Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben het over HGH peabrain, deca is een ander verhaal![]()
wat een grappig woord ooksorry tepel!
lol peabrainwat een grappig woord ook
ja neen hgh is uit den boze kwestie qua prijs, zal me zeker *************gaan kosten als het niet meer is om een 3 maand ofzo daarmee te kuren naar herstel toe en dat kan ik mij nu niet veroorloven.
deca is cheap maar veels te traceerbaar en is 1 van de meest gebruikte anabolen ook wellicht, dus kans is groot dat ze bvb die ook testen met misschien testosteron op zich ook als stof, ze kunnen niet alle stoffen onderzoeken in het bloed, te duur, maar mss nemen ze de voornaamste.
zucht ik dacht dat ik je dat verhaal al had uitgelegt. Aas is niet direct aantoonbaar in bloed tenzei je het op dat moment zelf gebruikt. En dan nog nemen ze daar liever plas testen voor af mbv metabolieten aantoning dat veel makkelijker en goedkoper gaat waarschijnlijk. Jij blijft terugkomen op bloedtesten. Ik zou me niet druk maken om bloedtesten voor aas. Zelfs deca is na 2-3 weken vrijwel verdwenen uit je bloed en kan alleen nog via metabolieten door een plas test worden aangetoond. Alles wat via bloed wordt onderzocht zijn vooral drugs. Bloedwaardes blijven ook niet lang stabiel dus als iemand ook nog positief uitkomt op zo'n test wilt dat alleen zeggen dat het zeker een grootgebruikende junk is die regelmatig wat neemt. Er zijn al zo veel verschillende soorten drugs waar ze op kunnen testen waardoor testen op aas waarschijnlijk te ver gezocht zijn. Je kan ook nog altijd proberen om via je huisarts een medisch goedkeuring te krijgen. het zijn immers medicijnen die voor zulke doelen ontwikkeld zijn. Dan ben je zowieso coverd. Wanneer is die test anyway?
lekker duidelijk antwoord zo.. Nog succes met het afronden van je opleiding enzo en kijk toch maar es na zo'n tubetje tantum![]()