XXL Nutrition

hijgen

Nolva is het beste in dit geval...is een SERM

Oke, maar gains worden tegengehouden door tamo.

ALLE AI houd gains tegen. Tamoxifen is een SERM met selectieve receptor bezetting. Tam is de minst schadelijke maar met degelijke goede anti oestrogene eigenschappen. Een AI zal idd je kiloos in de weg gaan staan Tam niet,of in ieder geval in mindere maten.

ALLE AI houd gains tegen. Tamoxifen is een SERM met selectieve receptor bezetting. Tam is de minst schadelijke maar met degelijke goede anti oestrogene eigenschappen. Een AI zal idd je kiloos in de weg gaan staan Tam niet,of in ieder geval in mindere maten.

Provi is geen AI.

Provi is relatief zwak,ikzelf zou daar een SHBG binder nooit voor inzetten. Provi wordt ingezet om vrije testosteron te verhogen....het heeft een ''ietwat'' antio oestrogene werking,maar ik schaar provi niet onder AI,dat heb ik ook nergens gezegd. Provi is hier niet geschikt voor,iig bij mij niet.

• Topic Starter Topic Starter
ik loop eigenlijk niet met een plofkop rond van het vocht... heb ook niet het idee dat ik gigantisch veel vocht vasthou.

maar ik zal het nog even een weekje aan kijken en anders kan ik altijd nog nolva gebruiken. ik neem aan 10/20 mg nolva p dag?

zou eens proberen met 10mg,of anders kwart tabje arimidex e2 days

het heeft een ''ietwat'' antio oestrogene werking,maar ik schaar provi niet onder AI.

Mesterolone is ook geen aromatase inhibitor maar bind zich wel degelijk aan het enzym. Proviron is een oestrogeen antagonist. Nolvadex, een anti-oestrogeen en blokkeert slechts de oestrogeen-receptor. Provi voorkomt de aromatisatie van steroiden, nolva doet dat niet. Tevens heeft provi de capaciteit voor het down-reguleren van oestrogeen-receptors. Daarom zal provi gyno en een verhoging van vocht-retnetie voorkomen.

Proviron houd geen gain tegen, nolva doet dat wel.

Proviron geniet in mijn ogen zeer zeker de voorkeur.

Zo heb je wat profieltjes opgezocht?

Nou kerel,whatever. MIJN voorkeur gaat uit naar 10mg nolva per dag. Jij kiest provi,nou heel goed voor je kerel,bij mij werkt dat voor geen meter. Ik gebruik standaart nu nolva per dag op mijn test,en hou geen druppel vast. Proviron vond mijn dokter geen goed plan.

Nolvadex and Muscle Definition

Within 24 to 48 hours, Nolvadex is able to greatly increase muscular definition. As a result, bodybuilders assume Nolvadex will help them reduce their bodyfat level. But this rapid cutting action of Nolvadex is due to an anti-estrogenic action on water retention. Estrogens will make you hold water. Nolvadex will produce the opposite effect.

Zou gewoon weekje of 2 nolva op 10mg pakken,zal wel volstaan.

Laatst bewerkt:
Zo heb je wat profieltjes opgezocht?

Nou kerel,whatever. MIJN voorkeur gaat uit naar 10mg nolva per dag. Jij kiest provi,nou heel goed voor je kerel,bij mij werkt dat voor geen meter. Ik gebruik standaart nu nolva per dag op mijn test,en hou geen druppel vast. Proviron vond mijn dokter geen goed plan.

Nolvadex and Muscle Definition

Within 24 to 48 hours, Nolvadex is able to greatly increase muscular definition. As a result, bodybuilders assume Nolvadex will help them reduce their bodyfat level. But this rapid cutting action of Nolvadex is due to an anti-estrogenic action on water retention. Estrogens will make you hold water. Nolvadex will produce the opposite effect.

Zou gewoon weekje of 2 nolva op 10mg pakken,zal wel volstaan.

Nee kerel, geen profieltjes maar gewoon kennis, dacht je nu werkelijk dat als ik iets lees het niet kan onthouden ofzo?

En wie copy/paste er hier nu, ik??

Ja, nolva kan ook gebruikt worden en houd ook vocht-opeenhoping tegen
maar op een totaal andere manier als dat provi het doet. Tevens, wat ik nog vergeet is provi niet slecht voor de lever, nolva wel. En wat ik al eerder aangaf, wie wil er nu dat tijdens een kuur zijn gains worden onderdrukt? Nobody, want dan heeft het geen zin om te kuren. Vergeet tevens niet dat oestrogeen helemaal geen gelegenheid ziet om zich te binden wanneer nolva wordt geslikt, en een beetje oestrogeen-binding heb je nodig voor optimale groei. Dit kun je wel bewerkstelligen met provi.

Jij zegt MIJN voorkeur gaat uit naar nolva omdat provi bij MIJ niet werkt maar om wie gaat het nu eigenlijk?
Wie zegt dat provi bij TS niet werkt?
Provi is een betere keus dan nolva maar omdat provi bij jou niet werkt ga je TS nolva adviseren??
Ik gebruik provi en houd ook geen druppel vast.;)

ahaa dus jij belde me laatst...

Begin me erg te irriteren aan de constante vijandigheden tussen snuffsan en de rest. Ik stel voor spreek eens af op een verlaten spoorwegovergang, vecht het uit en de verliezer wordt aan het spoor gebonden. Zijn we daar ook weer vanaf. Sjeesshh..

Zout werkt overigens ook in de spieren om pomp op te roepen, dus of het nou een aanrader is om AL HET zout uit je schema te trappen?
Je conditie zal bij voorbaat al niet zo goed zijn geweest, vandaar dat je loopt te hijgen.

• Like
Waarderingen: Ymir
haha jij denkt dat er met nolva totaal geen oestrogeen-binding is :roflol:

nolva is 'schadelijker' en werkt gains wat tegen, provi is duurder. right?
@kriel: waarom vond je dokter provi geen goed idee. lijkt mij vanuit dokters kant gezien juist een lekker mild middel?

Laatst bewerkt:
Begin me erg te irriteren aan de constante vijandigheden tussen snuffsan en de rest. Ik stel voor spreek eens af op een verlaten spoorwegovergang, vecht het uit en de verliezer wordt aan het spoor gebonden. Zijn we daar ook weer vanaf. Sjeesshh..

Zout werkt overigens ook in de spieren om pomp op te roepen, dus of het nou een aanrader is om AL HET zout uit je schema te trappen?
Je conditie zal bij voorbaat al niet zo goed zijn geweest, vandaar dat je loopt te hijgen.

Het is onmogelijk al het zout uit een voedingsschema te halen. In essentiele dierlijke eiwitten die je gewoon nodig hebt zit al zout, denk aan tonijn, kip, eieren. Maw heb je altijd wel wat zout in je lichaam rondcirculeren. Echter dient dit zeer laag gehouden te worden.

haha jij denkt dat er met nolva totaal geen oestrogeen-binding is :roflol:

nolva is 'schadelijker' en werkt gains wat tegen, provi is duurder. right?

Sorry hoor, maar ik moet om deze opmerking toch wel een klein beetje lachen.
Wat vind jij nou belangrijker kerel, de hoeveelheid geld in je portomonnee of je gezondheid?
Hehehe, ongelovelijk.

Kerel hou op met je zg kennis.... 2 kuurtjes gehad, en je denkt werkelijk alles te weten.
Provi werkt idem als stanozolol, heeft een licht anti aromatiserende werking. Niet in vergelijk met een anti oestrogeen als een daadwerkelijke AI of een SERM. TS vraagd advies, ik geef MIJN opinie uit MIJN ervaring. Mijn oestrogeen staat op 161 das goed maf iers lager op 20 mg per dag, dus van anti gean is geen spraken.
Maakt mij verder niet uit. Dit is gewoon mijn ervaring.

Wat ik niet snap is je vreselijke neerbuigende houding en werkelijk je zeer irritante,denegerende, betweterige opmerkingen.

Je probeert daadwerkelijk alles en iedereen voor schut te zetten met je zg "kennis"
je bent een vreselijk irritant persoon, en heb mezelf ook voorgenomen je te negeren.
Verder zal ik niet meer inhoudend op ke KENNIS ingaan, omdat jou kennis van horen zeggen is meer niet.

Laatst bewerkt:
haha zit zelf nu ook aan de deca, kwam laatst binnen bij een h**r zegt zo "Wowww it's darths vader" :roflol:

we zijn ook maar onze ervaringen aan het geven krieltje maar ja je heb wel gelijk het is af en toe neerbuigend.

kreeg in het verleden ook advies van de sportschool eigenaar om nolva te nemen, nooit gedaan want vocht vast houden vind ik gewoon dat het hoort bij een kuur met lange esters, het is een vervelende bijwerking maar de 1 zit er meer mee als de andere.

Jongens vochtretentie is een aromatiesatie effect.
Ik hoor graag verschillende dingen, maar de toon zet de muziek, en ik praat uit mijn eigen ervaring en geef ik op basis daarvan een oordeel.

Oestrogeen is indirekt anabolisch, ken jongens die dat graag willen, sommige niet. Provi is niet een AI of anti oestrogeen, heeft kenmerken maar dat heeft winstrol en een groot gedeelte van primo ook.

Terug
Naar boven