AndroidHealthClinic

Hg agenda 2009

Bedoel je wat betreft onderdelen trainen of gewoon in de gym? Zelf train ik minimaal 4x per week in de gym en ik probeer in het weekend 1x SM-/HG-onderdelen te trainen.

Waarom ontsporen die hg topics altijd zo snel :) hahahaha

Roidrage ? ?

:D

hoop doet leven , maar ik vrees het ergste...

Niet van dat negatieve he ;)

Onderdelen en in de gym, train zelf 3 keer en 1x HG onderdelen, vooral de benen geef ik extra op de donder omdat ik bij het hooggooien te veel laat liggen, 4 meter heb je minimaal nodig om mee te doen

Zijn er normale groningers dan, nee Iv je past hier aardig tussen

En terecht.. die man is een echte VIKING ! ipv die plattelanders hier die sterallures krijgen en zich ineens gaan vergelijken met allerlei bloeddorstige volkeren...

4 keer per week krachtraining. back to basic. veel rug.. deadliften en voorslaan. veel schouders en triceps die ik explosief train met basisoefeningen. rompsterkste voor hamer en kogel. borst enkel basisoefeningen die mee schouders combineren. Benen uiteraard voor de spingkracht en de extra power.. richting seizoen ipv 1 maal werptraining naar 2 a 3 maal overschakelen. zorg met krachtraining als hg vooral dat je flexibel blijft.. zware basisoefeningen combineren met flexibele oefeningen met meer reps..

wat bedoel je met voorslaan ? benen train ik oa ook met gewicht in de nek, en dan 2x 20 (20 kilo) daarna nog 1x 10 en 30kilo, ben ik nog aan het opbouwen( knallen dus), verder de standaard onderdelen die ik behoorlijk zwaar train, veel afwisseling is ook belangrijk dus niet elke x het standaard programma, rug doe ik 2x in de week

Voor hooggooien kun je front rows doen of met een cable crossover de beweging van het hooggooien doen om zo explosiviteit te krijgen... Kun je dan ook weer zijwaarts doen om explosieviteit voor de WFD te krijgen.

Terug
Naar boven