MuscleMeat

Highland WEILAND games

Eh Mischa was de zwerver ik niet:P

Naja mag met Daniel meerijden...nu dus maandag vrij vragen voor die vrijdag en zaterdag nacht :)
Wil wel ff aars schoppen daaro ;)

• Topic Starter Topic Starter
INSCHRIJVINGEN WEILAND GAMES 2008

HEREN:

JUNIOREN
1. DA (Tjok)
19 jaar
Nederhorst den Bergh
1,90 / 100 kg

2. Aiko Staudt (Staudterd)
20 jaar
Hengelo
1,91 / 110 kg

3. Jeroen de Beer (Manoontje)
20 jaar
Tilburg
1,86 / 93 kg

4. Katrinus Posthumus (Wannabeestrong)
24 jaar
Oosterwolde
1,81 / 125 kg

BEGINNERS:

1. Alaric Volkert
37 jaar
Lisserbroek
1,85 / 100 kg

2. Anton de Wit (Unclez)
31 jaar
Sliedrecht
1,77 / 98 kg

3. Marco Bouma (Dumba)
38 jaar
Hoogkarspel
1,88 / 90 kg

TOPPERS:

1. Ivo - (Strongman)
27 jaar
Groningen
1,91 / 120 kg

2. Wulbert Stam (Stahmixson)
37 jaar
Hoofddorp
1,95 / 134 kg

up

Ik heb nog niks gehoord van me aanvraag...dus nog even geduld :)

iemand die langs numansdorp/oud-bijerland komt als die hiernaartoe gaat en met wie ik kan meerijden :P ???????

Als er een belg uit men buurt ofzo mee doet waarmee ik samen kan gaan zou ik het overwegen ..

UPDATE INSCHRIJVINGEN WEILAND GAMES 2008

HEREN:

JUNIOREN
1. DA (Tjok)
19 jaar
Nederhorst den Bergh
1,90 / 100 kg

2. Aiko Staudt (Staudterd)
20 jaar
Hengelo
1,91 / 110 kg

3. Jeroen de Beer (Manoontje)
20 jaar
Tilburg
1,86 / 93 kg

4. Katrinus Posthumus (Wannabeestrong)
24 jaar
Oosterwolde
1,81 / 125 kg

5. Simon De Vogelaere (Snoob)
22 jaar
Deinze, België
1,93 / 128 kg

BEGINNERS:

1. Alaric Volkert
36 jaar
Lisserbroek
1,85 / 100 kg

2. Anton de Wit (Unclez)
31 jaar
Sliedrecht
1,77 / 98 kg

3. Marco Bouma (Dumba)
38 jaar
Hoogkarspel
1,88 / 90 kg

TOPPERS:

1. Ivo - (Strongman)
27 jaar
Groningen
1,91 / 120 kg

Ik heb mezelf van de lijst gehaald omdat ik besloten heb de wedstrijd in Doetinchem (28 sept) mee te doen. Dit is de finale van de B-klasse dus een mooie kans me te presenteren na mijn blessure..;) Verder vind ik dat de leden van de HGF de Weiland Games dienen te begeleiden en de nieuwe mensen enthausiast te maken, so it be :)

Ik heb mezelf van de lijst gehaald omdat ik besloten heb de wedstrijd in Doetinchem (28 sept) mee te doen. Dit is de finale van de B-klasse dus een mooie kans me te presenteren na mijn blessure..;) Verder vind ik dat de leden van de HGF de Weiland Games dienen te begeleiden en de nieuwe mensen enthausiast te maken, so it be :)

Ik wil ook graag met die wedstrijd mee doen. Dit weekend heb ik dat keltische gebeuren :( Zal ik nog wel mee doen met de weilandgames? Vorig jaar deed Pieter Karst ook mee, of was dat ook niet echt de bedoeling?

PK gooide met een aparte groep 'TOPPERS'. Mensen met wat meer ervaring. oa Jacco en Jan Wagenaar gooide hier ook mee. De echte nieuwelingen gooien met de BEGINNERS.
Ik denk dat richting oktober er nog wel meer toppers zich aanmelden.

De begeleiding zal wel worden verzorgd door mij, Tommy, Lub en Wout.
Ook Hans, Sierk en Gorrit hielpen mee, maar je bent niet verplicht ofzo.
en te veel is ook niet goed..

Meer zielen....:)

iemand die langs numansdorp/oud-bijerland komt als die hiernaartoe gaat en met wie ik kan meerijden :P ???????

Als jij kan zorgen dat je die ochtend in Dordrecht terecht komt, kom ik je daar wel ophalen. Numansdorp/Oud-Beijerland wordt me wat te gortig, het is al zo'n ruk-eind rijden en Dordrecht is nog wel een goede plek om met de overige meerijders te verzamelen.

Als jij kan zorgen dat je die ochtend in Dordrecht terecht komt, kom ik je daar wel ophalen. Numansdorp/Oud-Beijerland wordt me wat te gortig, het is al zo'n ruk-eind rijden en Dordrecht is nog wel een goede plek om met de overige meerijders te verzamelen.

ik zal nog ff nadenken, en anders word het wel een keer meedoen als ik 18 ben ;), maak ook niet zoveel uit :P

Net me leidinggevende gesproken, zoals het er nu naar uitziet kan ik GEEN vrij krijgen :(
Ze gaat nog 1 iemand proberen, maar anders houd het op ivm de herfstvakantie

Vraagje hè...
Is er al iets bekend over tijden enzo?
en nog tips 'n tricks over kleding/schoeisel?

denk wel dat ik mee wil gaan doen als beginner... ligt eraan of ik het van te voren een keertje kan gaan oefenen ergens... hoop dat ik een keer na wout kan gaan... maar dat is effekes een afstand vanuit zuid limburg. .

Terug
Naar boven