Fitness Seller

HGH enkele vragen

Colossalx

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Hey allemaal,

Binnen weekje start ik met HGH. Ga op 2iu beginnen elke 2 weken 1iu verhogen totdat ik op 5iu zit p/d. Zet 5/2.

Ik ga hgh IM zetten betere opname heb ik studies van gelezen.
Maar de injectietijd echt niet iedereen doet iets anders.
Ik weet dat exogeen toedienen je eigen aanmaak niets doet zoals bv bij test.
Kan iemand een studie posten of persoonlijke ervaring wat het beste is ;

Voor het slapen gaan en injecteren of halfuur voor ontbijt en voor training.
En ga je met T4 het moe gevoel tegen moet je hiervoor bloed laten testen voor je T waarden of neemt iedereen een vaste dosis.

IM is een snellere opname. Maar subq is makkelijker. Dus daarom doet bijna iedereen dat.

Bij mij is elke dag anders, tijden dat ik wakker word. Wanneer ik train of dat is tussendoor nog ff ga slapen. Dus mijn injecties zet ik wanneer het uitkomt. Meestal wel gelijk als ik wakker word en een uurtje na mn post work out maaltijd ofzo. Soms ook direct na trainen met een shake zonder carbs.

T4 neem je pas als je moe word. Soms kan dit gevoel al vanzelf weg trekken en heb je de t4 niet eens nodig. Beste is natuurlijk om je bloed te laten checken. Dan weet het het zeker. 100mcg is een normale dosering.

zou lekker elke week met 1 iu verhogen, is prima..
je kan prikke na het opstaan en 3 kwartier later gaan eten, of prik voordat je gaat slapen..
of zoals jebise zegt post training

Laatst bewerkt:
zou lekker elke week met 1 iu verhogen, is prima..
je kan prikke na het opstaan en 3 kwartier later gaan eten, of prik voordat je gaat slapen..
of zoals jebise zegt post training

Kan je ook langzamer opbouwen naar 5iu of maakt dat geen verschil?

Post workout en vlak in je slaap maak je, je eigen hgh. Zijn wel factoren waar je rekening mee kan houden. Ik zelf zou het pre-workout doen afhankelijk van hoe je erop reageert. Mocht je er erg moe van worden zou ik het post workout doen. Ook xou ik wanneer je 5 zet het verspreiden kver 2 injecties per dag.

Hgh gebruik zou ik sowiedo altijd in combinatie doen met igf-1 of slin om het hgh echt te potentiëren. Minimaal 6 maanden, een jaar is beter.

Puur interesse: Wat kan je verwachten van een jaar hgh? En is deze winst dan netto winst of verlies je hier toch nog wat van?

Puur interesse: Wat kan je verwachten van een jaar hgh? En is deze winst dan netto winst of verlies je hier toch nog wat van?

Als je goeie HGH hebt en je gaat 6 maanden kuren in dat jaar (2x 3 maanden) En je zet de rest van de tijd gewoon je HGH door, dan zou je sowieso wel 10kg netto blijvende massa kunnen winnen. (hele jaar door kuren kan ook)

Ik kwam in 3 maanden Test-Bold-HGH 15kg aan, werd echt HUGE ineens.
En heb daarvan ongeveer 8kg schone spiermassa aan over gehouden, en begin over een maand met me 2e kuur (hgh loopt nogsteeds)
Hoop daar 6kg droog aan over te houden uiteindelijk.

Terug
Naar boven