Colossalx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als nakuur arofixen gebruiken en geen nolva na tren.
lost bridgen het probleem van de receptoren op? dat vraag ik me al ff af, (en of dat probleem uberhaupt bestaat)
Cortisol?
Daar hoef je toch het aromatase enzym niet voor om zeep te helpen?
Tren shuts down cortisol receptors permanently!
AROFIXEN is great to use while on PCT. Use it to boost up the recovery. This product is a combination of Aromasin and Tamoxifen. Arofixen wil raise your testosteronlevels by about 60% and also help out your free to bound testosteron ratio by lowering levels of coïtus hormone binding globulin ( SHBG ) by about 20%. It also raises IGF, keeps estrogen low and lowers cortisol very fast.Take 1 cap daily with some omega-fat to increase the uptake. 1 cap contains 20mg aromasin and 20mg tamoxifen

tren drukt heel zwaar op de axis en zorgt ook voor minder libido, net als DK. vandaar eerder stoppen. Bij DK al helemaal van belang omdat het ester langer isWaarom dien je 2 weken eerder te stoppen met tren dan?
tren drukt heel zwaar op de axis en zorgt ook voor minder libido, net als DK. vandaar eerder stoppen. Bij DK al helemaal van belang omdat het ester langer is
[Link niet meer beschikbaar] zoals tren de werking van cortisol uitschakelt doet Aromasin dat dacht ik ook.
Hoe erg is de rebound bij nolva in de praktijk? Dat is ook niet meer dan tijdelijk oestrogeen verhinderen van hechting.Als dat het geval zou zijn krijg je toch ook te maken met een rebound effect?
Hoe erg is de rebound bij nolva in de praktijk? Dat is ook niet meer dan tijdelijk oestrogeen verhinderen van hechting.

heren experts
jongen bij mij in de gym heeft dit gedaan .
week 1-10 1ml test-e
week 1-10 1ml tren-e
week 1-10 1ml boldenone
week 1-10 2.5 iu hgh ed
nu is hij klaar en is van week 11-16 off maar de
hgh loopt door op 3iu dagelijks en hij neemt
35 gr. creatine p. dag.
vanaf week 16-23 gaat hij weer on
week 16-23 1ml test-e
week 16-23 2ml tren-e
week 16-23 1ml boldenone
week 16-23 3 iu hgh ed
week 25 start zijn nakuur
mijn vraag aan jullie is moet hij in zijn off periode week 11-16 als zijn hgh
doorloopt niet gewoon een bridge doen van 125 mg. test-e per week
en de creatine eruit ??
dit schema heeft hij zo gekregen maar hij twijfelt over de off-periode vandaar zijn vraag aan mij
graag even jullie mening en advies ...
week 17-24.. 3iu hgh p.dag
week 17-24...1tabl t 3 ed
week 17-20-30mg. stanozol ed
week 17-24..test-500mg.
week 17-24..tri-tren 300mg.
week 25-28.. test-e 250mg.
week 25-28..winny tabl 30mg. ed
vanaf week 31 nakuur
?