Fitness Seller

Hgf website vernieuwd

ik zie nog allemaal randen (gebruik je een tabel waar je alles inzet?) tevens zou ik een klein plaatje kiezen die je herhaald op de achtergrond kunt tonen..
zie eventueel [Link niet meer beschikbaar] voor een voorbeeld... (in de bijlage staat het gebruikte plaatje)
Daarnaast zou ik gaan voor een iets donkerder lettertype, zodat die er uitspringt (dat is immers waar het om gaat toch?)

verder ziet dit er een stuk frisser uit!
keep up the good work! :thumb:

z.png

• Topic Starter Topic Starter
heb al weer eea aangepast....:)
baal zelf van verspringen van kolommen.
Is afhankelijk van instellingen computer, maar zou niet mogen verschillen.....

ben ook geen Wizzz

nice!

ziet er erg goed uit zo, goed bezig :thumbs:

en nu ?

Nice, zou er alleen voor kiezen om het achtergrondplaatje vast te houden (mee te laten scrollen) en de site er als het ware overheen te laten rollen :)

Er staat btw ene wortel in de A-klasse? :O

Het herhalen van een achtergrond die niet mooi overvloeit kan echt niet :p Voor de rest ziet het er duidelijk uit. :)

Nice, zou er alleen voor kiezen om het achtergrondplaatje vast te houden (mee te laten scrollen) en de site er als het ware overheen te laten rollen :)

Er staat btw ene wortel in de A-klasse? :O

Kan dat dan ? Ik vond het zelf ook niet zo fraai. Bij de atletenpagina's gaat dat wel goed..

Wortel heeft de A-limieten gegooid, maar alle junioren gooien nog in de B.
Geldt ook voor de ouwe lullen zoals ikzelf :)

Het herhalen van een achtergrond die niet mooi overvloeit kan echt niet :p Voor de rest ziet het er duidelijk uit. :)

Thanx, Big-man, dat vond ik zelf ook al....

ook dat idd bij de vernieuwde telling, scherp :thumbs:

formeel moet zijn fotootje dan een paar regels lager.... je hebt gelijk..
ik ben af en toe wat lui met de aanpassingen

Laatst bewerkt:
schrijf je de code (voor de website) zelf of gebruik je een programma? En welk programma?

NVU, eigelijk gewoon basic, die je met kennis van WORD en EXCEL prima kan bedienen

Terug
Naar boven