XXL Nutrition

hgh e honger!!

Je vergeet wel dat je hgh hebt van 6mg,12mg en 24mg.
Dan spreken we wel over minstens 8iu bij 6mg.

Je hebt toch gewoon kigtropin? 1iu is gewoon 1iu.

1mg werkzame stof HGH staat gelijk aan 3iu, ongeacht of er 6mg 12mg of 24mg in je vail zit.

Zet jij dus 10iu, dan blijft dat 10iu.

Met alle respect, maar dat jij een paak keer slechte of fake hgh in je handen hebt gehad, heeft niet iedereen dit meegemaakt. Ik ken die gast 10 jaar op dit vlak, en hij heeft nog NOOIT iets van fake gehad. hij leeft hiervan. En denk ervan, je hebt brave jongens zoals ons, maar ook andere soorten gasten, waar je beter geen fake aan verkoopt. Ik weet wie er bij hem koopt en er zijn er veel bij die hier heel anders op zouden reageren als ons. Een collega zat aan de nordi en neemt nu ook kigs en hij zei zelf, als je van nordi 3iu neemt, moet je van kigs 6iu nemen. en dat is ook normaal, want nordi is 12mg en kigs en andere tops zijn 6mg.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 02:44 ----------

En je hebt gelijk, er word veel fake verkocht, ook op gebied van AAS. Maar IK vertrouw die gast. Ik heb het hier niet over, via internet gevonden persoon die een valse naam geeft en waar je verder niets van weet. Ik ken deze gast persoonlijk. En ja, als het om geld draait, kun je niemand vertrouwen. Maar ik ken met 100% volle vertrouwen zeggen dat het geen fake is. Jammer dat hier iemand wordt afgekraakt terwijl die persoon voor u een onbekende is. Het is niet de 1ste keer dat ik hgh gebruik,hoor. Maar dit allemaal even terzijde, ik begrijp jou reactie ;-)

Correct!

Sommigen horen iets waaien over een fake product en plots is alles fake. Zoals je weet, worden ook de grote merken nagemaakt zonder dat je enig uiterlijk verschil ziet.

Mijn kigtropin komt van een iemand die ik volledig vertrouw en die een reputatie hoog te houden heeft bij een professioneel publiek. Hij kan zich zoiets niet veroorloven.

Kennis gebruikte 6 maand hgh only van kigtropin aan 5iu (hij is 36 en zit al jaren aan zijn genetisch plafond). Zijn lichaamstructuur is echt zichtbaar veranderd. Zijn pecs en hun aanhechting zijn duidelijk voller en geprononceerder. En het blijkt blijvend te zijn.

Op Amerikaanse boards lees je vaak over heel hoge dosissen. Past meer bij echte pro's...

Iemand die al jaren hard traint en al jaren op z'n genetisch plafond zit, zal duidelijke verschillen merken op 4-6iu. Oudere sporters blijkbaar ook meer dan jeugdige. 10iu per dag is echt wel een serieuze hoeveelheid.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt toch gewoon kigtropin? 1iu is gewoon 1iu.

1mg werkzame stof HGH staat gelijk aan 3iu, ongeacht of er 6mg 12mg of 24mg in je vail zit.

Zet jij dus 10iu, dan blijft dat 10iu.

mijn excuses Sniezel, je hebt gelijk. Ik sloeg de bal volledig mis.:cool:
Maar ik heb voor mezelf een meer vertrouwd gevoel te geven, norditropin besteld.
10 pennen om te beginnen. Deze ga ik wel zetten op 4iu.
Maat van mij is nu in zijn 4de week en die houdt evenveel vocht vast als een spons :D

mijn excuses Sniezel, je hebt gelijk. Ik sloeg de bal volledig mis.:cool:
Maar ik heb voor mezelf een meer vertrouwd gevoel te geven, norditropin besteld.
10 pennen om te beginnen. Deze ga ik wel zetten op 4iu.
Maat van mij is nu in zijn 4de week en die houdt evenveel vocht vast als een spons :D

Hahaha bij mij was het zo erg dat ik een grotere schoenmaat had!

Het probleem met "niet geteste" HGH is dat je nooit weet hoeveel je exact zet.
Ik zelf zet Hygetropin van dr. Lin, die zijn meerdere malen getest op 11 tot 12iu.
Dan weet je zeker wat je zet. Maar wat jij beschrijft aan sides past wel goed bij het plaatje van een hoge HGH dosis. Je kan als je dosis op is over gaan op die nordi's. Die zijn altijd goed.
Maar je kigs klinken niet alsof ze niets doen :D
10iu per dag zetten is alleen wel erg veel.

Ik heb exact dezelfde kuur als jou gedaan afgelopen jaar.
16kg aangekomen, 9kg aan over gehouden terwijl ik met alleen AAS weinig progressie meer boekte.
Letterlijk getransformeerd terwijl ik al een aardige tijd stil stond.
Als je straks stil gaat staan qua kilo's kan je er 1ml testE bij zetten, dan ga je weer als daarvoor.
Of 2 keer per week 1ml Parabolan erbij ofzo.
Ik neem er trouwens wel provi bij tegen gyno. Werkt perfect bij mij.

Succes!

Hahaha bij mij was het zo erg dat ik een grotere schoenmaat had!

Het probleem met "niet geteste" HGH is dat je nooit weet hoeveel je exact zet.
Ik zelf zet Hygetropin van dr. Lin, die zijn meerdere malen getest op 11 tot 12iu.
Dan weet je zeker wat je zet. Maar wat jij beschrijft aan sides past wel goed bij het plaatje van een hoge HGH dosis. Je kan als je dosis op is over gaan op die nordi's. Die zijn altijd goed.
Maar je kigs klinken niet alsof ze niets doen :D
10iu per dag zetten is alleen wel erg veel.

Ik heb exact dezelfde kuur als jou gedaan afgelopen jaar.
16kg aangekomen, 9kg aan over gehouden terwijl ik met alleen AAS weinig progressie meer boekte.
Letterlijk getransformeerd terwijl ik al een aardige tijd stil stond.
Als je straks stil gaat staan qua kilo's kan je er 1ml testE bij zetten, dan ga je weer als daarvoor.
Of 2 keer per week 1ml Parabolan erbij ofzo.
Ik neem er trouwens wel provi bij tegen gyno. Werkt perfect bij mij.

Succes!

thx bro!!!
Ik wou ook eerst voor hyges gaan, maar vaak zijn ze "net uitverkocht" ???
Dus dacht ik van, waarom geen nordi proberen, hoor je niks anders dan goed over.
Ja, mijn eerste waren blue tops, schoenen kreeg ik ook niet meer aan, handen leken varkenspoten en dat op 5iu. Dat was goeie zooi, man.

Waar komt eigenlijk vandaan dat 1 mg HGH gelijk staat aan 3 IU? Op Datbtrue lees ik over een onderzoek van Aspen Bio Pharma waar ze high purity HGH gelijkstellen aan 2.25 IU / mg en dat 1.25 IU / mg standard grade is. Afgezien van het grote verschil in zuiverhuid tussen beide standaarden is zelfs de high purity variant nog ruim onder de 3 IU / mg die wij veelvuldig hanteren.

sl5oxf.jpg

Waar komt eigenlijk vandaan dat 1 mg HGH gelijk staat aan 3 IU? Op Datbtrue lees ik over een onderzoek van Aspen Bio Pharma waar ze high purity HGH gelijkstellen aan 2.25 IU / mg en dat 1.25 IU / mg standard grade is. Afgezien van het grote verschil in zuiverhuid tussen beide standaarden is zelfs de high purity variant nog ruim onder de 3 IU / mg die wij veelvuldig hanteren.

sl5oxf.jpg

Dit is wat ik altijd heb gehoord. 1mg=3iu

Ik doelde ook niet specifiek op jou ronny30 maar op iedereen die 3 IU / mg als norm hanteert.

Ik doelde ook niet specifiek op jou ronny30 maar op iedereen die 3 IU / mg als norm hanteert.

Staat zelfs op de verpakking van geno's toch? ???

Weet niet wat voor site dat is, maar zo ver ik weet produceren hgh op 1mg=2.7IU
Om het makkelijk te maken 1mg is 3iu

Laatst bewerkt:
By the way, Sniezel

ik heb wel enkel de cartridge van nordi, zonder de pen. Het is al voorgemixt. nu zeiden ze, dat 4iu in een pen, hetzelfde is als 2iu in een slin spuit. Is dat correct??

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 23:17 ----------

Staat zelfs op de verpakking van geno's toch? ???

ook van kigs. 3,75mg is 10iu.

Over het algemeen zijn iu's gewoon iu's ongeacht of je het via een pen zet of via een insuline spuit.

Je moet gewoon berekenen in hoeveel IU er per ML in zit. Je kan je niet houden aan de iu aanduiding van je insuline spuit, want ik heb ze met 4iu terwijl dat 1ml is!

Je hebt Norditropin van Simplex in 5mg 10mg en 15mg elk opgelost in 1,5ml vloeistof.
Ligt er dus even aan welke je hebt, en dan moet je even omrekenen.
Maar waarsch heb je gewoon de 10mg versie :)
Das dan 30iu in 1,5ml
per 0,5ml 10iu.

Als je die 100u insuline spuiten hebt, waarbij de 1ml spuit optelt tot 100. Dan moet je dus optrekken tot 20 om op 4iu uit te komen.... (wacht ff, zei je dat zelf niet ook al :roflol:)

Laatst bewerkt:
Over het algemeen zijn iu's gewoon iu's ongeacht of je het via een pen zet of via een insuline spuit.

Je moet gewoon berekenen in hoeveel IU er per ML in zit. Je kan je niet houden aan de iu aanduiding van je insuline spuit, want ik heb ze met 4iu terwijl dat 1ml is!

Je hebt Norditropin van Simplex in 5mg 10mg en 15mg elk opgelost in 1,5ml vloeistof.
Ligt er dus even aan welke je hebt, en dan moet je even omrekenen.
Maar waarsch heb je gewoon de 10mg versie :)
Das dan 30iu in 1,5ml
per 0,5ml 10iu.

Als je die 100u insuline spuiten hebt, waarbij de 1ml spuit optelt tot 100. Dan moet je dus optrekken tot 20 om op 4iu uit te komen.... (wacht ff, zei je dat zelf niet ook al :roflol:)

Hahahahaha,het komt er dus allemaal op neer wat ik zei in slechts 1 zin.:D
Toch bedankt voor de leesvoer ;)

Niet en NOOIT doen! Je hebt geen idee waar je het over hebt.

Gab, luister goed naar wat ik hier schrijf want je begeeft je op glad ijs...

HGH zorgt ervoor dat je lichaam een grote dosis IGF aan maakt. (vlak na je inject)

Zodra jij ook Carbs gaat eten op het zelfde moment als je inject, maakt je lichaam ook grote dosis insuline aan. Dubbel op dus.

Als je Carbs en tegelijk HGH zet, krijg je een gigantische insuline/igf piek die hoger is dan de hoeveelheid glucose die door het eten vrij komt in je bloed.

Het rare is, dat als je de dagen erna geen HGH zet, en je eet dan Carbs, je een MEGA insuline piek krijgt.

Hierdoor krijg je dus een hele lage bloedsuiker spiegel (en ga je trillen, hypo verschijnselen) terwijl je juist carbs aan het verteren bent! Omgekeerde wereld dus.

Blijf dit een langere tijd doen (HGH zetten rondom je eten), en je lichaam wordt resistent voor insuline en dat noemt men DIABETES....

Het is nog lang niet te laat, want je krijgt geen diabetes in een maand tijd ofzo. Maar breng er wel PER direct verandering in. Eet minimaal een uur voor en na je HGH inject geen Carbs.
Ikzelf zet hem snachts tijdens het nacht plasje, en als ik hem vergeet zet ik hem halverwege me training in de wc van

Succes

Jij zegt niet eten 1 uur voor en na de prik.
Maar maakt het geen verschil of je subc of im prikt? Subc wordt toch langzamer opgenomen dan im?

Jij zegt niet eten 1 uur voor en na de prik.
Maar maakt het geen verschil of je subc of im prikt? Subc wordt toch langzamer opgenomen dan im?

Zal een paar minuten schelen lijkt mij zo.
Als je het op het begin neemt wordt je er druk en opgelaten van, irritant als je het de eerste week neemt voor het slapen gaan :)
En als je subc zet heb je dat ook al na 5 minuten. Opname gaat vrij snel dus.

Subcutaan is ook snel. Mensen met diabetes spuiten zo insuline in. Dat moet wel snel gaan.

Terug
Naar boven