MuscleMeat

Hevige jeuk

Bartozie

Novice
Waardering
0
Hi,

Sinds 2 weken ben ik bezig met een kuurtje 250 mg test e en 600 mg tren e.
Daarbij neem ik ook nog eens t3 en efi. Bij de t3 zit ik momenteel aan 75 mcg per dag en efi neem ik 1 tabletje van 30 mg per dag. Met de efi ga ik 2 weken on en 1 weken off, ben nu dus bijna 2 weken on.

Nu heb ik sinds gisteren een hevige jeuk op mijn lichaam, het lijkt alsof ik overal eczeem krijg en ik krab me te pletter. Ook heb ik ook soms hevige steken en krampen in mijn maagstreek/longen/borst.

Vorig jaar deed ik dezelfde kuur maar met 400 mg tren e en zonder efi, en toen had ik nergens last van.

Van welk middel zouden deze bijwerkingen kunnen komen? En hoe kan ik ze verminderen of stoppen?

Laatst bewerkt:
BA of BB,kan allergische reakties veroorzaken zoals jeuk aan de huid

• Topic Starter Topic Starter
Nu ben ik ff niet mee, BA of BB?

die jeuk heb ik ook, ongeveer 1 of 2 keer per dag krijg ik een jeukaanval waarbij ik over me hele lichaam jeuk heb.

Ik hoop enkel dat het niet gaat verergeren tot een punt dat het echt ondraaglijk wordt.

neem ff wat antihistamine,reaktie van Ba of BB is blijvend,gewoon eerst 1 tab pd dan eod,dan stoppen kijken of het weg is

Zou het eigenlijk wel van de aas kunnen komen? Want indien ik inderdaad een allergische reactie heb dan zou ik deze toch reeds na enkele dagen moeten gehad hebben en niet na 2 weken?

ik heb dat ook wel eens gehad later kwam ik erachter dat het door de bloedsomloop kwam.
Meschien teveel roode bloed lichaampjes

Heb vandaag geen efi genomen, en de steken in mijn borst/maag zij toch zo goed als verdwenen. De jeuk heeft zich ook verplaatst van over mijn hele lichaam naar enkel mijn onderarmen en handen.

ephi is doorbloedend,te hoog histamine kan heftig jeuk veroorzaken. Het gaat hier om 2de inject,dus iedere keer spuit je 22% BB en BA mee,daardoor kan je allergisch reageren,antihistamine is vrij verkrijgbaar,zou je dat wel aanraden

Dus aan de ephi kan het volgens jou niet liggen?

van ephi kan ik me het niet voorstellen, heb dat nog nooit gehoord.
Idd zoals kriel dat al zegt reactie op BB / BA zou heel goed kunnen.
Of overmatig zweten door tren kan misschien ook nog, maar lijkt mij nog niet echt te kunnen in zo'n kort tijdsbestek (enanthaat ester).

Laatst bewerkt:
van ephi kan ik me het niet voorstellen, heb dat nog nooit gehoord.
Idd zoals kriel dat al zegt reactie op BB / BA zou heel goed kunnen.
Of overmatig zweten door tren kan misschien ook nog, maar lijkt mij nog niet echt te kunnen in zo'n kort tijdsbestek (enanthaat ester).

En wat is BB / BA ?

benzyl alcohol = BA
benzyl benzoate = BB

je zou ook eens kunnen douchen dat wil ook wel eens helpen...

lijkt wel beta-alanine

Krijg jij jeuk van beta alanine?
Ik een pomp:P
Nooit last gehad van jeuk.

Ik ben me om Zyrtec geweest, een anti-histamine. Hopelijk gaat de jeuk snel weg.

ik heb altijd in de eerste paar minuten van me training, wanneer ik een beetje gaat zweten is het over.

is ook wanneer ik aan de test/tren zit maar gebruik verder geen spul, ben van de hgh afgestapt

ephi is doorbloedend,te hoog histamine kan heftig jeuk veroorzaken. Het gaat hier om 2de inject,dus iedere keer spuit je 22% BB en BA mee,daardoor kan je allergisch reageren,antihistamine is vrij verkrijgbaar,zou je dat wel aanraden

offtopic.
he zie dat krieltje weer terug is:D vakantie geweest ofzo?

Terug
Naar boven