- Waardering
- 110
Hoe makkelijk verband je vet i.s.m. HGH, ik was hier wel benieuwd naar ? omdat ik binnenkort of volgend jaar van plan ben om 1 jaar GH te gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijne gaat ook best goed, verlies geen gewicht meer (ondanks de T3 (net op) en clen) maar buik word nog steeds langzaam aan strakker.
Ben weer terug naar 2iu, op 3 iu krijg ik zoveel verkrampte spieren in nek en rug dat ik wekelijks naar de chiropractor moest
O ja, net mijn eerste 100 iu achter de rug...
Welke GH gebruik je ? want is 2 iu niet heel weinig?
Wat moeten jullie nou op jullie leeftijd met strakke buikjes?

Dat had ik ook wel zo ingeschat, maar ik dacht misschien komt ie met een pic van een gruwelijke six-pack terug, of juist een vat![]()

Hij is huge,maar in vergelijking met mij is iedereen dat natuurlijk.
Maar ja ze kijken over mij heen,niet langs me

Maar ik zie dat Maus daardoor ook meer moeite heeft je te missen?

Ha ha kogelwerende vesten hebben ze niet in de maat van kriel moet hij er twee aan hij is wel klein maar is net jerommeke, trouwens zo'n gaatje van maus douwt hij gewoon zijn vinger even in.![]()
??Ha ha kogelwerende vesten hebben ze niet in de maat van kriel moet hij er twee aan hij is wel klein maar is net jerommeke, trouwens zo'n gaatje van maus douwt hij gewoon zijn vinger even in.![]()

Ha ha kogelwerende vesten hebben ze niet in de maat van kriel moet hij er twee aan hij is wel klein maar is net jerommeke, trouwens zo'n gaatje van maus douwt hij gewoon zijn vinger even in.![]()