ThijsB
Cool Novice
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hgh 1 uur voor de training samen met eiwitten. Geen carbs en geen vet
Advies van omaHeb je ook meer info over het hoe & waarom HG 1 uur voor je train?
Meer kan ik er ook niet van maken hahaDat is het enige om die theorie te staven? Zijn er meer hier met goede ervaringen op die manier? Beter t.o.v. elke ochtend of elke avond?
Er zijn zoveel theoriën.... In realiteit is er amper verschil in resultaat welk tijdstip je het ook neemt als je kwaliteit hgh hebt

Ik denk eerder dat dat gelinkt is naar igf. Dat je boven 2iu rondzwervend igf krijgt wat zich bijv aan organen kan hechten... denk dat het daar vandaan komt.Heb ook al verhalen gehoord over dat je lichaam toch niet meer dan 2iu per keer kan verwerken dus beter bijvoorbeeld 3x2 iu dan 3x2 iu..
Iemand hier iets over?
Ik heb ook niet kunnen achterhalen dat er grote verschillen zouden zijn qua timing. Dus voorlopig blijf ik het gewoon op een vast tijdstip nemen, dan is de kans dat ik het vergeet het minst groot![]()

Heb ook al verhalen gehoord over dat je lichaam toch niet meer dan 2iu per keer kan verwerken dus beter bijvoorbeeld 3x2 iu dan 3x2 iu..
Iemand hier iets over?
ff googelen op Ameen Alai
http://geardup.com/geard-up-podcasts/geard-episode-60-ameen-mad-scientist/
Zaaaalige episode. Moet je wel even voor gaan zitten maar zeker de moeite waard!!
thx