MuscleMeat

Ug hgh en hg hgh combineren

van de pre mixed simplex heb in al wel es een topic geopend dat is alemaal fake zown beetje

Maar de cartridges die je zelf moet mixen van norditropin zijn tog wel betrouwbaar ?

Alleen de complete pennen moet je hebben, cartridges zou ik mijn geld niet op zetten, dan kun je beter gewoon UG kopen en wat meer iu's gaan zetten.

Je weet dat veel jongens uit de 'top' van het NL bodybuild wereldje op carts van geno zitten? Sowieso een non vergelijking ug hgh en pharma grade.

Die hebben dan veelal ook een legit source hiervoor. Ik probeer alleen maar aan te geven dat je niet over 1 dag ijs moet gaan met HG GH.. Dat komt je duur te staan :)

Als je die doseringen voor ogen hebt, is HG feitelijk net zo duur als UG. Laten we het zo zeggen: hypothetisch gezien :P kost 2 iu HG net zoveel als 4-5 iu UG. De vraag is gaat je daar een merkbaar verschil in zien?

• Topic Starter Topic Starter
Is het ook niet zo dat de soort werkzame stoffen verschillen tusse de hg en ug gezien

Want hoor vaak dat 2 iu hg ongeveer gelijk staat aan 5 iu ug

In principe is somatropine gewoon somatropine (191 aminozuren). Wat regelmatig voorkomt bij UG is dat het geen "echte" GH bevat, maar somatrem, bestaand uit 192 aminozuren. Dit is eigenlijk Met-hGH of N-methionyl-hGH, waarbij het extra aminozuur methionine is. De bijwerkingen van de 192 versie gelijken veelal de bijwerkingen van echte GH. Daarbij is de kans op bijwerkingen (ongewenste vooral) een stuk groter bij deze 192 versie.

Feit is en blijft als je UG koopt je niet zeker weet welke versie je hebt, tenzij je de stof zou laten testen in een lab.

• Topic Starter Topic Starter
In principe is somatropine gewoon somatropine (191 aminozuren). Wat regelmatig voorkomt bij UG is dat het geen "echte" GH bevat, maar somatrem, bestaand uit 192 aminozuren. Dit is eigenlijk Met-hGH of N-methionyl-hGH, waarbij het extra aminozuur methionine is. De bijwerkingen van de 192 versie gelijken veelal de bijwerkingen van echte GH. Daarbij is de kans op bijwerkingen (ongewenste vooral) een stuk groter bij deze 192 versie.

Feit is en blijft als je UG koopt je niet zeker weet welke versie je hebt, tenzij je de stof zou laten testen in een lab.

Maar waarop is dan de aanname gebazeert dat 5iu ug gelijk staan aan 2iu

Want als je ug hebt met somatropine zou de dosering gelijk moete zijn van hg en ug (mits ug niet ondergedooseert is)

Kan je met een bloedtest ook niet zien of het 191 of 192 is? Door bijvoorbeeld te testen op met-hgh, of zeg ik nu iets doms?

Maar waarop is dan de aanname gebazeert dat 5iu ug gelijk staan aan 2iu

Want als je ug hebt met somatropine zou de dosering gelijk moete zijn van hg en ug (mits ug niet ondergedooseert is)

2iu staat gelijk aan 5iu is gewoon ouderwets DBB papegaai gepraat.. Er zijn maar weinig labtesten beschikbaar van UG GH.

Kan je met een bloedtest ook niet zien of het 191 of 192 is? Door bijvoorbeeld te testen op met-hgh, of zeg ik nu iets doms?

Je zegt niets doms, maar volgens mij zijn er maar 2 manieren om via het bloed te meten of je GH legit is. Om uitsluitsel te krijgen zou je echt de stof zelf uit de vial moeten laten testen.

2iu staat gelijk aan 5iu is gewoon ouderwets DBB papegaai gepraat.. Er zijn maar weinig labtesten beschikbaar van UG GH.

Klopt, ik heb dit idd eigenlijk zo over genomen van BigCat, heb hier verder geen wetenschappelijk onderbouwing voor of enige labtest.

Aan de andere kant; ik heb maanden 3.3iu tot 5iu UG hgh gezet en ook enkele maanden 1.8iu Geno of 2iu Nordi (afhankelijk van wat er op dat moment te krijgen was) gezet. Beide gaven gelijkwaardige resultaten, alleen op HG had ik veel minder last van oedeem.

Complete pennen zijn volgens mij je enige relatief safe bets.. Maar alleen cartridges kun je vergeten..

Ja mee eens , ik heb alles al geprobeerd de beste waren canadian voor mij maar die krijg ik helaas nergens meer. Pfff zo gaat dat als je wat goed hebt , dan opeens krijg je het niet meer... Ach ja wie weet ...

Ja mee eens , ik heb alles al geprobeerd de beste waren canadian voor mij maar die krijg ik helaas nergens meer. Pfff zo gaat dat als je wat goed hebt , dan opeens krijg je het niet meer... Ach ja wie weet ...

Hyge.cn was beter dan CP maar die prijs van CP maakte dat weer helemaal goed! Betaalde daar minder voor dan dat ik nu voor alley betaal

Vraagje; hoe weten jullie of je echte hgh hebt. Laatste tijd zijn er zoveel fake dat je door de bomen het bos niet ziet. Laatste tijd gerijp ik elke keer mis wordt er een beetje ziek van. Heb zelf ook direct uit china bestel 1e keer was mijn pakker 3 maanden onderweg en de 2e keer 1 jaar lang bij de douane.

Tja dat weet je nooit. Ik zelf zit nu verlegen op green tops...met van die groene streepen op de top.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven