AndroidHealthClinic

HIIT trainingen

Turdie

Competitive Bodybuilder
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Ik doe nu zo af en toe een HIIT training, maar om het echt effectief te laten zijn hoeveel HITT is aan te raden om te doen per week?

Gewoon na je krachttraining kwartiertje HIIT. Tenminste lijkt mij beste en makkelijkste manier.

Je kan het ook doen op een ander tijdstip uiteraard, en hoe vaak per week ligt aan welk kcal tekort jij wil creëren per week.

Wat is voor jou effectief? Op basis daarvan kun je bepalen hoe vaak je HIIT wilt doen.

Het effectiefst (voor mij wanneer ik cut) is in de ochtend op nuchtere maag, en wanneer ik niet anders kan na mijn training.

Ik doe in mijn cut 500 kcal onder onderhoud en dan 3 keer HIIT, om het vetverlies te bespoedigen. Maar uit jouw post is niet helemaal duidelijk wat je doel is/wat je wilt.

Daarnaast is het altijd een beetje uitproberen wat voor jou werkt. Dat verschilt per persoon.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is voor jou effectief? Op basis daarvan kun je bepalen hoe vaak je HIIT wilt doen. Het effectiefst (voor mij wanneer ik cut) is in de ochtend op nuchtere maag, en wanneer ik niet anders kan na mijn training. Ik doe in mijn cut 500 kcal onder onderhoud en dan 3 keer HIIT, om het vetverlies te bespoedigen. Maar uit jouw post is niet helemaal duidelijk wat je doel is/wat je wilt. Daarnaast is het altijd een beetje uitproberen wat voor jou werkt. Dat verschilt per persoon.

Effectief zou zijn als mijn vetpercentage lekker omlaag gaat en droger wordt.

Terug
Naar boven