AndroidHealthClinic

HGH overwegen op 17 jaar om langer te worden

GroteDaggoe0

Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Ik ben 17 jaar oud, 173 cm en ik overweeg om HGH te gaan gebruiken. Mijn doel is puur om langer te worden; spiergroei interesseert me eigenlijk niet. Mijn ouders zijn 185 cm en 165 cm.

Ik wil graag weten of HGH mijn uiteindelijke lengte realistisch gezien kan vergroten en of het op mijn leeftijd überhaupt nodig is. Ik heb een röntgenfoto van mijn hand laten maken, en mijn groeischijven zijn nog open; mijn botleeftijd is 16.

Ik ben op de hoogte van de voor- en nadelen en begrijp de risico’s. Daarom wil ik graag weten welke kuur je zou aanraden en of ik überhaupt moet beginnen. Ik wil ook weten hoeveel ik ongeveer kan groeien met HGH.

Goede vraag of het überhaupt nodig is; wat was het advies van de arts die de Rx heeft voorgeschreven?

Daggoe... stop met puppie brokken en kies de brokken voor een grotere doggoe :thumb:

Heb je al bloed laten prikken op groeihormoontekort?

Buiten dat niemand hier een kind advies gaat geven over medicijnen (die je waarschijnlijk niet eens kunt betalen) zou ik het gewoon via de arts spelen. En ook eens vragen over de groei verwachting. Aangezien je botleeftijd 16 is, en jongens dus nog jaren groeien.

Ik ben 17 jaar oud, 173 cm en ik overweeg om HGH te gaan gebruiken. Mijn doel is puur om langer te worden; spiergroei interesseert me eigenlijk niet. Mijn ouders zijn 185 cm en 165 cm.

Ik wil graag weten of HGH mijn uiteindelijke lengte realistisch gezien kan vergroten en of het op mijn leeftijd überhaupt nodig is. Ik heb een röntgenfoto van mijn hand laten maken, en mijn groeischijven zijn nog open; mijn botleeftijd is 16.

Ik ben op de hoogte van de voor- en nadelen en begrijp de risico’s. Daarom wil ik graag weten welke kuur je zou aanraden en of ik überhaupt moet beginnen. Ik wil ook weten hoeveel ik ongeveer kan groeien met HGH.

Niet !
Gewoon je groei afwachten, goed eten en voldoende rusten.

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben bij de dokter geweest en er werd mij verteld dat ik nog minimaal 5 cm ga groeien en dat ik ongeveer 2,5 jaar nog ga groeien.

Terug
Naar boven