- Waardering
- 110
Momenteel zet ik mijn HGH Pre-WO en Post-WO, maar zat zo een beetje te denken, zou door de verhoogde somatostatin als gevolg van mijn PreWO-shot de werking van mijn PostWO-shot tegen gaan ??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou never zelf HGH vlak voor of na je workout zetten.Na inspanning maakt je lichamm zelf een HGH piek,die je dan mis loopt ...zonde
Is dit gewoon uit eigen ervaring, of is er iets bekend dat het lichaam niet meer dan 2iu kan verwerken ?
Momenteel zet ik mijn HGH Pre-WO en Post-WO, maar zat zo een beetje te denken, zou door de verhoogde somatostatin als gevolg van mijn PreWO-shot de werking van mijn PostWO-shot tegen gaan ??

ik weet het niet bro, maar laten we je vraag eens omdraaien. op basis van welke argumenten zet jij prewo en postwo![]()
De redenen waarom ik PreWo zet, is voor vetverbranding en dat mijn lichaam niet in katabole toestand komt,
en ik zet hem direct PostWo i.v.m. herstel en verbeterde opname van de voeding die ik tot mij neem i.s.m. insuline. En ik denk dat het zetten van PostWo van HGH je natuurlijke uitstoot 's-avonds het minst dwars zit, want je maakt anders ook HGH na het trainen alleen nu een hele hoge dosering.
. bedankt voor je toelichting. je slin gebruik zal ook zeker tot een andere keuzes leiden dan wanneer je geen slin pakt.Maar hoe doe je dat dan met je voeding? Ik dacht dat je een uur ervoor + een uur erna geen carbs mocht eten?