MuscleMeat

hgh bloedglucosemeter noodzakelijk?& ingrijpen bij hypo.

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Is een bloedglucosemeter noodzakelijk bij het gebruik van gh?
En ik weet dat je een uur voor en na de inject geen carbs mag eten ivm hypo aanval.
Wat indien ik wel een hypo krijg? Dan bied dextrose de oplossing? En hoeveel dextrose moet ik nemen ?

Hgh en hypo? Thats new

Volgens mij gebeurt dat echt nooit, niet bij dosissen die wij gebruiken iig. Uur voor en uur na geen carbs is ook al weer achterhaalt.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij gebeurt dat echt nooit, niet bij dosissen die wij gebruiken iig. Uur voor en uur na geen carbs is ook al weer achterhaalt.
Need more info...
Ik zou de gh juist voor het slapen zetten tesamen met mijn pot kwark ( low fat en low carbs)
Dus metingen doen van bloedglucose is niet noodzakelijk?

Need more info...
Ik zou de gh juist voor het slapen zetten tesamen met mijn pot kwark ( low fat en low carbs)

Ik heb er nog nooit iemand over gehoord iig. Kunt het natuurlijk voor de zekerheid doen als je stellig vindt dat het nodig is. Ga zelf ook binnenkort met GH beginnen en ik ga het iig niet doen :P Mss kun je de vraag in BigCat zijn topic stellen

.

Laatst bewerkt:
mocht je toch een hypo krijgen dan heb je geen metertje nodig om dat te voelen. En neem wat snelle carbs. Zelfs een klein pakje appelsap doet al een hoop goed (eventueel daarna iets tragers zoals dunno, een belegde boterham oid)

Need more info...

Testoflesje doet exact hetzelfde als jouw. Ik veeg er al helemaal mijn voeten aan en vreet wat ik wil.
Ik had exact dezelfde vraag gesteld een tijd geleden. Ik zoek effe het topic voor je op :)

---------- Post added at 09:20 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/hgh-hypos-352365/
Het was blijkbaar cools die vertelde dat het verwaarloosbaar is. Misschien je vraag toch nog maar even stellen in het big cat topic. Het is namelijk een interessant stukje.

Ja dat kan.
Staat zelf in de bijsluiter van HG gh.

Staat inderdaad op de bijsluiter dat "overdosis" hypos kan veroorzaken.
Ik kreeg het toen ik voor het eerst HGH nam, hygetropin.cn

Maar ik at toen de eerste anderhalf week gewoon carbs rondom me inject gezien ik nog even moest uitvogelen hoe ik die injectie protocol ging doen.

Als je normaal opbouwd en carbs vermijdt een uur voor en een uur na je inject, is er echt niets aan de hand.

Glucose meter hoef je daar echt niet voor te nemen, kan je alleen maar paranoide van te worden.
Als je heeeel lang aan HGH zit kan je eventueel kijken of je suiker spiegel niet te hoog wordt.

HGH en hypo ? Wat is de kans daarop ? Dat is nieuw voor mij, geen idee dat het kon :D

Even volgen deze !

Geen carbs eten ivm hypo? Zal de hypo er niet beter op maken.

Geen carbs eten ivm hypo? Zal de hypo er niet beter op maken.

Je leest of begrijpt t verkeerd chef

Die hypos komt niet direct na je inject zoals bij insuline.

Die hypos onstaan door de grote hoeveelheid igf die uit je lever vrij komt en die je de hele dag houdt.

Als je carbs rondom je HGH shot eten zorgt er geloof ik voor dat je extra insuline aanmaakt (hoge insuline piek krijgt)

Je leest of begrijpt t verkeerd chef

Die hypos komt niet direct na je inject zoals bij insuline.

Die hypos onstaan door de grote hoeveelheid igf die uit je lever vrij komt en die je de hele dag houdt.

Als je carbs rondom je HGH shot eten zorgt er geloof ik voor dat je extra insuline aanmaakt (hoge insuline piek krijgt)

Ah, op die fiets. Duidelijk!

Terug
Naar boven