AndroidHealthClinic

hgh

BIGBOSS zijn kuur zal zijn:
W1-4:4iu ed HGH
W4-24:8iu 5on 2Off HGH
W1-20:4ML superdrive
w4-12:900mg susta
w16-24:3Ml parabolan
w16-24:900mg susta

Nu is zijn vraag eigenlijk waar zou ik de T4 bij moeten doen?Of is Insuline een betere optie?
Bedoeling is om zuivere massa te kweken.
Mijn optie is an laat insuline links liggen voor later en pak T4 er tussen door bij.

W1-24: 5 iu hgh elke dag.

W1-12: 3ml overdrive/week
W1-12: 750-900mg sust/week

W13-24: 750 test E/week
W13-16: 400mg deca/week

W17-24 trenbolone of parabolan.

insuline kan je eventueel vanaf week 13 erbij doen na je training.

hoe zit het met de voeding trouwens...

pm mag ook.

grtz

als je HGH pakt, laat dan T4 meelopen. heb dit zelf eerst een tijdje met T3 gedaan, maar pas overgeschakeld op T4 (lijkt het beste te zijn in combi met HGH, staat hier ergens een goed artikel over)

insuline of slin kan je zeker ook gebruiken, MAAR pas nadat je de nodige info hierover hebt nagelezen. Is zeer gevaarlijk bij ondeskundig gebruik.

W1-24: 5 iu hgh elke dag.

W1-12: 3ml overdrive/week
W1-12: 750-900mg sust/week

W13-24: 750 test E/week
W13-16: 400mg deca/week

W17-24 trenbolone of parabolan.

insuline kan je eventueel vanaf week 13 erbij doen na je training.

hoe zit het met de voeding trouwens...

pm mag ook.

grtz

wil het slin gebruik niet aanmoedigen, maar als het zou gebeuren zou k toch niet op week 13 wachten, maar vanaf t begin 4 om 4 doen. Waarom zeg jij vanaf week 13?

De eerste 10 weken gaat hij zowiezo hard gainen dus waarom als de slin nemen.... na 13 weken gooi je deze erin, PWO, en dat gaat je een mooie boost geven in gewicht.

hij heeft de slin nie nodig hoor want probleem is dat hij op missie moet in libanon en dus het eten gaat niet goed lukken en trainen gaat wel maar niet uitermate.
Dus had ik hem voorgesteld om te wachten tot als hij terug is om te beginnen want hij gaat pas in winterperiode wedstrijd terug doen dus.Maar hij wil nu blijkbaar nog meer massa kweken en dan als hij terug is alles droog zetten voor de wedstrijden die hem dan nog te wachten staan.En deca wil hij niemeer doen,hij wil eens wat anders als deca zonder vocht enzo.
Btw het is eigenlijk zijn 4de kuurtje nog maar :-),eerste twee deca en testo en wa oy's en derde was met testo E en Prop,tren Ace en T3
Hij heeft de aanleg ervoor om op podium te staan vindt ik!

hij heeft de slin nie nodig hoor want probleem is dat hij op missie moet in libanon en dus het eten gaat niet goed lukken en trainen gaat wel maar niet uitermate.Dus had ik hem voorgesteld om te wachten tot als hij terug is om te beginnen want hij gaat pas in winterperiode wedstrijd terug doen dus.Maar hij wil nu blijkbaar nog meer massa kweken en dan als hij terug is alles droog zetten voor de wedstrijden die hem dan nog te wachten staan.En deca wil hij niemeer doen,hij wil eens wat anders als deca zonder vocht enzo.
Btw het is eigenlijk zijn 4de kuurtje nog maar :-),eerste twee deca en testo en wa oy's en derde was met testo E en Prop,trenbolone Ace en T3
Hij heeft de aanleg ervoor om op podium te staan vindt ik!

hoezo geen zonde van je hgh..? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Er Is Precies Al Het Een En Het Ander Verteld In Deze Discussie
Ja Dat Kan Wel Problemen Geven Libanon Voor Op Het Eten Te Letten
Daarmee Ik Hoop Dat Het Geen Zonde Is Van Die Hgh
ALE ALS JE GEWOON WILT BULKEN TOCH ???
BEDANKT AL VOOR DE INFO

Laatst bewerkt:
Ikke 20 mis een rare vraag waarom deca maar 3 weken? van week 13 tot 16? is dat niet te kort

Ondanks dat de TS zich al bewezen schijnt te hebben vind ik het nog altijd erg jong voor zo'n geavanceerde cycle.

Ondanks dat de TS zich al bewezen schijnt te hebben vind ik het nog altijd erg jong voor zo'n geavanceerde cycle.

vooral als de geavanceerde cycle nogal wat foutjes bevat en uitgevoerd gaat worden tijdens een uitzendmissie in libanon, waarvan ik me niet kan voorstellen dat de omstandigheden ook maar half toereikend kunnen zijn.

Maar zou er geen rust tussen moeten zitten of gewoon 24weken achter elkaar kuren?

En dacht dat je altijd met hgh het beste was eerst 4 a 6 weken eerst zonder aas te geberuiken.

@TS, welke wedstrijden ga je draaien dan?

aahzowe 21 jaar 1.82m 7procent en 108 kg
wanneer kunt ge dan best hgh pakken
:whip::verneder:

als je nog zo jong zijt moet je geen hgh nemen mits u lichaam genoeg hgh aan maakt via uw hersens! en insoline zou ik niet doen eventueel kun je later de oploszakjes nemen van meditronine .deze kuur duurd wel veel langer maar is zeker niet schadelijk!! dit is een verjongingskuur dus denk dat gij deze nog niet nodig hebt .

groetjes
fitnessbuldog belgie

als je nog zo jong zijt moet je geen hgh nemen mits u lichaam genoeg hgh aan maakt via uw hersens! en insoline zou ik niet doen eventueel kun je later de oploszakjes nemen van meditronine .deze kuur duurd wel veel langer maar is zeker niet schadelijk!! dit is een verjongingskuur dus denk dat gij deze nog niet nodig hebt .

groetjes
fitnessbuldog belgie
???

:roflol:

groetjes
fitnessbuldog belgie

Hmmm heel duidelijk...beetje motorolie en wat hgh uit je kont komt het wel goed.

Groetjes en kusjes van de grote IMAM uit de moskee :D

hehe gasten,altijd dat gezever daar tussen.Als je zelf aan de aas zit en ze zeggen u van blijf daar af.Doe jij het dan?Ik denk het alvast niet he.

Terug
Naar boven