Fitness Seller

HGH en vetverbranding

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Hoe makkelijk verband je vet i.s.m. HGH, ik was hier wel benieuwd naar ? omdat ik binnenkort of volgend jaar van plan ben om 1 jaar GH te gebruiken.

ja vind wel dat ik nog nooit zo een strakke buik gehad heb.Gebruik overgens niet meer dan 2,5-3iu.Vorige week mijn hygetropin verhoogd naar 4.Was weer meteen raak.Continue slapende pijnlijke vingers,en rotgevoel in mijn handen.ook weer extra vocht

Mijne gaat ook best goed, verlies geen gewicht meer (ondanks de T3 (net op) en clen) maar buik word nog steeds langzaam aan strakker.

Ben weer terug naar 2iu, op 3 iu krijg ik zoveel verkrampte spieren in nek en rug dat ik wekelijks naar de chiropractor moest :o

O ja, net mijn eerste 100 iu achter de rug...

Wat moeten jullie nou op jullie leeftijd met strakke buikjes?

Mijne gaat ook best goed, verlies geen gewicht meer (ondanks de T3 (net op) en clen) maar buik word nog steeds langzaam aan strakker.

Ben weer terug naar 2iu, op 3 iu krijg ik zoveel verkrampte spieren in nek en rug dat ik wekelijks naar de chiropractor moest :o

O ja, net mijn eerste 100 iu achter de rug...

Welke GH gebruik je ? want is 2 iu niet heel weinig?

pfff weinig genoeg om me pijn in mijn donder te geven.....ben ook eigenlijk maar een teer popje natuurlijk.

Ton zit ons te geppuh John

:sd:

Maar ik zie dat Maus daardoor ook meer moeite heeft je te missen?

Ha ha kogelwerende vesten hebben ze niet in de maat van kriel moet hij er twee aan hij is wel klein maar is net jerommeke, trouwens zo'n gaatje van maus douwt hij gewoon zijn vinger even in. :D

Ha ha kogelwerende vesten hebben ze niet in de maat van kriel moet hij er twee aan hij is wel klein maar is net jerommeke, trouwens zo'n gaatje van maus douwt hij gewoon zijn vinger even in. :D

gatver ton,mensen krijgen verkeerde ideeen.Ik met mijn vinger in maus zijn gaatje?????

Ok On topic maar weer

als in Dik T met zijn vinger in de dijk? ;)

@ Kriel, jah je maakt ons wel nieuwsgierig in welk gaatje jvan Maus je je vinger gaat stoppen.:rolleyes:

Dus Maus prikt kleine gaatjes met zijn flaffer, eehh, blaffer? :hahaha:

tussen de 8 en 10mm heb ik uit "betrouwbare" bron :rolleyes:

Ja je vraagt je af wat ze allemaal uitspoken daar lijkt me wel gezellie!

Terug
Naar boven