Fitness Seller

Het schuim der maatschapij: Perikelen in Den Haag

rasta's en blanken zijn niet te vertrouwen...

neem volgende keer een camera en wat pleuro's mee, dat schuift goed op bumfights.

Had je trouwens zonder je mma in de shit gezeten spiermans, leek me een behoorlijke kerel?

Dat jij je nederig opstelt als je aangevallen en lastig gevallen en na meerdere malen te gezegd te hebben weg te gaan is jouw probleem
Als hij dan ook nog met die fiets op je in gaat rijden
En het is niet jullie, maar hij en toen het eenmaal begon kon ik moeilijk langs de kant blijven staren he?

Ahh, dus als je iemand niet uitmaakt voor kk lijer enz stel je je nederig op, hmmmmm.

• Topic Starter Topic Starter
Nee dat is het feit dat je die zwerver over je heen laat lopen, want die gaat echt niet weg
Je merkt het als iemand high is en problemen zoekt

Je zou hem zonder geweld moeten kunnen overtuigen. Dat moet je straks in je 'beroep' ook. De eerste test heb je dus met vlag en wimpel gefaald!

Simpele ziel ben je soms D...:no:

Die vriend van jou hoort ook wel bij het schuim der maatschappij als het zo'n driftkikkertje is.

Toch kan ik me wel inleven in de situatie, zulke gasten zijn onberekenbaar als de pest, ene moment geven ze je een hand, het andere moment een optater.

Ja klopt, hij is ook een van de agressiefste bij ons op training
Daarom had ik ook dat nare voorgevoel van dat het slecht zou aflopen, als het aan mij had gelegen was ik doorgelopen maar hij vatte het op als een belediging en pikte dat niet

persoonlijk vind ik zwervers slaan te makkelijk..met een snau had die maat van je ze ook kunnen intimideren..

daarnaast begrijp ik wel dat je je maat bijstaat, maar echt tactisch ten aanzien van je toekomst is het niet..

Je vriend zat hier gewoon fout. Dat iemand je lastig valt betekent niet dat je 'm gelijk een kankerhond moet noemen.

Het hangt allemaal van uitstraling af. Ik loop zelf ook dikwijls s'nachts langs de stationsbuurt in Antwerpen, Tilburg en Hasselt. Ik heb echt nog nooit of nooit problemen gehad. Wel al eens aangesproken geweest, maar dat gebeurt slechts zelden en dan los ik het ook eenvoudig op door hen vriendelijk maar zelfverzekerd af te wimpelen. Aan je lichaamstaal en het oogcontact moet te zien zijn dat je rustig bent maar dat je hun gezicht breekt als het moet.

De keren dat ik toch in een gevecht verzeild geraakte wist ik dat ik mee aan het provoceren was, net zoals jullie doen, alleen besef jij het niet en ben je ook rete-onhandig in het bespelen van die lui, en zeker die maat van je.

Misschien was het wel een super lekkere chick...........................

Het had echt slecht kunnen aflopen als een van die gasten een mes bij zich had.
Ben jij ook niet een beetje boos op hem?
Hopelijk kan jouw vriend zich een volgende keer een beetje inhouden.
Kan hij niet beter op yoga gaan?

Ja hoi, wil nu wel weten wat er op die puntjes stond.

Terug
Naar boven