AndroidHealthClinic

Hgh?

meester

Cool Novice
Waardering
0
Dag mensen,

nou ik zal eens even kort samengevat vertellen hoe het bij mijn gaat. Ik heb meerdere malen gekuurd met AAS. Mijn ervaringen daarbij zijn dat ik steeds terugval krijg waardoor ik bijna alles weer inlever. Wat ik zelf denk is dat wat ik aankom geen spiermassa is maar vocht en pomp. Nu ben ik van mening dat er gestackt moet worden voor blijvende spiermassa met HGH. Is dat nou werkelijk echt zo dat je dat nodig hebt. Ik heb nog nooit HGH gebruikt. Wat ik zelf denk is dat er ST bij moet. Mijn stats momenteel zijn:
83 kg bij 185 15BF, ik was vroeger van natuur een slank persoon. Kuurverleden tren/test.winstrol/deca/sustanon. Dus mijn vraag luidt, zou ik St pakken heb ik dan blijvende spiermassa of gaat dat ook weer weg?

Graag zou ik wat willen horen van mensen die dit probleem ook hebben gehad en hoe ze dat hebben opgelost.

Alvast bedankt.

Kort door de bocht...denk ik dat je te weinig eet, je geeft zelf al aan dat je altijd al een slank persoon bent geweest, waarschijnlijk dus al geen grote eter van nature.
Als je spiermassa wint, hetzij naturel..hetzij tijdens een kuur, zal je steeds meer moeten eten om de gewonnen spiermassa te behouden.
Denk dat je jou probleem hierin moet zoeken, verdiep je in voeding....

• Topic Starter Topic Starter
Kort door de bocht...denk ik dat je te weinig eet, je geeft zelf al aan dat je altijd al een slank persoon bent geweest, waarschijnlijk dus al geen grote eter van nature.
Als je spiermassa wint, hetzij naturel..hetzij tijdens een kuur, zal je steeds meer moeten eten om de gewonnen spiermassa te behouden.

Nou, ik eet echt genoeg, in de kuur na de kuur. Ik weet het vrij zeker. Dus aan mijn voeding zal het helaas niet liggen. Aan de supplementen zal het ook niet aan liggen. Als ik kuur eet ik wat meer maar scheelt ook niet veel. Ik vind het gewoon erg dat ik alles goed doe en dat alles weer weggaat. Ik train goed, eet goed, slaap goed.

Nou, ik eet echt genoeg, in de kuur na de kuur. Ik weet het vrij zeker. Dus aan mijn voeding zal het helaas niet liggen. Aan de supplementen zal het ook niet aan liggen. Als ik kuur eet ik wat meer maar scheelt ook niet veel. Ik vind het gewoon erg dat ik alles goed doe en dat alles weer weggaat. Ik train goed, eet goed, slaap goed.

Ja maar beste man, dat kan dus niet. Het is vrij simpel: als je het kan gainen kan je het ook behouden....Ben niet zo van het vingertje over voeding, maar vindt het bij jou er vrij duidelijk bovenop liggen. En....de meeste zeggen altijd: nee hoor met mijn voeding is niets mis, totdat ze dus echt wat leren over voeding..Vandaar mijn opmerking verdiep je in voeding..
Succes...

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar beste man, dat kan dus niet. Het is vrij simpel: als je het kan gainen kan je het ook behouden....Ben niet zo van het vingertje over voeding, maar vindt het bij jou er vrij duidelijk bovenop liggen. En....de meeste zeggen altijd: nee hoor met mijn voeding is niets mis, totdat ze dus echt wat leren over voeding..Vandaar mijn opmerking verdiep je in voeding..
Succes...

Dat was mijn vraag niet maar goed, toch bedankt voor je advies..

denk ook dat tremendes gelijk heeft

het zal waarschijnlijk wel aan je voeding liggen...

velen denken dat ze goed eten, maar het is belange niet het geval.
of je eet mss wel goed maar niet genoeg.

ik dacht vroeger ook altijd dat ik goed at, tot ik hier wat meer begon te leren over hoe een goed voedingsschema er moet uitzien.

en zelfs nu nog zijn er dagen dat mijn voeding te wensen over laat.

;)

Vooral die genoeg daar ben ik van verschoten bij mij..

Sorry hoor maar met 83 kg bij 1.85 met 15 % bf heb je iets niet goed gedaan.
Je kan nog veel meer uithalen alleen met AS, onderschat dat niet. als je alles heb eruit gehaald kan je misschien hgh erbij nemen.
Het is geen wondermiddel dus alles komt toch op je voeding en training aan.

Dus HgH zou ik als ik jou was nog niet nemen, ik zelf heb het ook nooit genomen dus kan je mijn ervaringen erover niet vertellen.

Succes

klopt helemaal wat tremendes zegt ...en hij kan het weten.

Ik deed vroeger een kuur met test e (750 mg per week) en had bijna geen resultaat.
Mijn voeding trok echter op niks.

Nu ben ik meer gaan letten op mijn voeding (voedingsschemaxxl voedingsconculent) en het verschil is er echt.
Keywoards : voeding , training , rust

HGH is geen wondermiddel, heb het zelf ruim een half jaar gebruikt in combinatie met aas. Het geeft je wat kleine extra's die voor iemand van mijn leeftijd meegenomen zijn. Die hebben echter niets te maken met spierbehoud.
Je zou kunnen laten meten wat je eigen productie is. Als die erg laag is houd je het ook minder goed vast.

Je hebt je leeftijd niet gegeven (of ik kijk niet goed) maar onder de 30 heeft het sowieso weinig zin.

Overigens heb ik in een periode van 3 maanden door verschillende oorzaken minder kunnen trainen en minder goed kunnen eten. Ik heb dus ook wat in moeten leveren. HGH voorkomt dat niet. Maar waar je ooit geweest bent keer je relatief makklijk naar terug ;)

Gewoon de basis op orde brengen: voeding, training, rust. Zonder dat geeft ook een kuur maar beperkt resultaat. Navy heeft je zn hulp al aangeboden...

Succes!

HGH is geen wondermiddel, heb het zelf ruim een half jaar gebruikt in combinatie met aas. Het geeft je wat kleine extra's die voor iemand van mijn leeftijd meegenomen zijn. Die hebben echter niets te maken met spierbehoud.
Je zou kunnen laten meten wat je eigen productie is. Als die erg laag is houd je het ook minder goed vast.

Je hebt je leeftijd niet gegeven (of ik kijk niet goed) maar onder de 30 heeft het sowieso weinig zin.

Overigens heb ik in een periode van 3 maanden door verschillende oorzaken minder kunnen trainen en minder goed kunnen eten. Ik heb dus ook wat in moeten leveren. HGH voorkomt dat niet. Maar waar je ooit geweest bent keer je relatief makklijk naar terug

Gewoon de basis op orde brengen: voeding, training, rust. Zonder dat geeft ook een kuur maar beperkt resultaat. Navy heeft je zn hulp al aangeboden...

Succes!

Waarom zou het weinig zin hebben,het verschil tussen een twintiger en opkomend is nihil,als ja daar een min.van 20µ exogene gh per week aan toevoegd is dat zeker en vast een meerwaarde imo,ben ook geen expert in zake,maar klinkt toch logish.

Hyperplasia bv. staat geen leeftijd op en is toch 1 van de redenen dat we gh nemen,ik toch:)

Zoek maar even op dit forum dan tref je een uitgebreider uitleg waarom.
Kom er in het kort op neer dat onder de 30 je eigen productie nog hoog genoeg is. Je zou wel duidelijk hogere doseringen moeten gebruiken om er enig profijt van te hebben wat weer gevaarlijk kan zijn ivm groei van organen.

Zoek maar even op dit forum dan tref je een uitgebreider uitleg waarom.
Kom er in het kort op neer dat onder de 30 je eigen productie nog hoog genoeg is. Je zou wel duidelijk hogere doseringen moeten gebruiken om er enig profijt van te hebben wat weer gevaarlijk kan zijn ivm groei van organen.

Ik kan het niet vinden, waarom zou een exogene hoeveelheid van 20 iu of meer per week geen voordeel hebben onder de 30, het is zowiezo vele malen groter dan je eigen productie.

Iemand die ouder is zal er misschien meer voordeel bij hebben, omdat die eerder verschil in zijn fysiek zal zien.

Maar ik zou graag de link willen lezen, waarom GH geen meerwaarde heeft onder de 30 en dan hoeveelheden van 20 iu of meer.

Ik kan het niet vinden, waarom zou een exogene hoeveelheid van 20 iu of meer per week geen voordeel hebben onder de 30, het is zowiezo vele malen groter dan je eigen productie.

Iemand die ouder is zal er misschien meer voordeel bij hebben, omdat die eerder verschil in zijn fysiek zal zien.

Maar ik zou graag de link willen lezen, waarom GH geen meerwaarde heeft onder de 30 en dan hoeveelheden van 20 iu of meer.

Mee eens, ik vind op dit forum dat veel mensen meepraten met iemand die veel posts heeft en doen net alsof ze alles weten. Vind dat HGH wel meerwaarde heeft aan de doelen van de TS. Als je je droomfysiek wilt bereiken moet je ino toch aan de HGH gaan met de juiste voeding training en de juiste hoeveelheid test. En het ligt ook denk ik aan welke merk HGH je pakt, ik denk als je chinese rotzooi pakt dat je geen wonderen moet verwachten of goedkope shizzle van UG labs. Pak maar eens goede HGH en je zult zien dat het idd toegevoegde waarde heeft.

Bij deze dosering zit je nog niet aan de "vele malen meer dan je eigen productie". HGH is voor spiermassa opbouw overrated. Het heeft mij na 3/4 jaar wat extra gegeven met mn 45 jaar, maar ik ken niemand die van de HGH groot is geworden en wel velen die het gebruikt hebben.

Overigens krijg je bij hogere doseringen al snel last van lastige sides. Maar expirmenteer er gerust zelf mee natuurlijk.

GHier is de gevraagde link, was niet moeilijk te vinden in het menu. De zoekfunctie niet natuurlijk, die kan niets met 3 letters.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Mee eens, ik vind op dit forum dat veel mensen meepraten met iemand die veel posts heeft en doen net alsof ze alles weten. Vind dat HGH wel meerwaarde heeft aan de doelen van de TS. Als je je droomfysiek wilt bereiken moet je ino toch aan de HGH gaan met de juiste voeding training en de juiste hoeveelheid test. En het ligt ook denk ik aan welke merk HGH je pakt, ik denk als je chinese rotzooi pakt dat je geen wonderen moet verwachten of goedkope shizzle van UG labs. Pak maar eens goede HGH en je zult zien dat het idd toegevoegde waarde heeft.

De TS had een heel andere vraag, die verliest telkens wat hij met een aas kuur wint en vraagt zich af of dit met HGH vast te houden is. Die kans is imo nihil.

Wat jouw ervaringen zijn met HGH weet ik niet, ik zie geen stats of kuurverslagen. Je plaatjestopic kan ik wel waarderen ;)

Bij deze dosering zit je nog niet aan de "vele malen meer dan je eigen productie". HGH is voor spiermassa opbouw overrated. Het heeft mij na 3/4 jaar wat extra gegeven met mn 45 jaar, maar ik ken niemand die van de HGH groot is geworden en wel velen die het gebruikt hebben.

Overigens krijg je bij hogere doseringen al snel last van lastige sides. Maar expirmenteer er gerust zelf mee natuurlijk.

GHier is de gevraagde link, was niet moeilijk te vinden in het menu. De zoekfunctie niet natuurlijk, die kan niets met 3 letters.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/

Dat was niet de link die ik zocht hier staat weinig wetenschappelijke onderbouwing waarom HGH onder de 30 jaar niet voor meerwaarde zorgt.

Welke hoeveelheid neemde je, ik dacht dat je op 5 iu EW zat (maar kan het mis hebben hoor), voor de rest wil ik hier geen reclame maken voor GH-gebruik, want het is natuurlijk wel weer een aanslag op je lichaam wat niet te ligt moet worden geacht.

De TS had een heel andere vraag, die verliest telkens wat hij met een aas kuur wint en vraagt zich af of dit met HGH vast te houden is. Die kans is imo nihil.

Dus wat je met ST wint gaat ook weer weg wil je zeggen. Daar ben ik toch niet met je eens.

Dat was niet de link die ik zocht hier staat weinig wetenschappelijke onderbouwing waarom HGH onder de 30 jaar niet voor meerwaarde zorgt.

Welke hoeveelheid neemde je, ik dacht dat je op 5 iu EW zat (maar kan het mis hebben hoor), voor de rest wil ik hier geen reclame maken voor GH-gebruik, want het is natuurlijk wel weer een aanslag op je lichaam wat niet te ligt moet worden geacht.

Ik zat zelf voor het leeuwedeel op 5iu/wk ja, ik heb een periode wat meer genomen maar de sides (krampen) waren niet te harden. Het had wel wat effect hoor, vooral de eerste 3 maanden, maar verwacht niet het wereldwonder.

Overigens ging ik wel erg goed op de lokale IGF-1 injecties. Maar dat is met het oog op mogelijke groei van ingewanden weer meer tricky.
Daar heb ik weer niet voldoende wetenschappelijke onderbouwing voor gevonden, behalve pic van pro's met roid guts, zonder dat daar ervaringscommentaar van de gefotografeerde heren bij zat. Maar goed, een onomkeerbaar probleem is het mij niet waard.

Zal ff kijken of ik een betere link kan vinden want ik meen wel er destijds een academische onderbouwing voor gevonden te hebben.

In alle gevallen, als je even rustig opbouwd om te kijken hoe je er op reageert geeft het niet zomaar nadelige effecten, dus proberen kan altijd. Kan een dure grap worden, zeker als je human grade weet te scoren, maar dat is aan jou natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Dus wat je met ST wint gaat ook weer weg wil je zeggen. Daar ben ik toch niet met je eens.

ST? help ff...

Wat ik wilde zeggen is dat je je gains van AAS niet beter vasthoud met HGH. Het heeft gewoon een andere werking. Hoewel sommigen er bij zweren als bridge.

De gains die ik gemaakt heb tijdens mijn kuur met HGH/IGF hebben deels wel blijvende resultaten opgeleverd. De verhoudingen (betere bovenborst) zijn intact gebleven. Maar na drie maanden niet de goede omstandigheden (met als gevolg onvoldoende training, voeding en rust) raak je net als ieder ander wat kwijt.

Dimos heeft wat eigen ervaringen opgedaan als midden-twintiger. Wellicht dat zijn log je antwoorden geeft?

Kan de uitvoeriger info niet meer vinden helaas...

Terug
Naar boven