XXL Nutrition

Hevige jeuk

nee hoor,kijk af en toe eens mee,verder nix

en maakt af en toe boldenone oliebollen op z'n tijd :p

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren dus een tabje anti-histamine genomen en ik moet zeggen dat ik nu helemaal geen jeuk ofzo meer heb. Voel me eigenlijk quasi volledig fit.

Ik hoop nu wel enkel dat wanneer ik door mijn anti-histamine door ben de jeuk weer niet terugkomt, anders moet ik mijn gehele kuur dit blijven slikken. Maar ik ben wel nog niet altijd 100% zeker of het wel door de aas kwam.

volgens mij heeft het niks met ba of bb te maken maar eerder een reactie op ecay / t3...beiden reageren op je schildklier en deze reactie komt veel voor:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=thyroid+hormone+pruritus&meta=

Low thyroid hormone levels called hypothyroidism and high thyroid hormone levels, known as hyperthyroidism, both can cause itching as well

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wel ik heb er sinds gisteren de efi uitgelaten en ga deze avond geen anti-histamine meer nemen. Blijft de jeuk weg dan weet ik dat het aan de efi lag. Verwondert me wel dat die jeuk pas kwam na 2 weken gebruik van efi.
Indien de jeuk terugkomt ga ik de T3 eens afbouwen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon iets verkeerds heb gegeten, maar ik laat liever niets aan het toeval over.

Idd, ik krijg overal jeuk van de beta.. Vooral mn gezicht en nek enzo.. Als je geen last heb heb je niet hoog genoeg gedoseerd :D
toen ik het voor het eerst kreeg als sample zei de verkoper neem 6-8 stuks... ik werd heeeeeeeeeelemaaaaaal gek vd jeuk nu neem ik 3a4 caps dan gaat het nog... maar de eerste keer vergeet ik nooit meer kon niet eens normaal trainen :D

toen ik het voor het eerst kreeg als sample zei de verkoper neem 6-8 stuks... ik werd heeeeeeeeeelemaaaaaal gek vd jeuk nu neem ik 3a4 caps dan gaat het nog... maar de eerste keer vergeet ik nooit meer kon niet eens normaal trainen :D

haha waar heb je die sample gekregen dan? Was dat NO-beta? ;)

Ik raad dat ook altijd aan nml ;)

Niets verkeerds gegeten?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven