XXL Nutrition

HGH vs IGF-1

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ben bijna klaar met mijn huidige kuur, cruise alleen nog op test en ga erna een paar maandjes off maar zit nu na te denken over mijn volgende kuur. Hier wil ik voor de eerste keer gh of een variant ervan in gaan gebruiken. Nou heb ik erg veel goeds over IGF-1 gelezen en vroeg me af of jullie je ervaring kunnen delen over wat je beter vond werken. (simpelweg in de zin van massa aanzetten en droog worden).

Ik ben dol op Tren en las dat IGF-1 samen met Tren echt een wereld van verschil is (positief) ten opzichte van Tren zo in een kuur gebruiken, dat je echt belachelijke droge gains maakt. Wat zou een goede keuze zijn als introductie? HGH of IGF-1? Wel of niet Tren erbij?
 
Legit HGH zou een betere keus zijn want je kan niet aan IGF-1 komen.

Voordat jullie een discussie gaan beginnen, ik herhaal nogmaals zeer duidelijk, ongeacht wat mensen gaan beweren:
Jullie kunnen NIET aan IGF-1 komen.

Het is al een pain in the ass om aan legit HGH te komen, maar toch is de kans groter dat je legit HGH kan krijgen dan legit IGF-1.

Ow, en uhm... tren erbij? Ja natuurlijk.
 
Check, tren is in!

Ik heb een zeer goede en betrouwbare dealer die zelfs zelf NK en WK heeft gedraait, dus hij zal wel aan goede HGH kunnen komen. Wat is de rede dat je zegt dat IGF-1 niet te krijgen is? Ik ben nog volledig nieuw hier in, is dit gewoon van de markt verdwenen en vervangen door fakes?
 
Check, tren is in!

Ik heb een zeer goede en betrouwbare dealer die zelfs zelf NK en WK heeft gedraait, dus hij zal wel aan goede HGH kunnen komen. Wat is de rede dat je zegt dat IGF-1 niet te krijgen is? Ik ben nog volledig nieuw hier in, is dit gewoon van de markt verdwenen en vervangen door fakes?

Er zijn tientallen webshops die het voor een paar tientjes aanbieden. Dat is al een flinke red flag, en dat heeft ervoor gezorgd dat je niet kan weten wat er betrouwbaar is.
Mensen die op (US/UK) forums een bepaalde webshop aanraden, hebben 9/10 keer in hun forum signature een couponcode staan. Red flag nummer 2.

Of er zit niets in, of er zitten goedkope peptides in of er zit dusdanig weinig IGF in dat je zoveel moet zetten dat je net zo goed alsnog pharma HGH kan kopen. En dat voor wat meer pomp.

Voor echte IGF, dus Increlex, betaal je 1000+ euro per vial.
 
Ok duidelijk, dankjewel!
 
Begrijp me niet verkeerd, legit IGF met tren samen is ongetwijfeld masterlijk, maar de kans dat je legit IGF-1 (of LR3) krijgt is zeer klein.
 
Zet dan (legit) hgh met slin plus de tren/test enz.
 
Misschien increlex kopen in een buitenlandse apotheker die geen schijt geven om doktersvoorschriften? (Bulgarije, thailand?)
 
+1 biomek, ik heb dit hier al 1jaar op forum gezet en werd voor gek verklaard toen ik zei dat niemand aan legit igf-1 kan komen. 10000% dat je gewoon aan goedkope pepites komt, en hgh igf-1 zijn allemaal nepperds.
 
Legit HGH zou een betere keus zijn want je kan niet aan IGF-1 komen.

Voordat jullie een discussie gaan beginnen, ik herhaal nogmaals zeer duidelijk, ongeacht wat mensen gaan beweren:
Jullie kunnen NIET aan IGF-1 komen.

Het is al een pain in the ass om aan legit HGH te komen, maar toch is de kans groter dat je legit HGH kan krijgen dan legit IGF-1.

Ow, en uhm... tren erbij? Ja natuurlijk.

volgens mij kost legit igf ook heel veel meer dan wat wij payen
weet je ook wat er wel in zit?
 
volgens mij kost legit igf ook heel veel meer dan wat wij payen
weet je ook wat er wel in zit?
Ik heb werkelijk geen idee wat er dan wel in zit. Ik kan me echter wel voorstellen om een lage dosis insuline erin te stoppen om de effecten van IGF-1 te mimicken, zoals het pushen van voeding naar je spieren. Dit allemaal onder het mom van "ik krijg een beetje hypo, dus het moet wel goed zijn toch?".
 
Check, tren is in!

Ik heb een zeer goede en betrouwbare dealer die zelfs zelf NK en WK heeft gedraait, dus hij zal wel aan goede HGH kunnen komen. Wat is de rede dat je zegt dat IGF-1 niet te krijgen is? Ik ben nog volledig nieuw hier in, is dit gewoon van de markt verdwenen en vervangen door fakes?

Als ik je een kleine tip mag geven: Ik zou niet blind vertrouwen op de prestaties van je dealer. Ik heb hier zelf een slechte ervaring mee gehad, had UG HGH gekocht bij een IFBB atleet en die was fake. Beste advies wat ik je kan geven is HG HGH zetten maar dan enkel complete pennen kopen. Succes!
 
Als ik je een kleine tip mag geven: Ik zou niet blind vertrouwen op de prestaties van je dealer. Ik heb hier zelf een slechte ervaring mee gehad, had UG HGH gekocht bij een IFBB atleet en die was fake. Beste advies wat ik je kan geven is HG HGH zetten maar dan enkel complete pennen kopen. Succes!


Die "prof atleten" zijn net de personen die je niet 100% moet vertrouwen als het op fake hgh aankomt. Die willen in het meeste geval gewoon heel snel cashen.
 
Die "prof atleten" zijn net de personen die je niet 100% moet vertrouwen als het op fake hgh aankomt. Die willen in het meeste geval gewoon heel snel cashen.
Precies, die hebben die euro's hard genoeg nodig voor hun eigen HGH ;)
 
Je moet toch wat hè, als je als nederlandse bodybuilder niet zoveel verdient :P
 
Als ik je een kleine tip mag geven: Ik zou niet blind vertrouwen op de prestaties van je dealer. Ik heb hier zelf een slechte ervaring mee gehad, had UG HGH gekocht bij een IFBB atleet en die was fake. Beste advies wat ik je kan geven is HG HGH zetten maar dan enkel complete pennen kopen. Succes!
Thanks voor de tip. Tot zover altijd goed spul gehad van hem, maar i'll keep my eyes open. HG HGH is natuurlijk wat anders als juice.
 
Back
Naar boven