Fitness Seller

Stelling Chinese generieke HGH is geen HGH!

Ik ben nu op alley 3maand bezig en ben daar enorm tevreden van. Heb een bloedtest laten doen en mijn groeihormoon level was x3.

Ik ben nu op alley 3maand bezig en ben daar enorm tevreden van. Heb een bloedtest laten doen en mijn groeihormoon level was x3.

Ok dat is goed om te horen want die Alley gebruik ik zelf ook af en toe en heb er nog een paar kitjes van liggen, al blijf ik voorlopig even op nordi denk ik.

de hygetropin van com.cn is topkwaliteit.
Op 5iu per dag had ik zo last van pijnlijke polsen dat ik mijn dosis moest verlagen.
Toen ik de merkloze bluetops gebruikte tot wel 10iu per dag had ik helemaal geen last van mijn polsen
De merkloze bluetops zijn volgens mij gewoon hcg.

Laatst bewerkt:
Alle gekleurde tops zijn rommel hygetropin is leuk maar stelt ook geen reet vergeleken bij Nordis's

de hygetropin van com.cn is topkwaliteit.
Op 5iu per dag had ik zo last van pijnlijke polsen dat ik mijn dosis moest verlagen.
Toen ik de merkloze bluetops gebruikte tot wel 10iu per dag had ik helemaal geen last van mijn polsen
De merkloze bluetops zijn volgens mij gewoon hcg.

Over hygetropin hoor ik goede dingen maar.. zoals jij het beschrijft kun je niet weten of het nu goede hgh is of niet. Die dikke handen ect komt door de onzuiverheden.

Dag Allen,

Het is ondertussen al weer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb, dit omdat ik wegens een paar persoonlijke (gezondheid) redenen niet heb kunnen liften. Ik heb een ernstige dubbele Hernia gehad waar ik met spoed aan geopereerd moest worden ivm uitvalverschijnselen. De operatie heeft ook nog eens behoorlijke complicaties tot gevolg gehad, maar ondertussen ben ik deze te boven. Ik train nu weer een dik half jaar en het gaat uitzonderlijk goed. Het gekke is dat dankzij een kuur mijn herstel een stuk beter gaat en ondertussen durf ik weer te beginnen aan HGH.

Maar nu mij punt:

In de tijd dat ik absent ben geweest is er ook een behoorlijke verschuiving geweest in de leveranciers van mijn supplementen. Gelukkig ben ik nog wel voorzien van goede adresjes voor de reguliere AAS maar dit geld niet voor HGH.

Klaarblijkelijk is het aantal vervalsingen van officiële en zelfs UGL HGH leveranciers exponentieel toegenomen. Het aantal leveranciers die ik nog op mijn lijstje had staan en nog steeds actief zijn, leveren spullen waarvan de recensies op het net niet al te positief zijn. Of er zitten slechte batches tussen en sporadisch een betere, of wordt er zelfs geclaimd dat wat als HGH wordt aangeboden zelfs geheel uit peptiden bestaat. Men zegt dat ze in China op de hoogte zijn dat er steeds vaker HGH serum en IGF waarde testen worden uitgevoerd en ze deze d.m.v. samenstelling van peptiden kunnen beïnvloeden(d.w.z. dat de uitslagen lijken aan te geven dat er idd HGH in zit maar in wezen dit helemaal niet het geval is). Of zal het mijn eigen paranoia zijn???

Daarnaast zijn er een aantal boards waarvan leden en/of beheerders een bepaald belang hebben bij positieve testresultaten en reacties. Deze kunnen dus niet bepaald als betrouwbaar bestempeld worden.

Ondertussen heb ik heel wat (internet) research gedaan en blijf tot dezelfde conclusie komen: Vergaande belangenverstrengeling of rommel. Aangezien ik geen bronnen mag noemen en het ook om een aantal generieke leveranciers gaat kunnen we deze details misschien beter via PM uitwisselen. Tenzij de admins het goedkeuren dat ik het lijstje hier post.

Wat is jullie ervaring/mening hierover.

Zijn er nog betrouwbare bronnen? En komt er nog echte kwalitatieve HGH uit China dezer dagen?

Ben niet geheel zeker waarom je denkt dat er OOIT kwalitatieve HGH uit china kwam ? Globaal gezien zijn er meer nu, die proberen een naam te vestigen, die effectief Gh bevatten dan enkele jaren geleden, maar voor zover als ik weet geen enkele die de volledige geclaimede dosis HGH bevat (en zowel hoeveelheid als degradatie zullen sterk verschillen per batch). Dat is de reden waarom het nog altijd best is gewoon pharm grade HGH te gebruiken. Het prijsverschil is redelijk, maar niet groot genoeg om het gebruik van generic GH te verantwoorden.

• Topic Starter Topic Starter
Ben niet geheel zeker waarom je denkt dat er OOIT kwalitatieve HGH uit china kwam ? Globaal gezien zijn er meer nu, die proberen een naam te vestigen, die effectief Gh bevatten dan enkele jaren geleden, maar voor zover als ik weet geen enkele die de volledige geclaimede dosis HGH bevat (en zowel hoeveelheid als degradatie zullen sterk verschillen per batch). Dat is de reden waarom het nog altijd best is gewoon pharm grade HGH te gebruiken. Het prijsverschil is redelijk, maar niet groot genoeg om het gebruik van generic GH te verantwoorden.

In het verleden kwam er zeker wel kwalitatieve gH uit china en momenteel zijn er nog steeds een aantal leveranciers te vinden die FDA approved zijn. Ansonome - Anke Biothech, Hypertropins(opvolger van de vroegere Jintropins) - Neogenica BioScience.

Hygetropins zijn nog steeds discutabel als het over de kwaliteit gaat, erg complex verhaal ook, com.cn, cn, Biotech etc etc... Wat is jouw kijk hierop Big Cat?

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Alle gekleurde tops zijn rommel hygetropin is leuk maar stelt ook geen reet vergeleken bij Nordis's

Hey Jesse, leuk dat jij je ook ff mengt in deze discussie. Wat is jouw onderbouwing voor het bovenstaande? Ik hoor kreten als: 'is leuk', 'stelt geen reet voor', 'is rommel' maar dit zegt mij niet zoveel. Ben je instaat om verder in detail te treden?

In het verleden kwam er zeker wel kwalitatieve gH uit china en momenteel zijn er nog steeds een aantal leveranciers te vinden die FDA approved zijn. Ansonome - Anke Biothech, Hypertropins(opvolger van de vroegere Jintropins) - Neogenica BioScience.

Hygetropins zijn nog steeds discutabel als het over de kwaliteit gaat, erg complex verhaal ook, com.cn, cn, Biotech etc etc... Wat is jouw kijk hierop Big Cat?

Je bedoelt dat er ooit goeie chinese batches waren van iets. Er is geen chinese FDA, en enig gelijkaardig orgaan daar is niet echt enige garantie, want zijn dezelfde instanties die bv pas 2 jaar na datum ontdekken dat "goedgekeurde" babyvoeding tjokvol melamine zat.

Hyges hoor je nu veel betere dingen over dan 5 jaar geleden toen meeste batches 0% hgH bevatten, maar neem nu die website waar je moet gaan controleren. Die steekt achterwaarts vol van de malware, dus ja, ook niet echt bemoedigend als je het mij vraagt.

• Topic Starter Topic Starter
@ Big Cat: ik waardeer het zeer dat jij je in deze discussie mengt, jij bent een van de weinigen die ik als autoriteit op dit gebied bestempel.

Ik doel niet op een 'Chinese variant van de FDA' (deze zou geheid ook namaak zijn;)) maar op de FDA uit de V.S. welke naar mijn weten een aantal Chinese Gh producenten goedgekeurd had voor het leveren aan de farmaceutische industrie.

@ Big Cat: ik waardeer het zeer dat jij je in deze discussie mengt, jij bent een van de weinigen die ik als autoriteit op dit gebied bestempel.

Ik doel niet op een 'Chinese variant van de FDA' (deze zou geheid ook namaak zijn;)) maar op de FDA uit de V.S. welke naar mijn weten een aantal Chinese Gh producenten goedgekeurd had voor het leveren aan de farmaceutische industrie.

Voor gebruik in de USA dan ? Nooit van gehoord. Zou ik eens moeten bekijken.

De bluetops van GG waren bagger.
Merkte er niets van.
Rommel!

Terug
Naar boven