MuscleMeat

HGH Pre- en PostWO zetten.

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Momenteel zet ik mijn HGH Pre-WO en Post-WO, maar zat zo een beetje te denken, zou door de verhoogde somatostatin als gevolg van mijn PreWO-shot de werking van mijn PostWO-shot tegen gaan ??

zou never zelf HGH vlak voor of na je workout zetten.Na inspanning maakt je lichamm zelf een HGH piek,die je dan mis loopt ...zonde

zou never zelf HGH vlak voor of na je workout zetten.Na inspanning maakt je lichamm zelf een HGH piek,die je dan mis loopt ...zonde

Ja, maar dan kan je daaruit concluderen dat het juist op dat moment is dat je lichaam nood heeft aan HGH. En denk dat je eigen produktie dan te verwaarlozen valt tegenover de bvb 5iu die je dan injecteerd.

zou zowiezo iedere iu boven de 2iu verdelen

Is dit gewoon uit eigen ervaring, of is er iets bekend dat het lichaam niet meer dan 2iu kan verwerken ?

• Topic Starter Topic Starter
verder niemand over het somatostatin-verhaal

Is dit gewoon uit eigen ervaring, of is er iets bekend dat het lichaam niet meer dan 2iu kan verwerken ?

dit lijkt ook al zo'n achterhaalde mythe.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Momenteel zet ik mijn HGH Pre-WO en Post-WO, maar zat zo een beetje te denken, zou door de verhoogde somatostatin als gevolg van mijn PreWO-shot de werking van mijn PostWO-shot tegen gaan ??

ik weet het niet bro, maar laten we je vraag eens omdraaien. op basis van welke argumenten zet jij prewo en postwo ???

ik weet het niet bro, maar laten we je vraag eens omdraaien. op basis van welke argumenten zet jij prewo en postwo ???

De redenen waarom ik PreWo zet, is voor vetverbranding en dat mijn lichaam niet in katabole toestand komt,

en ik zet hem direct PostWo i.v.m. herstel en verbeterde opname van de voeding die ik tot mij neem i.s.m. insuline. En ik denk dat het zetten van PostWo van HGH je natuurlijke uitstoot 's-avonds het minst dwars zit, want je maakt anders ook HGH na het trainen alleen nu een hele hoge dosering.

De redenen waarom ik PreWo zet, is voor vetverbranding en dat mijn lichaam niet in katabole toestand komt,

en ik zet hem direct PostWo i.v.m. herstel en verbeterde opname van de voeding die ik tot mij neem i.s.m. insuline. En ik denk dat het zetten van PostWo van HGH je natuurlijke uitstoot 's-avonds het minst dwars zit, want je maakt anders ook HGH na het trainen alleen nu een hele hoge dosering.

Maar hoe doe je dat dan met je voeding? Ik dacht dat je een uur ervoor + een uur erna geen carbs mocht eten?

ben zelf ook nog zoekende naar het 'juiste' protocol, of iig het meest optimale protocol afgewogen tegen de kosten ;). bedankt voor je toelichting. je slin gebruik zal ook zeker tot een andere keuzes leiden dan wanneer je geen slin pakt.

mijn uitgangspunten bij het zoeken naar het 'juiste' protocol
- hGH injectie zal de eigen aanmaak voor 24uur plat leggen
- hGH is vooral anti katabool bij een calorie tekort.

ik zet nu zelf op basis van bovenstaande EOD. 2iu bij opstaan, 2iu direct voor het slapen.

Maar hoe doe je dat dan met je voeding? Ik dacht dat je een uur ervoor + een uur erna geen carbs mocht eten?

Ik pas mijn voeding niet op de HGH aan, wel op de slin. Heb een paar keer mijn bloedsuikerspiegel gemeten met carbs rondom mijn HGH-shot en ik merkte niet echt verschil.

Wel denk ik dat wanneer je het uitsluitend voor vetverbranding gebruikt je het beste de carbs kan vermijden rondom GH-shot.

Als je GH gebruikt voornamelijk voor spiergroei dan denk ik zelf dat het heel verstandig is om wat carbs (langzame) bij je GH-shot te nemen, i.v.m. eigen insuline-aanmaak, wat weer tot hogere IGF-waardes zal leiden. Wel is het verstandig om je bloedsuikerspiegel in nuchtere toestand 's-morgens vroeg soms eens te checken en hoe lang het duurt voordag je bloedsuiker na een maaltijd weer binnen de grenswaarden zit i.v.m. insulinegevoeligheid en kans op diabetes.

OK. goede redenering.

Terug
Naar boven