AndroidHealthClinic

Hgh

4mmol voor en 6mmol na wat precies?

Mijn nuchter waarde is 3,7-3.8 en na het zetten stijgt deze naar 4,2-4,4 en stabiliseert daarna vrij vlot weer. Ik wacht altijd minimaal 30 min met eten en in die tijd is het al weer onder de 4 mmol.

Ik zette een tijdje 4iu riptropin voor het slapen gaan en at daarna 8 uur lang geen koolhydraten. Nog nooit een hypo gehad terwijl mijn igf1 waarde 818 ng/l was op mijn labtest.

Na een maaltijd. Heeft bijv weinig nut je glucose te meten als je wakker wordt.
Die glucometer is ervoor bedoeld dat je hyper kan meten, en geen waardes van 4mmol op nuchtere maag.

Jij gebruikt toch ook slin? Ik zou af en toe eens 2 a 3 dagen niets zetten ook geen hgh, en dan na een maaltijd je glucose meten. Waarom heb je dat ding anders?

OT: ik zou geen van beiden nemen, kig is veel zooi van, soma is zeker nep(pharmchem)

OFF TOPIC

heb een 2.5 week op 26iu hyge gezeten.

26iu per dag, 3x8iu.
het is zeker geen bluf,
zeker het proberen waard,
hou je alleen vast voor de cts die je gaat krijgen.

deze 1.5 week heb ik zoveel lichaams veranderingen mee gemaakt, echt abnormaal.

3x8=26 ???

@Androgenic, nam je er ook AAS bij

Na een maaltijd. Heeft bijv weinig nut je glucose te meten als je wakker wordt.
Die glucometer is ervoor bedoeld dat je hyper kan meten, en geen waardes van 4mmol op nuchtere maag.

Jij gebruikt toch ook slin? Ik zou af en toe eens 2 a 3 dagen niets zetten ook geen hgh, en dan na een maaltijd je glucose meten. Waarom heb je dat ding anders?

Nuchtere waarde is juist perfect om te meten of je minder gevoelig wordt voor insuline. Mijn was nuchter na 2 maanden gebruik 5 mmol wat op de grens van suikerziekte ligt. Gevoeligheid nam wel vrij snel weer toe en was na een week al weer 4 mmol.

Je kan idd ook na de maaltijd meten om dat als referentie te houden, maar dan zou je dat dus wel steeds na dezelfde maaltijd moeten doen aangezien het aantal carbs en andere factoren verschillende bg kunnen geven.

Ooooo okee, klinkt logisch inderdaad.

Maar na 2 maanden op 5mmol :D
Glad ijs bro :D

J4ck was toch die ziekelijk dunne gast die al flink aan de kuur zat?

Wanneer heb je die 3x 8iu genomen Androgenic, kort geleden ?

Wanneer heb je die 3x 8iu genomen Androgenic, kort geleden ?

2.5 jaar geleden heb ik dit genomen.
icm aas ja.
hoge doses testo voor een half jaar, met dit GH+IGF protocol, werkte toen met impulsen van soms 15iu op een dag extra 2-3x per week. een aantal weken ge experimenteerd met gh op 24-30iu per dag 7/7.

Is sowieso geen echte groeihormoon als je er hypo's van krijgt.
Met sommige merken heb je dit dat je bloedsuikerspiegel verlaagt, terwijl deze van echte groeihormoon juist verhoogt.

Ik weet dat we hierover een soort discussie hebben gehad,
Maar op de bijsluiter van me hygetropin staat gewoon dat overdosis hgh direct hypo kan veroorzaken.
Spreekt ook voor zich.
De theorie dat een hgh inject je eigen insuline aanmaak per direct stopt, waardoor je direct hogere suikerwaardes hebt als je aan de hgh zit klopt totaal niet bro.
Igf werkt net als insuline, wat voor nut heeft igf immers dan als het ervoor zou zorgen dat je je voeding minder goed opneemt, en je suikers zich op zouden stapelen in je lichaam.

Nutrien pushen is juist de kracht van hgh/igf waardoor je groeit.

Laatst bewerkt:
15cy68.jpg

voor zover ik weet zorgt LEGIT hgh (geen generics) voor hypo idd

Terug
Naar boven