XXL Nutrition

Hij is terug!!!

Wat is zijn naam nou? Eerst was het Remco maar hij is nu overgestapt naar de dark side en heet nu Abdel Hadi ??

hij is geradicaliseerd, schijnt dat hij eerst zelfs spiertje heette :dunno:

haha r*tard

Als remco radicaliseerd en een aanslag wil plaatsen schuift ie zn pakketje zo zn aars in ipv om zn middel te binden.:rolleyes:

Zie het al voor me:Halt!!Shirt omhoog!!!!

He's clean.......

@Jonko:Blijkbaar toch iets van overgehouden ja :D

hahahahahahahahahahaha hahahahahahhahahahahahahahhahahahaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een maniak

Dit soort mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden vind ik. Vrij kansloos om hem belachelijk te maken. Hij is zelfs op de televisie geweest, in een voorstukje van een televisie programma over Geenstijl. Zo iemand weet niet dat het erg belachelijk is wat hij doet en wat de gevolgen zijn van zijn daden, en het lijkt me dan ook dat hij niet echt slim is. Maar om die jongen nou zo af te gaan zeiken. Wie weet wat voor invloed dat heeft op zo iemand zijn leven...met alle negatieve gevolgen van dien.

Dit soort mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden vind ik. Vrij kansloos om hem belachelijk te maken. Hij is zelfs op de televisie geweest, in een voorstukje van een televisie programma over Geenstijl. Zo iemand weet niet dat het erg belachelijk is wat hij doet en wat de gevolgen zijn van zijn daden, en het lijkt me dan ook dat hij niet echt slim is. Maar om die jongen nou zo af te gaan zeiken. Wie weet wat voor invloed dat heeft op zo iemand zijn leven...met alle negatieve gevolgen van dien.

Is 100% waar...maar goed ik kon het ook echt niet laten om er hard om te lachen.

oooow hell no :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
@OS: Enigste hulp die ik je kan bieden is mijn wijze raad, zoek een psychiater en lees het completen geile hanenhok elke dag door. Binnen no-time ben je weer de oude :thumb:

Infinity_divine heeft hem op msn, hopelijk kopieert ie de komende gesprekken nog hierheen. Tot nu toe niet verbijsterend veel grappigs [naast dat ie graag met caps schrijft en zn IQ vergelijkbaar is met die van een fruitvlieg on GHB]

hij heeft al wel 2 foto's gestuurd:
6hihjbc.jpg

5zdu3ao.jpg

Die muziek is wel lijp zeg...geen wonder dat iedereen gehersenspoeld word...ik had mijn bomgordel al aan toen mijn moeder me bij bewustzijn schudde...Allahverdomme nog eens toe...dat moet ik echt niet nog eens luisteren...

:roflol: Wat een heerlijk forum dit

nou die kan je toch beter in de maas gooien met een dumbbell om ze poot

Terug
Naar boven