AndroidHealthClinic

Stelling HGH hoe lang positief in urine

Sportgirl81

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Een vriend van mij doet bodybuilding en doet HGH hij wordt ook wel eens op doping getest, nu is mijn vraag hoelang blijf je in je urine positief? Ik zeg 24 uur hij zegt dat als hij het voor het slapen doet dat je het sochtens niet meer kan traceren. We hebben op internet gekeken maar de meningen zijn daar verdeeld, zijn hier mensen met ervaring mee?

Hij word getest op doping?
Voor sport?
Je moet niet alleen naar de gh waarde kijken;)
Dat ze daarop controleren...

Kun je dat niet aan de IGF-1 waarde zien? Wat voor dosis neemt hij dan?

• Topic Starter Topic Starter
4 iu per dag. Sochtends injectie van 2 en na zijn training in de middag nog 1.
Het gaat om HGH bluetops. Hij heeft bloed en urine dopingtest gehad, vroeg in de ochtend. Vandaar mijn vraag. De ene zegt in een nacht zie je niets meer en de ander zegt dat het 24uur zichtbaar is.

GH zelf is dacht ik niet meetbaar overdag, maar je zou het aan IGF-1 en IGFBP3 kunnen zien dacht ik. Ben wel benieuwd wat iemand te zeggen heeft die er meer verstand van heeft. Neem je GH normaal niet vooral voor het slapen gaan? Ik ben wel benieuwd hoe dat zit bij mensen die het als sportdoping nemen, ik moet zelf veel kleinere hoeveelheden zetten door een hypofysestoornis en bij mij zeiden ze dat je GH-levels het makkelijkst bepaald aan de hand van IGF1(en eventueel IGFBP3).

Ioc is al dik een jaar aan het testen met een test waarmee ze hgh gebruik tot 21 dagen na gebruik kunnen vaststellen.

Weet niet of die test inmiddels al geaccepteerd is als bewijslast.

Die test is er volgens mij nog niet door volgens mij.
@voorarm hypofyse stoornis? Hoe zit dat dan
als ik vragen mag?

meer gh -> lever zal meer igf1 produceren. dat is dus ook terug te zien, als daarop testen.

ja oke maar de vraag is hoelang na de laatste injectie.

Ha oke. Dan heb je idd hgh nodig.
Meestal is hgh voor het slapen gaan, ik denk dat het wel lastig is om je eigen igf1 te zien tenzij je een bloedtest laat doen bij de huisarts.

Terug
Naar boven