hoelang kan je blijven gainen op 4iu en hoe weet je wanneer je de dosis moet omhooggooien ?Tesamen met aas dan.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoelang kan je blijven gainen op 4iu en hoe weet je wanneer je de dosis moet omhooggooien ?
hgh, wat test en een langwerkende insuline doet wonderen. dan hoef je zeker je hgh niet te verhogen. 3iu genotropin icm bovenstaande heeft mij bijna 10kg lbm opgeleverd in nog geen jaar en dat is echt veel als je net als ik al jaren tegen je max aan zit.
Met Hgh only ga je niet veel gainen, met een Test(variant) erbij kan je blijven gainen (enkele maandjes toch, kwaliteit massa)
tesamen met aas bedoel ik, maar hoe weet je nu wanneer je de dosis moet verhogen ?
hgh, wat test en een langwerkende insuline doet wonderen. dan hoef je zeker je hgh niet te verhogen. 3iu genotropin icm bovenstaande heeft mij bijna 10kg lbm opgeleverd in nog geen jaar en dat is echt veel als je net als ik al jaren tegen je max aan zit.
@sharp, nergens niet om, maar dacht dat je net met je eerste kuur bent begonnen en nu adviseer je Boforli al over slin en GH, of mis ik iets.
Waarom langwerkende slin? Heb je toch echt shit met je vet inname's rond etens tijd?
Zit je gewoon nonstop aan de langwerkende slin, of moet dat ook 4 weken op 4 weken af.
Moet je je vetiname ook in de gaten houden ??
Hoe groot is de kans op een hypo, moet je steeds je bloedsuiker in de gaten houden ??
Kan ik je niet pm'en of op een andere manier bereiken ??
Zit je gewoon nonstop aan de langwerkende slin, of moet dat ook 4 weken op 4 weken af.
Moet je je vetiname ook in de gaten houden ??
Hoe groot is de kans op een hypo, moet je steeds je bloedsuiker in de gaten houden ??
Kan ik je niet pm'en of op een andere manier bereiken ??