MuscleMeat

Hgh

:scratch: weet je eigenlijk wel wat het doet?

• Topic Starter Topic Starter
ey gewoon mensen die me normaal willen helpen a.u.b.
tuurlijk weet ik wat het doet maar niet in detail hoe het in je lichaam zigzelf bezighoud

Uhh, doe maar ustig bro, snap er zelf ook geen hol van.
Helpen doen we je graag.

Als je onderdrukking bedoeld.

Als je hgh injecteert zal je dat moment tijdenlijk zelf niet aanmaken.
Er zijn daarom 2 theorien:
1) injecteer niet op de natuurlijke momenten.
2) injecteer juist op de natuurlijke momenten om je lichaam meer na te boosten op de momenten dat hij gewend is er mee om te gaan.

Zelf geloof ik meer in no1.
Verder zijn er verschillende onderzoeken dat mensen na lange tijd stoppen en hgh productie binnen dagen weer helemaal normaal is.

2) injecteer juist op de natuurlijke momenten om je lichaam meer na te boosten op de momenten dat hij gewend is er mee om te gaan.

Verder zijn er verschillende onderzoeken dat mensen na lange tijd stoppen en hgh productie binnen dagen weer helemaal normaal is.

niks aan toe te voegen:thumbup:

ik injecteer het in de ochtend na het wakker worden en op 'savonds voor het trainen. niet voor het slapen aangezien je hgh-productie dan in je slaap het hoogst is

in je slaap na uurtje of 2 en direct na trainen is er een piek inderdaad

en post-hgh-therapie = ghrp-6
tenminste schijnt wel goed te zijn om de eventuele onderdrukking op te starten (als het al echt onderdrukt wordt)

Het gevaar zit hem eerder in het aantal anti-bodies in je lichaam na lange kuur hgh....als dit door bv 192aa hgh erg is gestegen zal na stoppen deze anti-bodies de natuurlijke hgh productie tegenwerken...zal dan ook weer tijdje duren voordat al die anti-shizzle weg is..

Laatst bewerkt:
Jintropin is zowiezo niet al te best, bevat 192 aa i.p.v. de 191 die het zou moeten bevatten.

Met wegzakken bedoelde ik de massa die je dr door wint.

Ik denk dat de discussie van natuurlijk versus niet-natuurlijke momenten niet cruciaal is in deze discussie. Wat belangrijker is dat je de sensitiviteit van het lichaam voor HGH optimaal houdt. Het is bewezen dat bij voortdurende verhoogde HGH-spiegels het lichaam reageert doormiddel van het ongevoeliger worden van de receptoren voor HGH. De oplossing voor mensen die toch willen kuren met maximum effect ligt dan eerder in het volgende kuur regime:

-afwisselend 1 day on 1 day off met dubbele dosis, OF 5 days on en 2 days of en dit vervolgens voor de duur van de kuur volhouden.

-spuiten op NIET-natuurlijke momenten voor maximale aanvulling op de deels nog aanwezige eigen productie.............

Greetz

Je zou je tenminste een beetje in kunnen lezen in de materie. Want dan zou je zien dat de vaarg die je stelt niet goed is. HGH en Anabolen zijn 2 totaal verschillende stoffen die ook heel anders werken. Van deze zijn ananbolen de meest effectieve stoffen om spiergroei te bevorderen. HGH is in deze niks meer dan de slagroom op het toetje als je door hard trainen en flinke AS-kuren je plafond hebt bereikt.

Met wegzakken bedoelde ik de massa die je dr door wint.

Hmm dus ik moet er zowieso nog niet aan denken groeihormoon.
ik ben 1.79 107 killo 20% vet. ik wilde het gebruike om wat massa te winne en vet te verliezen hoorde dat je die massa die je door groeihormoon wint dat die nooit weg zakt van daar

Terug
Naar boven