MuscleMeat

HIT herstel tijd

seanhendrix

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m65
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Beste mede BB
Wat ik me nu al een tijdje afvraag is het volgende:

Al mn hele trainingscarrière train ik HIT maar ik heb spieren die nogal moeilijk herstellen, na elke training moet ik zeker 3 a 4 soms 5 dagen wachten eer de spierpijn weg is...
Nu is mijn vraag : De dag dat ik geen spierpijn meer voel, is het dan de moment om terug te trainen of zou je je spieren nog een dag tijd voor de opbouw moeten gunnen?

Door natuurlijk altijd te wachten eer de spierpijn weg is maak je je lijf gewoon het herstel langzaam aan te laten verlopen, mss door tijdens spierpijn al te trainen maar iets lichtere hit zal je lijf denken dat hij sneller moet herstellen of slaat deze uitleg op nix?

Liefst geen antwoorden zoals hardcore trainen gelijk een beest zoveel en hoe hard je kan want daar ben ik nix mee:p
Diegene die een onderbouwde visie hebben LOSGAAN!!!!! :D:cool:

in dat geval zou ik elke spiergroep 1x in de week trainen. Tot je lichaam aangeeft dat je aan meer toe bent.

Ik heb het ook als ik mijn benen heb getraind, (die verdomde squat:D) en loop daarna altijd een dag of 5 men pijnlijke benen rond. Op zich vindt ik dat niet erg, het is enkel lastig om dan cardio te doen.

een beetje losfietsen kan de pijn wel sneller doen afnemen maar echt trainen doe ik pas als ze volledig herstelt zijn.

He dat heb ik ook
op mijn sportschool zegt de fitness trainer dat je 2 keer per week een spier groep kan trainen, wat ik gelul vind
de een hersteld sneller dan de ander.
Ik heb ook 4 tot 5 dagen rust nodig per spier groep, mijn schema ziet er nu zo uit

om de dag trainen

1 rug achterkant schouders biceps

2 benen buik

3 borst voorkant schouders tri buik

na elke training 20 min cardio

Soms sla ik 1 dag rust over

in het verleden pakte ik 2 keer 1 spier in de week resultaat was overtraind

Terug
Naar boven