ben op het moment aan het twijfelen tussen d-bol, winny of t-bol op 100mg ED, heb geen ervaring met t-bol, kan iemand mij mischien wat meer vertellen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oke thanks, maar waarom? wat is je onderbouwing? ikzelf denk ook dat het toch winny wordt icm proviron.
de test is hoog genoeg gedoseerd om het maximale uit de gh te halen dmv het aromatiseren
omdat ik provi met winny/var/enz een super combo vind, en ik zet genoeg test naar mijn mening om dit ´probleem´ te verhelpenWaarom pak je dan proviron erbij aromatisering zal alleen maar minder worden?
ben op het moment aan het twijfelen tussen dianabol, winny of t-bol op 100mg ED, heb geen ervaring met t-bol, kan iemand mij mischien wat meer vertellen![]()
winny is ook goed maar daar krijg ik mega veel pijn van in men gewrichten...(polsen, ellebogen)
Zou ik eerder winny met masteron pakken als je dan toch 2 dht varianten erin doet... Denk neit dat je veel van de proviron zal merken nl icm winny.

Winstrol is maar een hele zwakke dht variant. Masteron en proviron zijn veel sterker, dus denk eerlijk gezegd wel dat die het merkt. Maar masteron is altijd lekkerder dan proviron![]()
heb hier naast me 40 ml masteron staan, alleen krijg ik vreselijke spuitplekken van de meeste UG producten, behalve van trenbolone![]()
en vind het vreselijk OPGEILENDE effect van de proviron super
ik wil me bij deze beschikbaar stellen..geen enkel probleem bro..![]()
ik zou voor anavar gaan..je geeft aan dat je al aan het bloaten bent en het enigzins wilt beperken! anavar vind ik dan een betere optie, milder voor je systeem, net zo effectief (op de dosis die je aangeeft)!
echter de prijs is wat minder, en aangezien ik minder ervaring heb met winny en deze hele kuur zoiezo al een duur grapje is
koos ik voor de winny, wel icm proviron