Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ALLE AI houd gains tegen. Tamoxifen is een SERM met selectieve receptor bezetting. Tam is de minst schadelijke maar met degelijke goede anti oestrogene eigenschappen. Een AI zal idd je kiloos in de weg gaan staan Tam niet,of in ieder geval in mindere maten.
het heeft een ''ietwat'' antio oestrogene werking,maar ik schaar provi niet onder AI.
Zo heb je wat profieltjes opgezocht?
Nou kerel,whatever. MIJN voorkeur gaat uit naar 10mg nolva per dag. Jij kiest provi,nou heel goed voor je kerel,bij mij werkt dat voor geen meter. Ik gebruik standaart nu nolva per dag op mijn test,en hou geen druppel vast. Proviron vond mijn dokter geen goed plan.
Nolvadex and Muscle Definition
Within 24 to 48 hours, Nolvadex is able to greatly increase muscular definition. As a result, bodybuilders assume Nolvadex will help them reduce their bodyfat level. But this rapid cutting action of Nolvadex is due to an anti-estrogenic action on water retention. Estrogens will make you hold water. Nolvadex will produce the opposite effect.
Zou gewoon weekje of 2 nolva op 10mg pakken,zal wel volstaan.

Begin me erg te irriteren aan de constante vijandigheden tussen snuffsan en de rest. Ik stel voor spreek eens af op een verlaten spoorwegovergang, vecht het uit en de verliezer wordt aan het spoor gebonden. Zijn we daar ook weer vanaf. Sjeesshh..
Zout werkt overigens ook in de spieren om pomp op te roepen, dus of het nou een aanrader is om AL HET zout uit je schema te trappen?
Je conditie zal bij voorbaat al niet zo goed zijn geweest, vandaar dat je loopt te hijgen.
haha jij denkt dat er met nolva totaal geen oestrogeen-binding is![]()
nolva is 'schadelijker' en werkt gains wat tegen, provi is duurder. right?