- Waardering
- 595
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja mag met Daniel meerijden...nu dus maandag vrij vragen voor die vrijdag en zaterdag nacht
Wil wel ff aars schoppen daaro![]()

INSCHRIJVINGEN WEILAND GAMES 2008
HEREN:
JUNIOREN
1. DA (Tjok)
19 jaar
Nederhorst den Bergh
1,90 / 100 kg
2. Aiko Staudt (Staudterd)
20 jaar
Hengelo
1,91 / 110 kg
3. Jeroen de Beer (Manoontje)
20 jaar
Tilburg
1,86 / 93 kg
4. Katrinus Posthumus (Wannabeestrong)
24 jaar
Oosterwolde
1,81 / 125 kg
BEGINNERS:
1. Alaric Volkert
37 jaar
Lisserbroek
1,85 / 100 kg
2. Anton de Wit (Unclez)
31 jaar
Sliedrecht
1,77 / 98 kg
3. Marco Bouma (Dumba)
38 jaar
Hoogkarspel
1,88 / 90 kg
TOPPERS:
1. Ivo - (Strongman)
27 jaar
Groningen
1,91 / 120 kg
2. Wulbert Stam (Stahmixson)
37 jaar
Hoofddorp
1,95 / 134 kg
Als er een belg uit men buurt ofzo mee doet waarmee ik samen kan gaan zou ik het overwegen ..
Ah als Tommy gaat en ik met em mee kan rijden doe ik dat wel, hij woont hier maar 15-20m vandaan

Verder vind ik dat de leden van de HGF de Weiland Games dienen te begeleiden en de nieuwe mensen enthausiast te maken, so it be 
Ik heb mezelf van de lijst gehaald omdat ik besloten heb de wedstrijd in Doetinchem (28 sept) mee te doen. Dit is de finale van de B-klasse dus een mooie kans me te presenteren na mijn blessure..Verder vind ik dat de leden van de HGF de Weiland Games dienen te begeleiden en de nieuwe mensen enthausiast te maken, so it be
![]()
Zal ik nog wel mee doen met de weilandgames? Vorig jaar deed Pieter Karst ook mee, of was dat ook niet echt de bedoeling?
iemand die langs numansdorp/oud-bijerland komt als die hiernaartoe gaat en met wie ik kan meerijden![]()
?
Als jij kan zorgen dat je die ochtend in Dordrecht terecht komt, kom ik je daar wel ophalen. Numansdorp/Oud-Beijerland wordt me wat te gortig, het is al zo'n ruk-eind rijden en Dordrecht is nog wel een goede plek om met de overige meerijders te verzamelen.
, maak ook niet zoveel uit 
Net me leidinggevende gesproken, zoals het er nu naar uitziet kan ik GEEN vrij krijgen
Ze gaat nog 1 iemand proberen, maar anders houd het op ivm de herfstvakantie