XXL Nutrition

HGH pleisters??

beter op een andere subforum deze vraag stellen lijkt me :D

hier is de vraag beter op zijn plaats

probeer het zouik zeggen, vind het wel beetje vaag klinken :)

BassD zei:
In mijn zoektocht naar wat nou ECHT een goede HGH releaser zou zijn kwam ik de volgende site tegen...

http://69.13.129.202/product_detail.asp?PID=86&CID=78

1 pleister bevat 5,400ng of Somatotropin (de daadwerkelijke stof waaruit HGH is opgebouwd)
En nog beter.... je hebt geen doktersrecept nodig!

Uw mening aub...

somatropin oftewel hgh is een zeer onstabiele stof die in zijn gemende (dus werkende vorm) maar een bepaalde houdbaarheid heeft. Als het nu simpelweg in een pleistertje te verwerken is waarom zouden mensen he dan nog injecteren ? en een redelijk kostabare injecteerbare hgh aanschaffen ? Kortom ik denk dat dit meer een reclame stunt is

What is an Enhancer or Secretagogue?

GH "enhancers" (also known as "releasers" or "secretagogues") are nutrients designed to raise the production of GH in the pituitary and unblock receptor sites for a better response to GH.

dit zegt mij genoeg over wat het precies is :)

Kan nooit werken, anders zou het de uitvinding van de eeuw zijn!

Chemical zei:
somatropin oftewel hgh is een zeer onstabiele stof die in zijn gemende (dus werkende vorm) maar een bepaalde houdbaarheid heeft. Als het nu simpelweg in een pleistertje te verwerken is waarom zouden mensen he dan nog injecteren ? en een redelijk kostabare injecteerbare hgh aanschaffen ? Kortom ik denk dat dit meer een reclame stunt is

Een tijdje terug vond ik nog een advertentie over een of andere "STH-spray" die moest je dan op je tong spuiten :D

Ding bestond voor 40% uit alcohol, lijkt me eigenlijk vrij stug dat een stof als gh zich op lost in alcohol en gewoon werkzaam blijft. Flesje kostte iets van 160 euro deed je een paar maanden mee :rolleyes:

Terug
Naar boven