Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het dieptriest dat je niet gewoon antwoord kan geven. Dat is namelijk ook niet het punt dat ik wilde maken, als ik al een punt wilde maken..
Maar dit toont wel al genoeg.![]()
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184.../Zwarte-Piet-is-nooit-een-slaaf-geweest.dhtml
wel interessanter dan het gezever alhier.
Maar die oorringen, dat kroeshaar en die rode lippen dan? Ik antwoord: wat doet een negerslaaf met een roe? En waarom ontvoert deze kinderen in een zak, door de schoorsteen?
En in Cornwall, waar ze hun gezichten ook zwart verven, krijgen ze hetzelfde verwijt over racisme, maar daar hebben nooit slavenschepen aangelegd. Ook daar weten ze dat het gebruik heel oud is.
Het zwartmaken van het gezicht tijdens de jaarwisseling gebeurt van Engeland tot Macedonië, ontdekte ik, tot op heden.
Katoenplukken een standaard negertaak?Hij LIJKT dus wel op een n*ger, maar omdat hij niet standaard negertaken heeft zoals katoen plukken is hij opeens GEEN n*ger?
Katoenplukken een standaard negertaak?
Het is nu immers wel duidelijk wie hier precies de racist is.
Kunnen ze die Prem niet weer een ban geven bij DWDD. Heb met plaats vervangende schaamte tv maar weer op een andere zender gezet. Totdat iemand anders aan het woord was.
Jezus, wat een gelul toch allemaal. Iemand bekijkt andere culturen en trekt dan conclusies die niks van doen hebben met de zwarte piet zoals wij hem kennen.
Hij LIJKT dus wel op een n*ger, maar omdat hij niet standaard negertaken heeft zoals katoen plukken is hij opeens GEEN n*ger?
Niemand heeft een probleem gehad met het enkele feit dat het gezicht zwart wordt gemaakt. Het zwart maken van het gezicht staat los van welk ras dan ook. Waarom zou je het gezicht niet zwart mogen maken?
Wat het probleem wel is, is dat krullen en rode lippen erbij komen. Waarom kan dat archetype in andere landen op een man met een zwart gezicht lijken en moet in Nederland de moeite gedaan worden om hem een karikatuur van een n*ger te maken?
Dat had moeten zijn: standaard slaventaken.
Maar weer leuk dat je te pas en te onpas het woord racist gebruikt voor mensen die tegen zwarte piet zijn.
Wat een arrogante omhooggevallen achterlijke kwal die Quinsy.
Ophangen aan de hoogste boom.... Onee, dat mag alleen bij blanken want anders is het racistisch.
Ja maar ik vind het wel erg dat zijn moeder is uitgescholden voor zwarte piet door een vrouwelijke collega. Dat wijf had ontslagen moeten worden met zulke zogenaamd grappige opmerkingen.
Dat is inderdaad wel erg ja.
Misschien moeten we tog maar wel zwarte piet afschaffen uit respect voor zijn moeder.
Ja maar ik vind het wel erg dat zijn moeder is uitgescholden voor zwarte piet door een vrouwelijke collega. Dat wijf had ontslagen moeten worden met zulke zogenaamd grappige opmerkingen.