AndroidHealthClinic

High dose t boll ervaringen

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
ben op het moment aan het twijfelen tussen d-bol, winny of t-bol op 100mg ED, heb geen ervaring met t-bol, kan iemand mij mischien wat meer vertellen:cool:

Vond de tboll die ik destijds had niet echt geweldig.
Geen krachttoename en merkte er eigenlijk geen fluit van behalve dat ik wat vocht vasthield.

• Topic Starter Topic Starter
oeps:D kan een mod de topic naam ff verbeteren -->high

Hangt er vanaf wat je doel is he. Als je droge massa wilt en je gebruikt nog geen DHT in je kuur zou ik winstrol nemen. Anders dianabol als je gewoon voor massa wilt gaan. Tbol heb ik geen ervaringen mee, maar wil het zelf ook wel eens proberen op hogere doseringen..

neem op het moment test, trenbolone en igf, over een week start ik de gh icm slin, ben nog aan het twijfelen.

Is een bulker en mijn eerste keuze was dan ook dianabol of oxy.

Aangezien ik bijna al mijn vorige cycles drol gebruikt heb, wil ik het nu over een andere boeg gooien en dianabol nemen.

begin echter wat te bloaten en vandaar dat mijn gedachten ook uitgingen naar winny

oke thanks, maar waarom? wat is je onderbouwing? ikzelf denk ook dat het toch winny wordt icm proviron.

de test is hoog genoeg gedoseerd om het maximale uit de gh te halen dmv het aromatiseren

Waarom pak je dan proviron erbij aromatisering zal alleen maar minder worden?

ben op het moment aan het twijfelen tussen dianabol, winny of t-bol op 100mg ED, heb geen ervaring met t-bol, kan iemand mij mischien wat meer vertellen:cool:

Laat die tboll zitten,dit middel werd niet voor niets uit de handel genomen.Nooit die documenterres van die duitse sportes gezien?Dit is het product waardoor anabolen zo slechte naam hebben.

t-bol werkte bij mij zeer goed maar dan wel op minstens 60mg/dag doseren

winny is ook goed maar daar krijg ik mega veel pijn van in men gewrichten...(polsen, ellebogen)

kan zijn dat je daar beter tegen kan he en minder last hebt van gewrichtspijnen maar bij mij is het bijna onhoudbaar daarmee dat ik de t-bol neem maar dan hoger doseer.

Zou ik eerder winny met masteron pakken als je dan toch 2 dht varianten erin doet... Denk neit dat je veel van de proviron zal merken nl icm winny.

Als je tboll neemt, maar mss eens logje want wil wel weten wat het doet op 100mg p/d, zou het ook eens willen proberen in mijn korte kuur.

Zou ik eerder winny met masteron pakken als je dan toch 2 dht varianten erin doet... Denk neit dat je veel van de proviron zal merken nl icm winny.

Winstrol is maar een hele zwakke dht variant. Masteron en proviron zijn veel sterker, dus denk eerlijk gezegd wel dat die het merkt. Maar masteron is altijd lekkerder dan proviron :D

Winstrol is maar een hele zwakke dht variant. Masteron en proviron zijn veel sterker, dus denk eerlijk gezegd wel dat die het merkt. Maar masteron is altijd lekkerder dan proviron :D

heb hier naast me 40 ml masteron staan, alleen krijg ik vreselijke spuitplekken van de meeste UG producten, behalve van tren:o

en vind het vreselijk OPGEILENDE effect van de proviron super

tboll is best aardig spul. zelf nooit gebruikt op 100mg maar wel op 60mg en dat al aardig wat. dus goed om je kuur mee te starten of eindelijk wat mij betreft.

heb hier naast me 40 ml masteron staan, alleen krijg ik vreselijke spuitplekken van de meeste UG producten, behalve van trenbolone:o

en vind het vreselijk OPGEILENDE effect van de proviron super

ik wil me bij deze beschikbaar stellen..geen enkel probleem bro..:D

ik zou voor anavar gaan..je geeft aan dat je al aan het bloaten bent en het enigzins wilt beperken! anavar vind ik dan een betere optie, milder voor je systeem, net zo effectief (op de dosis die je aangeeft)!

ik wil me bij deze beschikbaar stellen..geen enkel probleem bro..:D

ik zou voor anavar gaan..je geeft aan dat je al aan het bloaten bent en het enigzins wilt beperken! anavar vind ik dan een betere optie, milder voor je systeem, net zo effectief (op de dosis die je aangeeft)!

heb anaver al eens op 100mg ED genoemen en dat was gruwelijk:D echter de prijs is wat minder, en aangezien ik minder ervaring heb met winny en deze hele kuur zoiezo al een duur grapje is:o koos ik voor de winny, wel icm proviron

Terug
Naar boven