Fitness Seller

hgh kuur klaar..bridge ?

als hij terug on gaat boeit het niet :)
Als je off gaat na 10 weken wel dan is het sneller uit je systeem.

En als nakuur arofixen gebruiken en geen nolva na tren.

Waarom zou je geen nolva pakken maar arofixen ?

In arofixen zit ook nolva

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 12:42 ----------

lost bridgen het probleem van de receptoren op? dat vraag ik me al ff af, (en of dat probleem uberhaupt bestaat)

DNP cleaned je receptor sites, met name je androgeen receptoren dus zal je kuur harder inslaan na de prime

Een methode om je receptoren tijdens de kuur gevoelig te houden en gelijk je vetopname te beperken is het nemen van 1 a 2 x per week een dosis DNP te nemen op niet trainingsdagen. Hierdoor blijven je receptoren gevoeliger tijdens de kuur en kan je meer gainen. Verder zal je vet gain minimaal worden en bij 1-2 x in de week DNP zal je geen last hebben van spierkramen of andere DNP sides.

Cortisol?
Daar hoef je toch het aromatase enzym niet voor om zeep te helpen?

Tren shuts down cortisol receptors permanently!

AROFIXEN is great to use while on PCT. Use it to boost up the recovery. This product is a combination of Aromasin and Tamoxifen. Arofixen wil raise your testosteronlevels by about 60% and also help out your free to bound testosteron ratio by lowering levels of coïtus hormone binding globulin ( SHBG ) by about 20%. It also raises IGF, keeps estrogen low and lowers cortisol very fast.Take 1 cap daily with some omega-fat to increase the uptake. 1 cap contains 20mg aromasin and 20mg tamoxifen

Laatst bewerkt:
Tren shuts down cortisol receptors permanently!

AROFIXEN is great to use while on PCT. Use it to boost up the recovery. This product is a combination of Aromasin and Tamoxifen. Arofixen wil raise your testosteronlevels by about 60% and also help out your free to bound testosteron ratio by lowering levels of coïtus hormone binding globulin ( SHBG ) by about 20%. It also raises IGF, keeps estrogen low and lowers cortisol very fast.Take 1 cap daily with some omega-fat to increase the uptake. 1 cap contains 20mg aromasin and 20mg tamoxifen

Jou eerste bijdrage is slechts theorie en vooral speculatie.
Komt van auteur Rea.
Hij heeft het waarschijnlijk van het volgende onderzoek:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3314981?dopt=Abstract

De meesten van ons zijn geen schaap maar homo sapiens.;)

Van jou tweede bijdrage zou ik graag de bron willen zien.
Ik gok zelf op Anthony Roberts.:D

Sowieso geld dat Aromasin IGF waarden met zo 28% verhoogt en nolva dit met 21% verlaagt, volgens dit topic tenminste. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/aromasin-216099/ TS doet een HGH kuur en wil zodoende niet graag -28% IGF. Arofixen komt per saldo op ongeveer neutraal uit.

Wat betreft Cortisol moet ik even gaan zoeken maar Aromasin is een steroide AI en hecht zich net als een steroide aan de diverse receptoren waaronder ook de cortisol receptor. Net zoals tren de werking van cortisol uitschakelt doet Aromasin dat dacht ik ook. In elk geval is het niet zomaar theorie, het is hier op deze site al een hele tijd als waarheid aangenomen. Deze alinea tik ik op basis van hoe ik dacht dat het zit. Is nog niet gecontroleerd.

Waarom dien je 2 weken eerder te stoppen met tren dan?
tren drukt heel zwaar op de axis en zorgt ook voor minder libido, net als DK. vandaar eerder stoppen. Bij DK al helemaal van belang omdat het ester langer is

tren drukt heel zwaar op de axis en zorgt ook voor minder libido, net als DK. vandaar eerder stoppen. Bij DK al helemaal van belang omdat het ester langer is

Kijk, daar heb ik nu moeite mee om dat aan te nemen want plat is plat. Eenmaal uit het systeem en er zullen weer signalen worden verstuurd om te produceren.
Tren e heeft net als test e eenzelfde ester, de entanthaat. Deze heeft een halfwaarde van 5-7 dagen, zowel test e als tren e.
Het is dosisafhankelijk in hoeverre het middel niet meer in je bloed circuleert.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 13:13 ----------

[Link niet meer beschikbaar] zoals tren de werking van cortisol uitschakelt doet Aromasin dat dacht ik ook.

Als dat het geval zou zijn krijg je toch ook te maken met een rebound effect?

• Topic Starter Topic Starter
hgh kuur klaar bridge?

heren experts

jongen bij mij in de gym heeft dit gedaan .

week 1-10 1ml test-e
week 1-10 1ml tren-e
week 1-10 1ml boldenone
week 1-10 2.5 iu hgh ed

nu is hij klaar en is van week 11-16 off maar de
hgh loopt door op 3iu dagelijks en hij neemt
35 gr. creatine p. dag.

vanaf week 16-23 gaat hij weer on

week 16-23 1ml test-e
week 16-23 2ml tren-e
week 16-23 1ml boldenone
week 16-23 3 iu hgh ed

week 25 start zijn nakuur

mijn vraag aan jullie is moet hij in zijn off periode week 11-16 als zijn hgh
doorloopt niet gewoon een bridge doen van 125 mg. test-e per week ???
en de creatine eruit ??

dit schema heeft hij zo gekregen maar hij twijfelt over de off-periode vandaar zijn vraag aan mij
graag even jullie mening en advies ...

heren experts
dit is het 2e deel van zijn hgh kuur de bridge is klaar volgende week gaat
hij het volgende doen hij vraagt graag jullie mening

week 17-24.. 3iu hgh p.dag
week 17-24...1tabl t 3 ed
week 17-20-30mg. stanozol ed
week 17-24..test-500mg.
week 17-24..tri-tren 300mg.

week 25-28.. test-e 250mg.
week 25-28..winny tabl 30mg. ed
vanaf week 31 nakuur

wat denken jullie ??

week 17-24.. 3iu hgh p.dag
week 17-24...1tabl t 3 ed
week 17-20-30mg. stanozol ed
week 17-24..test-500mg.
week 17-24..tri-tren 300mg.

week 25-28.. test-e 250mg.
week 25-28..winny tabl 30mg. ed
vanaf week 31 nakuur

?

ziet er goed uit, die stana kan zelfs 4 weken ipv 3 weken in het begin.

afbouwen is niet nodig lijkt me.. de lange esters zullen langzaam afbouwen.
gewoon na week 24 stoppen met de gear.

hgh door laten lopen zou (volgens velen) positief zijn om de gains te behouden, echter kan ik hier niet over adviseren.
moet iemand met meer ervaring op dat gebied even bijspringen.

Terug
Naar boven