AndroidHealthClinic

HIT training

ja, gebruik de search functie!

Wel met hit en run :cool:

Ja ik heb het een week of 8 gedaan, best moeilijk om in 10 reps tot aan de failure te gaan, als je niet precies weet waar je max. zit. Vond ook dat mijn borst iets achter bleef. Je schijnt via Mens health een nederlands talig boek te kunnen kopen.

Ik begin nu mijn 4e week HST, lijkt erop. Biceps, benen,schouders en onderarmen gaan zichtbaar vooruit. De rest gaat niet zo hard :( Ach, komt goed :)

ja, je kunt er inderdaad een nieuw boek over kopen. nieuwe high intesity training van een zekere Ellington Darden. Hij zou naar het schijnt nauw samengewerkt hebben met de uitvinder van HIT, Arthur Jones.

Xplode999 zei:
ja, je kunt er inderdaad een nieuw boek over kopen. nieuwe high intesity training van een zekere Ellington Darden. Hij zou naar het schijnt nauw samengewerkt hebben met de uitvinder van HIT, Arthur Jones.

Klopt, ik heb hem hier liggen. Gekocht voor 19.95 bij Broese*)
Maar zoek eens met google naar High Intensity Training, dan vind je ook veel.

http://www.drdarden.com/

Mijn eigen ervaring met HIT is trouwens positief, zolang je je maar aan de grondregels houd. Dus kort, intens en infrequent.

Zodra je hier vanaf gaat wijken is het vragen om blessures (ook hier ben ik bekend mee :D )

Verders vind ik het persoonlijk geen manier van trainen die je erg lang moet blijven doen, maar dt geld voor de meeste trainingsmanieren.

• Topic Starter Topic Starter
3XL zei:
http://www.drdarden.com/

Mijn eigen ervaring met HIT is trouwens positief, zolang je je maar aan de grondregels houd. Dus kort, intens en infrequent.

Zodra je hier vanaf gaat wijken is het vragen om blessures (ook hier ben ik bekend mee :D )

Verders vind ik het persoonlijk geen manier van trainen die je erg lang moet blijven doen, maar dt geld voor de meeste trainingsmanieren.

Hoe lang heb je deze HIT-training gedaan en hoeveel keer per week. De grondregels, is dat volgens het boek van dr. Darden

ik vind hit een goed iets om eens voor 8 weken te doen gewoon voor de verandering, ook voor mensen met tijdgebrek is het handig.

Terug
Naar boven