MuscleMeat

hgh

hehe gasten,altijd dat gezever daar tussen.Als je zelf aan de aas zit en ze zeggen u van blijf daar af.Doe jij het dan?Ik denk het alvast niet he.

als het goede, terechte raad is...TUURLIJK
we zeggen helemaal niet 'blijf daar af'...maar wat ie nu doet is gewoon niet handig...maar jullie zijn nogal hardleers blijkt.
dus jij vind eerlijk dat je met niet optimale omstandigheden maar gewoon moet gaan kuren..?

je gaat toch ook niet kuren met je poot in t gips..?

hehe gasten,altijd dat gezever daar tussen.Als je zelf aan de aas zit en ze zeggen u van blijf daar af.Doe jij het dan?Ik denk het alvast niet he.

het gaat erom welke leeftijd hij heefd, dit is een verjonginskuur. hij is 18 geloof ik? hij maakt zelf hgh aan.
wat betreft creatine end... wat ik neem kan zeker geen kwaad integendeel zelf . dus raad ik de no explode zeker aan in combi met syntha 6 . voor de rest van isuline NEEN dank u !!!;)

het gaat erom welke leeftijd hij heefd, dit is een verjonginskuur. hij is 18 geloof ik? hij maakt zelf hgh aan.
wat betreft creatine end... wat ik neem kan zeker geen kwaad integendeel zelf . dus raad ik de no explode zeker aan in combi met syntha 6 . voor de rest van isuline NEEN dank u !!!;)
kerel ga hier ens weg, sth wordt hier niet gebruikt als verjongingskuur hoor, ga je ff inlezen :rolleyes: voor bodybuilding heeft het ook benefits.

gast....ga je verhalen in het supplementen gedeelte ophangen, denk dat ze daar meer aan je hebben..

laat maus je niet horen... :D

:windup::finger::whip:

Iets meer respect en on topic please;)

dan heb ik verkeerd geteld maar dacht dat deca lang werkend was en lang duurde voor dat je er wat van voelde.

om met hgh significane massa zou ik zowiezo roids EN slin pakken voor optimaal resultaat in je hgh kuur. T4 zou ik er zowiezo bijpakken omdat lang aan de hgh je schildklier onderdrukt

dan heb ik verkeerd geteld maar dacht dat deca lang werkend was en lang duurde voor dat je er wat van voelde.

na 2 weken voel je het echt wel bij 400mg/week

en na deze vier weken loopt de werking ervan nog wel een paar weekjes door waarmee je met de tren nog zeer goede droge gains kan maken als je voeding volledig in orde is.

ja, je kunt er van alles indrukken, en het zal wel werken. dat je het voelt wil niet zeggen dat je er ook optimaal gebruik van maakt. Het is gewoon zonde om een lange ester op deze hoeveelheid maar zo lang te gebruiken. neem dan npp als je graag deca in je kuur wil.

Zou dit een goede hgh kuur zijn? als je 28 weken aan de hgh gaat?

1-28 t4 100/200mcg perdag
1-28 5iu hgh
5-14 750mg test e
5-16 960mg ultra drive
14-24 750mg test c
14-24 400mg trenb e

hoe zou jij het zelf doen? of hoe heb je het zelf gedaan?

heb zelf nog geen hgh genomen nee. Ken op zich de theorie. Zou zelf de trenbolone aan t eind op 600 gooien, maar dat s persoonlijk. Zou r zelf ook slin en evt igf bij nemen...maar wil dit niemand aanraden. Zou zelf de overdrive door deca vervangen, maar nogmaals is dat persoonlijk. misschien nog een oral ergens tussenvoegen...

Terug
Naar boven