AndroidHealthClinic

HGH Canada peptides

Status
Niet open voor verdere reacties.

roidjuicer

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
1m73
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Iemand bekend met deze HGH?
Krijg het aangeboden ziet er goed uit maar ken de inhoud niet natuurlijk :)

261kfty.jpg
2hrmi2t.jpg

Is er inmiddels al iemand groot en groen geworden van deze shit?

Nee niet groen maar wat mij betreft good to go.
Geen merkbaar verschil/gevoel toen in van Alley over ging naar deze Canada Peptides.

erg goeie hgh zit er al paar maand op, werd van deze ook wel moe net als je kunt slapen had ik van alle andere hgh niets, en vials staan goed onder vacuum

Ik geloof niet zo zeer dat je van hgh je lichaam elke dag ziet veranderen, anders zou ik dat zeker moeten merken aangezien ik al een tijdje op humangrade zit. Als het op is ga ik gewoon weer lekker over naar hygetropin.cn want dat is voor mij oud en vertrouwd. Van een nieuw merk moet je eerst maar afwachten of ze niet eerst de boel overdoseren om vervolgens weer omlaag te gaan.

Hygetropin.cn of human grade HGH uit belgische/nederlandse is de enige hgh die ik zou vertrouwen op dit moment.
De hyge werkt prima alleen beetje hoger doseren.

Wij van WC eend, adviseren WC eend!

• Like
Waarderingen: GPRO
bloodwork

Teveel troep in omloop hgh is nou 1maal duur om te produceren.
Geloof niet eerder dat er daadwerkelijk hgh in zit nadat ik een labtest of een serum en igf test heb gezien van iemand die geen belangen heeft in het merk.
Kunnen ook goedkope peptides inzitten die deels het hgh effect na bootsen.
Als er iemand bereid is een serum/igf test te laten doen met deze hgh kan hij van mij wel een kitje krijgen!

Is hier al gedaan:

http://www.ironmagazineforums.com/t...tropin-GH-Serum-Blood-Test-RESULTS!?p=3311256

10iu injected IM. Blood drawn 3:25 later. Serum GH results = 27.9 ng/ml. Real good GH

bloodwork CP.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven