MuscleMeat

Hiit oefeningen

RestUnknown

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
69kg
Vetpercentage
Dag iedereen

Gezien ik lopen en fietsen niet echt graag doe, ben ik op zoek naar een hiit alternatief dat ik thuis kan doen.

Ik ga naar de gym 3x per week en zou dus op de rustdagen een hiit programma willen doen.

Ik ben daarnaast ook op zoek naar de beste oefeningen hiervoor? Daarnaast zou ik ook willen weten hoe lang ik het programma per keer moet doen dan? Ik zie hieromtrent variaties van 15-45 minuten. Ik ben dus op zoek naar het optimale.

Bedankt

Dag iedereen Gezien ik lopen en fietsen niet echt graag doe, ben ik op zoek naar een hiit alternatief dat ik thuis kan doen. Ik ga naar de gym 3x per week en zou dus op de rustdagen een hiit programma willen doen. Ik ben daarnaast ook op zoek naar de beste oefeningen hiervoor? Daarnaast zou ik ook willen weten hoe lang ik het programma per keer moet doen dan? Ik zie hieromtrent variaties van 15-45 minuten. Ik ben dus op zoek naar het optimale. Bedankt

Wat ik doe als ik met cardio bezig ben is thuis trapjoggen :D
Werkt als een malle.

Normalerwijs doe ik het gedurende een half uur tot 3 kwartier, 2 trappen op (inclusief de zoldertrap), 2 trappen af, dit doe ik dan 6x achter elkaar. Dan 1 minuut rust. Vervolgens weer hetzelfde riedeltje (6 trappen omhoog en omlaag dus, vervolgens weer 1 minuut rust etc.)

Je kunt spelen met de intensiteit, normaal loop ik op +/- 70% van mijn max.
Maar je kunt af en toe een paar keer op 80/90 tot all in gaan.

Als je hiit doet, dan moet je vrijwel vanaf het begin (het is immers maar een kwartiertje) voluit gaan.

Hier zul je de vruchten van plukken, zoals voor alle conditionele oefeningen geld.
Hoe meer je traint, hoe beter je conditie wordt. Wel even doorbijten.

Succes !!

Wat ik doe als ik met cardio bezig ben is thuis trapjoggen :D
Werkt als een malle.

Normalerwijs doe ik het gedurende een half uur tot 3 kwartier, 2 trappen op (inclusief de zoldertrap), 2 trappen af, dit doe ik dan 6x achter elkaar. Dan 1 minuut rust. Vervolgens weer hetzelfde riedeltje (6 trappen omhoog en omlaag dus, vervolgens weer 1 minuut rust etc.)

Je kunt spelen met de intensiteit, normaal loop ik op +/- 70% van mijn max.
Maar je kunt af en toe een paar keer op 80/90 tot all in gaan.

Als je hiit doet, dan moet je vrijwel vanaf het begin (het is immers maar een kwartiertje) voluit gaan.

Hier zul je de vruchten van plukken, zoals voor alle conditionele oefeningen geld.
Hoe meer je traint, hoe beter je conditie wordt. Wel even doorbijten.

Succes !!

en vervolgens keihard van de trap pleuren en je benen breken no thx jeff

Terug
Naar boven