Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De nieuw cellen behoud je..massa is wat anders..
In theorie zal je makkelijker behouden door de celletjes.Verder zal je nakuur met hgh beter worden ondersteund
yesssss op deze antwoord wachte ik thnx IKKE !!!!!! je vetcellen verminder ook toch? en die blijven dan ook weg? of ze werden alleen kleiner of zo iets?
maar is et verstandig om nu HGH kuur te doen ik heb pas 2 x gekuurt man ben al heel lang clean
Ik zou eerst es met wat andere middelen aan de slag gaan want je weet nog lang niet genoeg en hebt te weinig ervaring om een hgh-kuur echt succesvol te maken,kerel.
yesssss op deze antwoord wachte ik thnx IKKE !!!!!! je vetcellen verminder ook toch? en die blijven dan ook weg? of ze werden alleen kleiner of zo iets?
maar is et verstandig om nu HGH kuur te doen ik heb pas 2 x gekuurt man ben al heel lang clean
vetcellen kunnen NOOIT verdwijnen (behalve met liposuctie )...je bent met een aantal vetcellen geboren en de een heeft er meer dan anderen..wat je wel kan doen is de omvang van de vetcel verminderen
sth doet wel de cel krimpen..maar das toch wel 10weken voordat je het verschil gaat merken...das dus al 2 kitjes die je moet kopen voordat je zelfs resultaat ziet