XXL Nutrition

hgh e honger!!

ronny30

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
hey,

Is het normaal dat ik een uur na mijn injectie hgh verschrikkelijke honger krijg??
Dit is nu mijn 4de week dat ik bezig ben.
Ik zit op 10iu kigtropin per dag, verdeeld over 2 keer 5iu per injectie subq

thx

Geen ervaring mee maar pak je er verder niks langs ?. Want 10iu is mijn ogen dus echt bedoeld voor massa opbouw wat goed aansluit bij AAS en misschien dat in combi met insuline zorgt voor honger.

• Topic Starter Topic Starter
Geen ervaring mee maar pak je er verder niks langs ?. Want 10iu is mijn ogen dus echt bedoeld voor massa opbouw wat goed aansluit bij AAS en misschien dat in combi met insuline zorgt voor honger.

slin neem ik niet. Wel AAS. momenteel 750mg test e en 800mg bold.
Maar de honger komt echt een uur na de hgh injectie.

voedingwschema?

Bold zorgt ook voor meer eetlust

Ik zou eerder bold de schuld geven zoals mack al zegt staat die erom bekent

Ik heb weinig kennis (geen eigenlijk) mbt het gebruik van HGH, maar wat ik hier wel over weet is dat HGH (endogeen) via een ingewikkeld systeem de productie van IGF-1 (Insulin like growth factor 1) beinvloed. Ik denk dat je na het injecten van HGH een soort van sudden drop krijgt in je insuline na een half uurtje/uurtje. Probeer eens een goede lading carbs te eten een half uur voor je hem zet. (of deed je dat al?)

Ik heb weinig kennis (geen eigenlijk) mbt het gebruik van HGH, maar wat ik hier wel over weet is dat HGH (endogeen) via een ingewikkeld systeem de productie van IGF-1 (Insulin like growth factor 1) beinvloed. Ik denk dat je na het injecten van HGH een soort van sudden drop krijgt in je insuline na een half uurtje/uurtje. Probeer eens een goede lading carbs te eten een half uur voor je hem zet. (of deed je dat al?)

een uur voor injectie eet ik een maaltijd en een uur later ook.
Omdat ik overal lees dat het beter is.
Wat je zegt kan wel kloppen,hoor.
Dat bold bekend staat voor het hongergevoel wist ik al. Maar dit gevoel komt specifiek een uur na mijn hgh injectie, telkens opnieuw, en serieuze honger, trillende handen, alles eten wat je maar in je handen krijgt.

Ik zit aan het prille begin van 5iu kigtropin. Na 2 maand in gooi ik er ook wat AAS bij. Totale duur zal 6 maand zijn of langer :)

Wat ik nu ondervind, is idd ook meer honger en vooral een nachtrust zoals ik die al lang niet meer heb gehad (hoewel ik 2.5 bij opstaan neem en 2.5 pwo late namiddag).

Niet en NOOIT doen! Je hebt geen idee waar je het over hebt.

een uur voor injectie eet ik een maaltijd en een uur later ook.
Omdat ik overal lees dat het beter is.
Wat je zegt kan wel kloppen,hoor.
Dat bold bekend staat voor het hongergevoel wist ik al. Maar dit gevoel komt specifiek een uur na mijn hgh injectie, telkens opnieuw, en serieuze honger, trillende handen, alles eten wat je maar in je handen krijgt.

Gab, luister goed naar wat ik hier schrijf want je begeeft je op glad ijs...

HGH zorgt ervoor dat je lichaam een grote dosis IGF aan maakt. (vlak na je inject)

Zodra jij ook Carbs gaat eten op het zelfde moment als je inject, maakt je lichaam ook grote dosis insuline aan. Dubbel op dus.

Als je Carbs en tegelijk HGH zet, krijg je een gigantische insuline/igf piek die hoger is dan de hoeveelheid glucose die door het eten vrij komt in je bloed.

Het rare is, dat als je de dagen erna geen HGH zet, en je eet dan Carbs, je een MEGA insuline piek krijgt.

Hierdoor krijg je dus een hele lage bloedsuiker spiegel (en ga je trillen, hypo verschijnselen) terwijl je juist carbs aan het verteren bent! Omgekeerde wereld dus.

Blijf dit een langere tijd doen (HGH zetten rondom je eten), en je lichaam wordt resistent voor insuline en dat noemt men DIABETES....

Het is nog lang niet te laat, want je krijgt geen diabetes in een maand tijd ofzo. Maar breng er wel PER direct verandering in. Eet minimaal een uur voor en na je HGH inject geen Carbs.
Ikzelf zet hem snachts tijdens het nacht plasje, en als ik hem vergeet zet ik hem halverwege me training in de wc van de gym.

Die lage suikerspiegel die je telkens hebt heeft dus NIETS met Bold te maken.

Succes

Niet en NOOIT doen! Je hebt geen idee waar je het over hebt.

Gab, luister goed naar wat ik hier schrijf want je begeeft je op glad ijs...

HGH zorgt ervoor dat je lichaam een grote dosis IGF aan maakt. (vlak na je inject)

Zodra jij ook Carbs gaat eten op het zelfde moment als je inject, maakt je lichaam ook grote dosis insuline aan. Dubbel op dus.

Als je Carbs en tegelijk HGH zet, krijg je een gigantische insuline/igf piek die hoger is dan de hoeveelheid glucose die door het eten vrij komt in je bloed.

Het rare is, dat als je de dagen erna geen HGH zet, en je eet dan Carbs, je een MEGA insuline piek krijgt.

Hierdoor krijg je dus een hele lage bloedsuiker spiegel (en ga je trillen, hypo verschijnselen) terwijl je juist carbs aan het verteren bent! Omgekeerde wereld dus.

Blijf dit een langere tijd doen (HGH zetten rondom je eten), en je lichaam wordt resistent voor insuline en dat noemt men DIABETES....

Het is nog lang niet te laat, want je krijgt geen diabetes in een maand tijd ofzo. Maar breng er wel PER direct verandering in. Eet minimaal een uur voor en na je HGH inject geen Carbs.
Ikzelf zet hem snachts tijdens het nacht plasje, en als ik hem vergeet zet ik hem halverwege me training in de wc van de gym.

Die lage suikerspiegel die je telkens hebt heeft dus NIETS met Bold te maken.

Succes

thx sniezel,

Maar zoals je kon lezen, eet ik een uur VOOR en NA de injectie NIET en dus ook geen carbs.

Ow ik zie het inderdaad staan in post nr7.

Dan is het gewoon een te hoge dosis voor het moment, of niet goed genoeg op gebouwd.
Uurtje ervoor niet eten vind ik alsnog vrij kort, maar zou in principe wel okee moeten zijn.

In de bijsluiter van originele HGH staat ook dat een te hoge dosis hypo kan veroorzaken (beetje zoiets als jij hebt)

Je gear is in ieder geval real :D

Nou doe rustig aan keep it safe :)

Ow ik zie het inderdaad staan in post nr7.

Dan is het gewoon een te hoge dosis voor het moment, of niet goed genoeg op gebouwd.
Uurtje ervoor niet eten vind ik alsnog vrij kort, maar zou in principe wel okee moeten zijn.

In de bijsluiter van originele HGH staat ook dat een te hoge dosis hypo kan veroorzaken (beetje zoiets als jij hebt)

Je gear is in ieder geval real :D

Nou doe rustig aan keep it safe :)

Ja, real is een feit:D
Maar last van vocht heb ik totaal niet,enkel een beetje in mijn handen en vingers.
Voor de rest heel moe, na injectie willen slapen en een seconde mijn hand of voet verkeerd leggen en ze slapen.
Ja, ik zit op 10iu omdat ik op US boards lees en van ervaringen hoor, dat je met hgh voor massa niet met 5iu moet gaan werken maar zeker 8iu. en dat maakt het kostelijk, maar ook de moeite waard. Ik ben nog niks bijgekomen, maar ik merk wel dat ik elke week droger en droger sta, meer aflijning. En gewicht blijft stabiel. Ben tot nu toe tevreden, ook al kan je nog niks zegge na 4 weken. Maar eens ik aan de test p en tren a begin, zal ik wel goed groeien.

Ja, real is een feit:D
Maar last van vocht heb ik totaal niet,enkel een beetje in mijn handen en vingers.
Voor de rest heel moe, na injectie willen slapen en een seconde mijn hand of voet verkeerd leggen en ze slapen.
Ja, ik zit op 10iu omdat ik op US boards lees en van ervaringen hoor, dat je met hgh voor massa niet met 5iu moet gaan werken maar zeker 8iu. en dat maakt het kostelijk, maar ook de moeite waard. Ik ben nog niks bijgekomen, maar ik merk wel dat ik elke week droger en droger sta, meer aflijning. En gewicht blijft stabiel. Ben tot nu toe tevreden, ook al kan je nog niks zegge na 4 weken. Maar eens ik aan de test p en tren a begin, zal ik wel goed groeien.

Ja dat had ik ook de eerste keer met HGH, ik had het al met 3,3iu.
Op een gegeven moment kon ik alleen nog maar met een kussen omarmt in slapen.

Maar over die 8iu minimaal is niet waar man.

Ja dat had ik ook de eerste keer met HGH, ik had het al met 3,3iu.
Op een gegeven moment kon ik alleen nog maar met een kussen omarmt in slapen.

Maar over die 8iu minimaal is niet waar man.

Je vergeet wel dat je hgh hebt van 6mg,12mg en 24mg.
Dan spreken we wel over minstens 8iu bij 6mg.

Laatst bewerkt:
Heb je hgh van betrouwbare source? veel verkopen ook GHRP-6 in plaats van HGH, dit geeft wel results/bijwerkingen en gevoel dat je wat neem en dit geeft inderdaad een flink verhoogde eetlust.

Heb je hgh van betrouwbare source? veel verkopen ook GHRP-6 in plaats van HGH, dit geeft wel results/bijwerkingen en gevoel dat je wat neem en dit geeft inderdaad een flink verhoogde eetlust.

Ja, heel betrouwbare. met ghrp-6 zou ik ook niet droger komen.

reken maar dat je droger van GHRP-6 word, en lees nu net dat je kigtropin hebt daar zou ik me ook nooit meer aan wagen.

reken maar dat je droger van GHRP-6 word, en lees nu net dat je kigtropin hebt daar zou ik me ook nooit meer aan wagen.

Ik ben zeker dat het goeie zijn. dat is het risico van generieke. Maar er zijn er nog die deze nemen, en niemand klaagt erover.

Nee waarschijnlijk omdat ze niet beter weten, als jij 1 goede serum test kan vinden van kigtropin van het laaste jaar vind ik het knap.
Neem gewoon bewezen goede hgh dude, ze kunnen er zoveel andere peptides of rommel in drukken en je voelt wat en denkt dat het hgh is.
Zonder serum test raak ik niks meer aan, veel soorten hgh gebruik en veel gevoelt en geleerd over kwaliteit van hgh.
Ook neem ik regelmatig andere peptided zoals igf en ghrp en je word wel degelijk droger van bijv ghrp6

Nee waarschijnlijk omdat ze niet beter weten, als jij 1 goede serum test kan vinden van kigtropin van het laaste jaar vind ik het knap.
Neem gewoon bewezen goede hgh dude, ze kunnen er zoveel andere peptides of rommel in drukken en je voelt wat en denkt dat het hgh is.
Zonder serum test raak ik niks meer aan, veel soorten hgh gebruik en veel gevoelt en geleerd over kwaliteit van hgh.
Ook neem ik regelmatig andere peptided zoals igf en ghrp en je word wel degelijk droger van bijv ghrp6

Met alle respect, maar dat jij een paak keer slechte of fake hgh in je handen hebt gehad, heeft niet iedereen dit meegemaakt. Ik ken die gast 10 jaar op dit vlak, en hij heeft nog NOOIT iets van fake gehad. hij leeft hiervan. En denk ervan, je hebt brave jongens zoals ons, maar ook andere soorten gasten, waar je beter geen fake aan verkoopt. Ik weet wie er bij hem koopt en er zijn er veel bij die hier heel anders op zouden reageren als ons. Een collega zat aan de nordi en neemt nu ook kigs en hij zei zelf, als je van nordi 3iu neemt, moet je van kigs 6iu nemen. en dat is ook normaal, want nordi is 12mg en kigs en andere tops zijn 6mg.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 02:44 ----------

En je hebt gelijk, er word veel fake verkocht, ook op gebied van AAS. Maar IK vertrouw die gast. Ik heb het hier niet over, via internet gevonden persoon die een valse naam geeft en waar je verder niets van weet. Ik ken deze gast persoonlijk. En ja, als het om geld draait, kun je niemand vertrouwen. Maar ik ken met 100% volle vertrouwen zeggen dat het geen fake is. Jammer dat hier iemand wordt afgekraakt terwijl die persoon voor u een onbekende is. Het is niet de 1ste keer dat ik hgh gebruik,hoor. Maar dit allemaal even terzijde, ik begrijp jou reactie ;-)

Terug
Naar boven