MuscleMeat

Het schuim der maatschapij: Perikelen in Den Haag

ik heb ook al een keer last gehad me zwervers, maar die vroegen werk :D

wat voor werk :p

• Topic Starter Topic Starter
Vond je dat dan niet dom van em? Er op die manier mee omgaan en zich door een stel debielen zo op laten jutten?
Jawel, maar die figuren waren echt lastig
Ze wilden maar niet weg gaan, ik kan er wel tegen hij niet
En toen die rastaman met zn fiets op mij inreed, liep de emmer over

Je vriend zat hier gewoon fout. Dat iemand je lastig valt betekent niet dat je 'm gelijk een kankerhond moet noemen.

Het proberen te verkopen van drugs, of de handel erin is verboden
Iemand uitschelden is niet perse officieel direct strafbaar, en ze waren echt gewoon harstikke high en bleven maar naast ons rijden en maar doordrammen
Ze zijn ook vervolgd voor drugsbezit heb ik gehoord

De keren dat ik toch in een gevecht verzeild geraakte wist ik dat ik mee aan het provoceren was, net zoals jullie doen, alleen besef jij het niet en ben je ook rete-onhandig in het bespelen van die lui, en zeker die maat van je.

Helemaal mee eens.

Ja klopt, hij is ook een van de agressiefste bij ons op training
Daarom had ik ook dat nare voorgevoel van dat het slecht zou aflopen, als het aan mij had gelegen was ik doorgelopen maar hij vatte het op als een belediging en pikte dat niet

Lekker voor hem dan, van schelden krijg je altijd tramelant, hij moest gewoon zijn snater houden en doorlopen en niks van aantrekken, hoe dat afgelopen was, ik weet het niet, maar waarschijnlijk minder erg als dat je gaat schelden.

ik kan er wel tegen hij niet

Word het tijd dat hij dat is gaat leren, misschien kun jij hem daarmee helpen?

Lekker voor hem dan, van schelden krijg je altijd tramelant, hij moest gewoon zijn snater houden en doorlopen en niks van aantrekken, hoe dat afgelopen was, ik weet het niet, maar waarschijnlijk minder erg als dat je gaat schelden.

Word het tijd dat hij dat is gaat leren, misschien kun jij hem daarmee helpen?

Dat bedoel ik dus
Hij pikt dat soort dingen niet, hij voelt zich dan aangetast in zn eer
Ik heb dat ook, maar ik ben niet achterlijk en weet wanneer ik geweld moet toepassen en wanneer niet

Dat bedoel ik dus
Hij pikt dat soort dingen niet, hij voelt zich dan aangetast in zn eer
Ik heb dat ook, maar ik ben niet achterlijk en weet wanneer ik geweld moet toepassen en wanneer niet

Welke eer? van een zwerver? Als ik jouw nu zo begrijp vind jij je kameraad achtelijk? dat nou ook weer niet maar gewoon geen verstandige zet en hij heeft de consequenties gevoeld, en uiteindelijk niks mee opgeschoten.

Ik zou zelf heel hard gaan lachen als zo'n figuur me 'een karweitje' aanbiedt.
Hem vragen of ie wel goed weet wie ie voor zich heeft.
En vriendelijk bedanken voor de eer en het afdoen als een leuke grap.

Dan laat je zien dat je heeeeelemaal boven zo'n type staat en dat het je niet eens de moeite waard is om hier een poot voor uit te steken.

BTW zwervertypes slaan is vies, je weet nooit wat je oploopt.

Terug
Naar boven