten waren ****ing high...
Potverdomme dat ik me dan wel druk ga maken
Echt ongelofelijk dat ze dat soort typjes niet oppakken en in werkkampen kankeren

Ik vandaag rustig op mijn fietsje, je weet wel... Lopen er daar ineens een stel van die agressieve op vechtsport zittend buitenlanders. Dus ik maak een grapje dat ze geld kunnen verdienen. Trappen ze me inneens in elkaar! F*cked up natuurlijk, maar gelukkg zijn ze door de politie opgepakt. Zullen wel met een taakstraf vrijkomen...

Sorry, kon het niet laten :o

Maar f*cked up kerel! Ik heb ook een tiefushekel aan zwervers die je lastig vallen! Zeker als je met je vrouwtje over straat loopt en ze vallen haar dan lastig.

Ik vandaag rustig op mijn fietsje, je weet wel... Lopen er daar ineens een stel van die agressieve op vechtsport zittend buitenlanders. Dus ik maak een grapje dat ze geld kunnen verdienen. Trappen ze me inneens in elkaar! F*cked up natuurlijk, maar gelukkg zijn ze door de politie opgepakt. Zullen wel met een taakstraf vrijkomen...

Sorry, kon het niet laten :o

Maar f*cked up kerel! Ik heb ook een tiefushekel aan zwervers die je lastig vallen! Zeker als je met je vrouwtje over straat loopt en ze vallen haar dan lastig.

Ook zo een heikel punt inderdaad
Is me ook een keer voorgekomen
Gelijk overwicht tonen, geen kans geven en direct afkappen,vooral als je met een meisje bent
Zonodig met geweld, want het zijn strontvervelend vuilnisbakbewoners

zal toch wel zeker?, en ehm.. eq909 wist niet dat jij zwerver was :p

behoorlijk ****ed up spiertje, hoe zit het trouwens met die zwervers? zijn die al vrijgelaten dan? zij begonnen immers met het hele gedoe.

Als die vriend van je zich gewoon had ingehouden was er niks aan de hand geweest natuurlijk. Jullie begonnen met agressief gedrag. Eigen schuld dikke bult.

Precies Zelda, die moslims begonnen als eerste. Je had die kerels ook gewoon weg kunnen sturen.

Toen ik de topictitel las dacht ik weer het zoveelste moslimtopic te zien te krijgen, wat een verrassing! Maar uiteindelijk bleek het dus toch een topic te zijn waarin de islam zichzelf weer te kakken zet. Wat een geloof.:roflol:

Dat krijg je van schelden

black on black crime, ik moet ervan kotsen :(

stond van het weekend op den haag cs. allemaal van die wazige lui lopen daar, en van die hang allochtonen bij de burger king. leuke plek is dat ja

Als die vriend van je zich gewoon had ingehouden was er niks aan de hand geweest natuurlijk. Jullie begonnen met agressief gedrag. Eigen schuld dikke bult.

Dat jij je nederig opstelt als je aangevallen en lastig gevallen en na meerdere malen te gezegd te hebben weg te gaan is jouw probleem
Als hij dan ook nog met die fiets op je in gaat rijden
En het is niet jullie, maar hij en toen het eenmaal begon kon ik moeilijk langs de kant blijven staren he?

idd k*t, je maat had zich misschien in moeten houden, maar ik kan me best voorstellen dat je je niet echt lekker voelt als er 2 van die dudes op je af komen 's nachts. jullie hadden geluk dat jullie ze konden hebben, maar het had bij anderen slechter uit kunnen pakken.

Dat jij je nederig opstelt als je aangevallen en lastig gevallen en na meerdere malen te gezegd te hebben weg te gaan is jouw probleem
Als hij dan ook nog met die fiets op je in gaat rijden
En het is niet jullie, maar hij en toen het eenmaal begon kon ik moeilijk langs de kant blijven staren he?

precies:) goed voor je baan bij de politie :D

Terug
Naar boven