MuscleMeat

hijgen

vntl

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
39.166
Lengte
1m84
Massa
110kg
Vetpercentage
6%
hoi,

sinds ik aan de test-e zit heb ik last van dieper ademhalen/sneller buiten adem, maar ik kan niet echt vinden op internet of het nu door test kan komen.

weet een van jullie het mischien?

gr.

hoi,

sinds ik aan de test-e zit heb ik last van dieper ademhalen/sneller buiten adem, maar ik kan niet echt vinden op internet of het nu door test kan komen.

gr.

ook veel massa erbij gekregen ?

je moet in 1 keer meer massa meezeulen en voorzien van zuurstof en jij vind het raar dat je sneller buiten adem bent ?

• Topic Starter Topic Starter
Last van vocht-retentie?
Heb je een rode gloed op je huid op borst- en nekgedeelte?

ja heb wel wat last van een roode gload op bovenkant borst..en wss ook wel wat vocht!

ja heb wel wat last van een roode gload op bovenkant borst..en wss ook wel wat vocht!

Wat ik dus al vermoedde.
Door een verhoging van oestrogeen in je lichaam in combinatie met een te hoge zout-intake in je voeding stapelt er zich vocht op rond je longen. Hierdoor hebben je longen minder ruimte om in te groeien tijdens inademen. Daardoor zal er minder zuurstof je systeem in gepompt worden waardoor er minder in je bloed rondcirculeert om aan alles in je lichaam te voorzien.
Daardoor vind er een verslechtering van conditie plaats.

Dit bewijst tevens dat je door trenbolone-gebruik niet je conditie verliest maar door de testosteron die met de tren meeloopt in combinatie met een teveel aan zout in je lichaam. Vochtretentie krijg je alleen als er een teveel aan oestrogeen in je lichaam rondcirculeert. Dit komt door aromatisatie. En trenbolone aromatiseert niet.;)

Advies aan TS. Minimaliseer je zout-inname drastisch. Dit moet het probleem langzaam laten verdwijnen.

ik kan me zout inname alleen niet verlagen, aangezien ik al geen zout gebruik. voeding bestaat alleen uit groente,rijst en kip etc.

voor de rest zou ik het ook niet weten, miss doet die extra creatine het:p

ik kan me zout inname alleen niet verlagen, aangezien ik al geen zout gebruik. voeding bestaat alleen uit groente,rijst en kip etc.

voor de rest zou ik het ook niet weten, miss doet die extra creatine het:p

Kun je je voedingsschema posten?

Creatine houd alleen vocht vast in je spieren, voor zover ik weet nergens anders.

6.00 - 500 ml magere melk
150gr haver
30 gr whey
2x visolie cap en 1 multivitamine

9.00 - 150gr kip
100gr rijst (ongekookt)
1 ei

12.00 - 150gr kip
100gr rijst
1 ei
2x visolie

15.00 - 500gr magere kwark

pre workout
16.30 - 150gr kip
100gr rijst
1 ei

postworkout
whey met cacoa en creatine

19.00 - aardappelen/rijst
groente
vlees
2x visolie

21.30 - 500gr magere kwark
20gr cashewnoten (ongezouten)

en +- 3.5 tot 4 liter water pdag
dit is het zo ongeveer

Laatst bewerkt:
rook je?

Wat ik dus al vermoedde.
Door een verhoging van oestrogeen in je lichaam in combinatie met een te hoge zout-intake in je voeding stapelt er zich vocht op rond je longen. Hierdoor hebben je longen minder ruimte om in te groeien tijdens inademen. Daardoor zal er minder zuurstof je systeem in gepompt worden waardoor er minder in je bloed rondcirculeert om aan alles in je lichaam te voorzien.
Daardoor vind er een verslechtering van conditie plaats.

Dit bewijst tevens dat je door trenbolone-gebruik niet je conditie verliest maar door de testosteron die met de tren meeloopt in combinatie met een teveel aan zout in je lichaam. Vochtretentie krijg je alleen als er een teveel aan oestrogeen in je lichaam rondcirculeert. Dit komt door aromatisatie. En trenbolone aromatiseert niet.;)

Advies aan TS. Minimaliseer je zout-inname drastisch. Dit moet het probleem langzaam laten verdwijnen.

hoe ken je lichaam nou met oestrogeen zitten terwijl diegene geen last heeft van gyno en volop aan de test zit ?

hij houd gewoon vocht vast en dat gaat echt niet oplossen door zout inname te minimaliseren, daar zou echt wel aan de khoolydraden liggen aan bepaalde voedingbron die hij neemt waar hij vocht van vast houd denk hieraan rijst ?

Laatst bewerkt:
test aromatiseert toch...
de ene heeft last van gyno de ander niet.

ja is ook wel weer zo maar lijkt mij niet dat hij last heeft van zijn oestrogenen.

is gewoon doordat hij snel kg's is bijgekomen en lichaam moet eraan wennen of hij houdt erg veel vocht vast wat niet ongebruikelijk is met test

hoe ken je lichaam nou met oestrogeen zitten terwijl diegene geen last heeft van gyno en volop aan de test zit ?

hij houd gewoon vocht vast en dat gaat echt niet oplossen door zout inname te minimaliseren, daar zou echt wel aan de khoolydraden liggen aan bepaalde voedingbron die hij neemt waar hij vocht van vast houd denk hieraan rijst ?

Ga jij jezelf eerst eens wat beter inlezen bro voordat je met dit soort opmerkingen aankomt.
Tevens doe zelf ook gelijk even wat ervaring op en ga dan over iets mee discuscieren.
'Hij houd gewoon vocht vast', en weet je ook waarom?
zal wel aan de carbs liggen, zullen we wedden van niet?
aan bepaalde voedingsbron, ja zout.

Ik heb het zelf ervaren man, en ik weet dat het daar door komt.

Zit nu naar zijn voeding te kijken en er zijn een hoop produkten waarvan hij niet weet dat daar ook zout in zit en dus kan zijn voeding zeker verbetert worden door de zout te minimaliseren.

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

ja is ook wel weer zo maar lijkt mij niet dat hij last heeft van zijn oestrogenen.

is gewoon doordat hij snel kg's is bijgekomen en lichaam moet eraan wennen of hij houdt erg veel vocht vast wat niet ongebruikelijk is met test

Wat praat je toch een hoop onzin bij elkaar kerel.

Een te hoog oestrogeen-gehalte met een teveel aan zout in het lichaam zorgt voor het vasthouden van vocht.

Vocht vasthouden heeft te maken met je voeding. Als dat niet 100% in orde is zal er inderdaad vocht worden vastgehouden en opgestapelt. Kijk jij naar je totale zout-inname en minimaliseer je dat zul je de vocht kunnen tegenhouden.

De meesten die gaan kuren, en vaak is dat dan een bulkkuur omdat ze groot willen worden, kijken niet naar hun intake en eten maar raak. Zolang ik maar veel naar binnen werk dan komt het wel goed denken ze dan. Inderdaad, je zult zeker aankomen, vet en vocht waar je dus geen ruk aan hebt.

de meesten die gaan kuren, en vaak is dat dan een bulkkuur omdat ze groot willen worden, kijken niet naar hun intake en eten maar raak. Zolang ik maar veel naar binnen werk dan komt het wel goed denken ze dan. Inderdaad, je zult zeker aankomen, vet en vocht waar je dus geen ruk aan hebt.

+1

6.00 - 500 ml magere melk Zout 150gr haver Zout 30 gr whey Zout 2x visolie cap en 1 multivitamine

9.00 - 150gr kip Zout 100gr rijst (ongekookt)
1 ei Zout
12.00 - 150gr kip Zout

100gr rijst

1 ei Zout

2x visolie

15.00 - 500gr magere kwark Zout

pre workout
16.30 - 150gr kip Zout

100gr rijst

1 ei Zout

postworkout
whey met cacoa en creatine

19.00 - aardappelen/rijst Zout

groente Zout

vlees Zout

2x visolie

21.30 - 500gr magere kwark Zout

20gr cashewnoten (ongezouten)

en +- 3.5 tot 4 liter water pdag
dit is het zo ongeveer

Zoals je ziet zit zo goed in bijna alles wat jij eet wel wat zout.
Vooral in het avondeten heb ik het vermoeden dat daar heel wat zout in zit. In de aardappelen en het vlees.

Als je je zout-intake onder controle hebt en je ondervind nog steeds last kun je proviron nemen, 25mg per dag.

Laatst bewerkt:
kerel serieus.

tuurlijk zorgt zout voor vocht ophoping maar ik neem aan dat hij wel weet dat je niet ongecontroleerd zout kan in nemen.
daarom dat ik van uit ging dat het aan zijn khoolydraden inname lag.

dat je het zelf ondervonden heb dat je van zout vocht van vasthoud gefeliciteerd !!!! maar als je nou ook is even verdiept dat kh vocht vast houd ben je pook weer even een stuk verder met je kennis.

even ter voorbeeld ik hou van rijst veel vocht vast en met test e blaas je al heel snel op door de vocht. kijk zo komen we weer even verder, weer wat geleerd kerel !!!

mmm...maar volgens mij zou je dan haast niks meer kunnen eten als haast overal zout in zit (wat ik niet wist btw)

@Vanspieregem

ik heb van af mijn 14de gerookt, maar ben nu al een halfjaartje gestopt zo ongeveer

hoi,

gr.

Is een feit dat rond je torax extra vocht komt te zitten. Zo fijn met veters strikken. Komt door aromatisatie. Als je er erg veel last van blijft houden kan je overwegen een anti A of wat nolva te nemen.

even ter voorbeeld ik hou van rijst veel vocht vast en met test e blaas je al heel snel op door de vocht. kijk zo komen we weer even verder, weer wat geleerd kerel !!!

Never too old to learn, maar ik was hier al van op de hoogte. Echter vertel je er niet bij waarom je door test-e vocht vasthoud. En dat heb ik en volgens mij nog enkele anderen ook al uitgelegt.
Naar je voeding kijken is het allerbelangrijkste. Dat is 99% vaak te verbeteren en eigenlijk draait het daar ook om. Mochten er dan nog geen verbeteringen optreden kun je kijken naar iets om het probleem te doen opheffen.
In dit geval dus een AI, aromatase inhibitor, maar wel eentje die niet in z'n geheel de oestrogeen onderdrukt want je wil wel wat resultaat van je kuur hebben. Arimidex is een optie maar ik denk persoonlijk dat proviron veel meer bied dan ari. De andere AI's zijn mijn inziens net iets te sterk om enkel wat vocht tegen te gaan.

Terug
Naar boven