possessed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jullie doen wel veel moeite voor een jaarlijks evenement wat bijna geen invloed heeft op jullie leven wanneer de zwarte piet achterwegen word gelaten.
er is een verschil tussen een paar mensen met van nature zwart krullend haar tussen een hoop mensen die zich zwart schminken omdat ze iemand willen voorstellen die zogezegd zwart is door een schoorsteen en de hele hoop die zwart krullende pruiken opzet om n*gers voor te stellen
ook nog extra grappig dat sommige mensen willen ontkennen dat hij een n*ger voorstelt![]()
Verdomme man, en dat noemt ons racistisch, ironisch(zoek dat maar op)
.Like de Facebook pagina hier: http://www.facebook.com/zwartepietblijft

jullie doen wel veel moeite voor een jaarlijks evenement wat bijna geen invloed heeft op jullie leven wanneer de zwarte piet achterwegen word gelaten.
ongelooflijk dat mensen zich omwille van zo'n banale discussie zo zwaar opwinden. Zelfs een heleboel die zwarte piet als facebook avatar nemen
Komt echt over als die goedkope Amerikaanse "please, think of the children" mentaliteit, alleen al voor het trollen van al die sentimentaliteit zou ik een verbod voorstaan.
ongelooflijk dat mensen zich omwille van zo'n banale discussie zo zwaar opwinden. Zelfs een heleboel die zwarte piet als facebook avatar nemen
Komt echt over als die goedkope Amerikaanse "please, think of the children" mentaliteit, alleen al voor het trollen van al die sentimentaliteit zou ik een verbod voorstaan.
Nee, die mensen snappen gewoon de macht van de politiek en gevaarlijke figuren als bij de VN en welke invloed zij hebben. Als je als individu daarop niet reageert, dan zien al die politieke sociopaten en busybodies dit als een vrijbrief om maar te doen wat ze willen doen. Ik vind jouw houding daarom ook gevaarlijk. Het is net als toen ze SOPA wilden invoeren. Lekker lam toekijken, en voor je het weet ben je weer een stukje (of een groot stuk) vrijheid kwijt.
Nee, die mensen snappen gewoon de macht van de politiek en gevaarlijke figuren als bij de VN en welke invloed zij hebben. Als je als individu daarop niet reageert, dan zien al die politieke sociopaten en busybodies dit als een vrijbrief om maar te doen wat ze willen doen. Ik vind jouw houding daarom ook gevaarlijk. Het is net als toen ze SOPA wilden invoeren. Lekker lam toekijken, en voor je het weet ben je weer een stukje (of een groot stuk) vrijheid kwijt.
True, gewoon kwalijk dat tradities weggeveegd worden. Verbieden van zwarte piet is net als joden een jodenster opplakken.
Van buitenaf vindt niemand het een probleem omdat NIEMAND nog aan de oorsprong denkt. En iedereen keurt heden ten dage slavernij af.
Jij hebt echt serieus hulp nodig. Ik ben er 1000% van overtuigd dat jij het stereotype relmarokkaan bent die overal aanstoot aan neemt. Niet omdat het je écht raakt, maar omdat je dan lekker kan rellen tegen ´die kankerkaaskoppen´. Want ´wij´ zijn allemaal zo stom en ´jullie´ (je denkt in Wij vs Zij) allemaal zo heilig. Rechtvaardige woede is lekker, of niet? Naar mannetje dat je bent. Boehoehoeeee de Nederlanders hebben een honderden jaren oud kinderfeestje en daar lopen geschminkte mensen in rond boehoehoeeee! Alsof het uitmaakt dat die van Arabische oorsprong geen krullend haar heeft. Schei toch uit. Ga lekker ergens anders lopen janken.

Zoals ik al vaker zei, je moet eerlijk zijn en gewoon zeggen:
Ja, onze traditie heeft zeer zeker racistische trekken, we bedoelen het niet zo, maar de oorsprong is dubieus en de uitvoering ook, maar we bedoelen het echt niet verkeerd.
Onze traditie komt racistisch over bij mensen die per sé het slechte willen zien.
Wij bedoelen het niet zo: dé oorsprong bestaat niet; 't is een samenkomst van meerdere tradities.
En de uitvoering(vrolijke volwassenen die kinderen vrolijk maken) as is heeft niets
met 't denigreren van een bevolkingsgroep('ras') te maken.
Ergo; Dat sommige mensen in een grote groep aan het bovenstaande aanstoot nemen is wat mij betreft zorgelijker dan de rol van Piet.
Waarom is het denigrerend als een (zelfs dat staat nog ter discussie, maar soit ik geef je deze) getinte man voor/met een 'blanke' man werkt?
Vertel mij dat eens. Want dat verwondert mij.
Hoe zou een objectieve derde van buitenaf gezien de hele Sinterklaas-viering duiden?
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 20:47 ----------
Van buitenaf gezien zal elke willekeurige derde die GEEN blanke Nederlander is een stelletje blanken zien die zich verkleden als n*gers zien. De buitenstaanders zullen niet de drogredenering over roet zien.
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 20:49 ----------
Geloof me, I DONT CARE, ik ben geen n*ger
Van mij mag zwarte piet blijven, maar wat me storot is als mensen zeggen dat het noooooit op geen enkele redelijke manier op welke wijze dan ook als racistisch gezien kan worden.
Zoals ik al vaker zei, je moet eerlijk zijn en gewoon zeggen:
Ja, onze traditie heeft zeer zeker racistische trekken, we bedoelen het niet zo, maar de oorsprong is dubieus en de uitvoering ook, maar we bedoelen het echt niet verkeerd.
GEEF TOE dat het niet naar buiten toe als onschuldig overkomt.
WIL je het niet zien of zie je het echt niet? **** het feit dat hij zou werken of wat dan ook, daar heb ik het niet over en daar wil ik het niet over hebben?
Waarom moet een stelletje blanken rond gaan springen LIJKEND op iets wat absoluut als een karikatuur van een n*ger gezien kan worden?
WIL je het niet zien of zie je het echt niet? **** het feit dat hij zou werken of wat dan ook, daar heb ik het niet over en daar wil ik het niet over hebben?
Waarom moet een stelletje blanken rond gaan springen LIJKEND op iets wat absoluut als een karikatuur van een n*ger gezien kan worden?