Fitness Seller

Stelling Chinese generieke HGH is geen HGH!

• Topic Starter Topic Starter
waar haal je dat verdaan dat de hyge laag gedoseerd zijn, deze zijn juist erg goed getest, de com.cn. Ook uit eigen ervaring merk ik dat deze echt goed zijn

zoek en gij zult vinden..... het is algemeen bekend dat de merken die ik opsomde niets anders zijn dan gelabelde generieke GH waarvan de inhoud per batch erg varieert, van erg laag gedoseerde gh tot fillers en peptiden.

Ik zeg niet dat Hyge slecht zijn, nog sterker,,, van alle in het bovenstaande rijtje kun je nog beter voor de hyge gaan omdat met de meeste lab tests blijkt dat in deze redelijk consistent wel echte GH wordt aangetroffen, alleen dan lager gedoseerd.

Hiermee wil ik zeggen dat Hyge wel GH is maar lang niet zo sterk.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Evogen van Alley?iemand hier ervaring mee?

Van Alley lilly,,, dit is een pharma grade...

zoek en gij zult vinden..... het is algemeen bekend dat de merken die ik opsomde niets anders zijn dan gelabelde generieke GH waarvan de inhoud per batch erg varieert, van erg laag gedoseerde gh tot fillers en peptiden.

Ik zeg niet dat Hyge slecht zijn, nog sterker,,, van alle in het bovenstaande rijtje kun je nog beter voor de hyge gaan omdat met de meeste lab tests blijkt dat in deze redelijk consistent wel echte GH wordt aangetroffen, alleen dan lager gedoseerd.

Hiermee wil ik zeggen dat Hyge wel GH is maar lang niet zo sterk.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Van Alley lilly,,, dit is een pharma grade...

Pharma grade, dus goed?

Is geen Pharma. Althans volgens dit forum niet :P

Dan loopt dit forum achter... gh van Eli Lilly is zeker wel approved als pharma grade.

Wat dus inhoud dat jet voor de farmaceutische industrie gebruikt mag worden.. Dit zeg ik onder voorbehoud, kan zijn dat dit een nieuw product is dat nog niet gekeurd is. Lijkt me sterk aangezien Ally een algehele gh15 approval heeft.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Goed idd.. mag in het rijtje van nordi, etc..

Bij nader inzien toch niet.. verwarring m.b.t. de naam van het product en de fabrikant.

Laatst bewerkt:
Ah oke, ik wist niet dat GH15 de bevoegdheid had te besluiten dat iets door apotheken geleverd mag worden. Hoge pief dan die gozert.

Dan loopt dit forum achter... gh van Ally Lilly is zeker wel gh15 approved.

Wat dus inhoud dat jet voor de farmaceutische industrie gebruikt mag worden.. Dit zeg ik onder voorbehoud, kan zijn dat dit een nieuw product is dat nog niet gekeurd is. Lijkt me sterk aangezien Ally een algehele gh15 approval heeft.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Goed idd.. mag in het rijtje van nordi, etc..

Kleine correctie... ik doel op Eli Lilly, waarschijnlijk dat dit net ook bedoeld werd ipv Ally.

Daarnaast doel ik niet op een forum gebruiker genaamd "gh15 approved" maar een medisch keurmerk voor Gh. Net als je in de 'IT' ISO standaarden hebt, moet een gh leverancier aan bepaalde eisen voldoen wil haar product in aanmerking komen voor de farmaceutische industrie.

Edit---

Ik heb even gegoogled en zie dat het het product zelf Evogen Ally heet en niet afkomstig is van Eli Lilly, hierbij zat ik er dus naast. dit is geen pharma grade zo te zien.

Laatst bewerkt:
haha srry gab maar gh15 approved, hyges slecht gedosseerd, wtf man ik spoot 10 iu .cn in en kon geeneens meer een vuist maken, ik weet precies waar je je info haalt en je praat nu vooral na.
Ik zal me bloedtest even opzoeken na 3 maanden .com.cn dan mag jij zeggen of dat laag gedosseerd was of niet..

haha srry gab maar gh15 approved, hyges slecht gedosseerd, wtf man ik spoot 10 iu .cn in en kon geeneens meer een vuist maken, ik weet precies waar je je info haalt en je praat nu vooral na.
Ik zal me bloedtest even opzoeken na 3 maanden .com.cn dan mag jij zeggen of dat laag gedosseerd was of niet..

Zelf ook beter onderzoek doen, dit wijst op onzuiverheid.(wat nog niet wil zeggen dat ze ondergedoseerd zijn)
Bij pharma grade zul je dit bijvoorbeeld niet hebben.

Ervaringen hier zijn allemaal goed op hygetropin en daarom een van de betere generieke.

Zelf ook beter onderzoek doen, dit wijst op onzuiverheid.
Bij pharma grade zul je dit bijvoorbeeld niet hebben.
Ja ik moet me ook niet als expert provileren want dat ben ik verre van, wist ik inderdaad niet, vrij stom dan :(

Ja ik moet me ook niet als expert provileren want dat ben ik verre van, wist ik inderdaad niet, vrij stom dan :(
Haha ik ben ook geen expert hoor.
Maar wil je echt genieten van je hgh zal je toch voor pharma moeten gaan.
Dit geeft namelijk die freaky look die je met generieke niet zal krijgen.

ah oke, ik wilde eigenlijk volgende keer minimaal 10iu per dag zetten want ik vind het tot zover meer een hele dure vetverbrander :)
en hgh op 5-10 zetten wordt me wat te gek..dus voorlopig red ik me wel met AS..hgh was een leuk experiment maar nog niets voor mij.

Volgens mij luister je niet naar het hele verhaal...

Wat ik beweer is het volgende:

Er is momenteel vooral veel Chinese rommel in omloop die je dus beter maar kunt laten liggen, wil je het toch wagen dan kun je het beste nog voor Hygetropin gaan aangezien hier van is aangetoond dat deze wel echte GH bevat maar niet de dosis die zij zelf beweren, dus gelijk aan of beter dan pharma grade.

Hygetropin bevat gh van een lagere zuiverheid.

Even niet zo naief: ga jij mij vertellen dat jij even veel ui's Norditropin zet als het aantal ui's Hygetropin?

Daarnaast haal ik mijn info van meerdere bronnen en praat niet klakkeloos iemand na, ik kom hier met een stelling en wil weten hoe anderen hierover denken.

Die testen waren toch al vrij oud?

komen nog steeds van dezelfde fabriek, en werken supergoed, gaan echt niet de werkzame stof drastisch verminderen, raken ze meteen de goede naam kwijt als iemand ze test, en het op een bekend maakt

Die testen waren toch al vrij oud?

komen nog steeds van dezelfde fabriek, en werken supergoed, gaan echt niet de werkzame stof drastisch verminderen, raken ze meteen de goede naam kwijt als iemand ze test, en het op een bekend maakt

Dr is ook niemand hier die beweerd de Hygetropin slecht is... op dit moment waarschijnlijk zelfs de beste gh uit China, omdat de andere generieke meestal niet eens als gh kwalificeren. Alleen is de zuiverheidsgraad in verhouding tot pharma grade een stuk lager, en waarschijnlijk altijd al zo geweest. Vandaar de concurrerende prijzen en het feit dat je meer ui's hyge zet dan pharma grade......

3iu nordi is veel potenter dan 3iu hyge. Ik denk dat iedereen wel weet dat hier geen raketwetenschap voor nodig is.

---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:33 ----------

Dr is ook niemand hier die beweerd de Hygetropin slecht is... op dit moment waarschijnlijk zelfs de beste gh uit China, omdat de andere generieke meestal niet eens als gh kwalificeren. Alleen is de zuiverheidsgraad in verhouding tot pharma grade een stuk lager, en waarschijnlijk altijd al zo geweest. Vandaar de concurrerende prijzen en het feit dat je meer ui's hyge zet dan pharma grade......

Dit dus.

3iu nordi is veel potenter dan 3iu hyge. Ik denk dat iedereen wel weet dat hier geen raketwetenschap voor nodig is.

ik zeg al ik heb veel hgh gehad ook nordi, zoveel beter vond ik ze niet, als je voor dezelde prijs aan iu hyge zet, weet ik wel waar ik harder op ging

ik zeg al ik heb veel hgh gehad ook nordi, zoveel beter vond ik ze niet, als je voor dezelde prijs aan iu hyge zet, weet ik wel waar ik harder op ging

Blij dat je het zelf onderkent, alleen vind ik het een beetje een kromme constatering. Laten we het eens omdraaien. Prijs buiten beschouwing gelaten, als je nu dan weer hetzelfde aantal ui's aan nordi zet ipv Hyge.... dus je knalt er 10 ui in.... wat brengt je dan het meeste resultaat.

Pcies...

Naar mijn idee is dit appels met peren vergelijken.

Maar nu ff back on-topic.... Wat weten we over de andere generieke Gh die aangeboden wordt, wie heeft hier ervaring mee.

Mijn punt is dat het vertrouwen in deze leveranciers wegebt omdat zij hun producten bij bepaalde fabrikanten weghalen die er een willekeurig label opplakken en de inhoud dusdanig samen is gesteld uit peptiden zodat bloedwaarde testen lijken aan te tonen dat er Gh serum aanwezig is en IGF-niveau's verhoogd zijn.

Deze leveranciers schieten als paddestoelen uit de grond en leveren een eerste batch waarvan, na lab testen, blijkt dat kwaliteit uitstekend is (neem hier b.v. Kigtropin) en zodra de bestellingen binnenstromen er gewoon rommel geleverd wordt.

Laatst bewerkt:
Je antwoord is eigenlijk heel makkelijk. Van generieke hgh weet je nooit zeker wat erin zit en van de Pharma grade weet je nooit 100% of ze real zijn. Je kan door naar op bepaalde kenmerken te letten wat dingen uitsluiten maar helemaal zeker weet je het nooit. Bronnen zijn ook vaak te goeder trouw, de rotte appels uitgesloten natuurlijk, zij doen hetzelfde als ons gebruikers ze proberen op dingen te letten waarna ze besluiten in te kopen of niet.

Ja maar als je dan toch niet aan HG HGH kan komen is hygetropin.cn toch wel 1 van de betere keuzes volgens mij.
Ging er als een mother****er op altijd

Terug
Naar boven