AndroidHealthClinic

HG Polder Games

Peiling Peiling welke voorkeur voor datum Polder Games

• Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Hij heeft toch afgezegd, 't spiet mie dônders...
Ik kom dus alleen met fabian.

okido....

ik zal nog even wat promoten op de sportschool vanavond....
wie weet ?

:)

Ik moet nog even trainen maar volgend jaar doe ik ook mee :)

idd, het is juist speciaal voor beginners !

gaat me niet zozeer om resultaten, gaat me meer om blessures aangezien ik pas kort met gewichten train.. als ik nu met 20kg ga slingeren gaat dat geheid fout, wil nog ff paar maandjes extra aan de slag zijn.

(had sowieso niet gekund dit weekend, dat terzijde.. familiebedrijfverplichtingen enzo :( )

wel een supervet initiatief, dus ik hou het zeker in de gaten. mogen meer van dat soort dingen voor beginners zijn wat mij betreft!

gaat me niet zozeer om resultaten, gaat me meer om blessures aangezien ik pas kort met gewichten train.. als ik nu met 20kg ga slingeren gaat dat geheid fout, wil nog ff paar maandjes extra aan de slag zijn.

(had sowieso niet gekund dit weekend, dat terzijde.. familiebedrijfverplichtingen enzo :( )

wel een supervet initiatief, dus ik hou het zeker in de gaten. mogen meer van dat soort dingen voor beginners zijn wat mij betreft!
Ja, die zouden er dus zijn als er vraag naar was. Wat er niet is omdat iedereen zegt dat ze nog ff door moeten trainen voordat ze hieraan kunnen beginnen of iedereen eerst aanmeldt maar gelijk ook weer afzegt.

Ja, die zouden er dus zijn als er vraag naar was. Wat er niet is omdat iedereen zegt dat ze nog ff door moeten trainen voordat ze hieraan kunnen beginnen of iedereen eerst aanmeldt maar gelijk ook weer afzegt.

gewoon blijven volhouden, in de toekomst zijn er meer highland games-"clubs" dan voetbalverenigingen! :cool: :D

Dit is echt te gay voor woorden, iedereen zegt af. Er komt niemand meer... Wedden dat op de dag zelf ook nog 2 mensen afzeggen.

zondag 4 oktober VAN 13:00 - 17:00 uur

DEELNEMERS

1. Michiel Reinders
2. Nathan de Lange (JackelXL)
3. DA (Tjolk) komt later !
4. Aiko Staudt (Staudterd)
5. Fabian Zwaving
6. Jasper Christiaan
7. Bart van der Linden

Ik heb nog hoop op 4 tot 5 meer atleten, dus met een man of 12 vind ik het perfect. Als jij nu ook op tijd komt, Daan, kun je mee doen voor de dagprijzen ;)

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

overigens zijn dit de gewichten:
lichte hamer = 7,25 kg
zware hamer = 10
lichte steen = 4 (niet officieel, maar ik heb niet anders)
zware steen = 10
lichte wfd = 12,7 kg
caber = 40 - 50 kg

ooo dolletjes :D
heb er super veel zin in

mooi :)

OK, ik heb ff nagedacht en wil toch wel erg graag meedoen, en heb wat meuk kunnen verzetten dus ik ben er ook bij. Is je tuin een beetje bereikbaar met het OV? :)

Super, kerel !

Waar kom je vandaan ?

Op station Hoofddorp CS kun je de bus 300 naar Haarlem pakken (Zuidtangent)
uitstappen halte Overbos.
vandaar is het 5 minuten lopen (randweg onderdoor richting Claus, het bos in )
PM me eventueel voor uitwisselen telefoonnrs, wellicht kunnen we je nog oppikken vanaf station

Heb je je naam en leeftijd voor me ?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

zondag 4 oktober VAN 13:00 - 17:00 uur

DEELNEMERS

junioren
1. Michiel Reinders (19)
2. Nathan de Lange (20, JackelXL)
3. DA (20, Tjolk) komt later !
4. Aiko Staudt (21, Staudterd)
5. Fabian Zwaving

senioren
6. Jasper Christiaan (25)
7. Bart van der Linden (24)
8. Cor-Paul Bezemer (25)
9. Ron Walter (30)

more to come ?

Prima, komt wel goed dan. Kom uit Den Haag dus is niet zo heel ver weg.

naam: Cor-Paul Bezemer, 25 jaar (net 1 maand geen junior meer :p)

okej aangepast en weer wat verdeeld...

???

jammer, maatje van me (rugbyer) had ook graag mee willen doen maar die zit in de vs. volgende keer is hij erbij als hij niet hoeft te spelen (maar daar hebben we nu niet zoveel aan :D)

Terug
Naar boven