Fitness Seller

HIT trainingsvormen

tomk88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Beste lezers,

Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie over de intensiteit van de gymles.
In mijn onderzoek vergelijk ik, gedurende 6 weken, 2 groepen (14-15 jaar) waarvan 1 groep de reguliere gymles volgt en de andere groep naast de reguliere gymles een High Intensity Training (HIT) krijgt aangeboden.
Nu heb ik zelf al een aantal oefeningen maar het is nog niet voldoende.

Kan iemand mij verder op weg helpen met oefening(en) die je ongeveer 30 minuten kan doen tijdens de gymles in het kader van HIT?

Ik hoor het graag.

Shuttle run's ken je vast wel? En "suicides" ? If not, dan zijn deze vast erg handig! Misschien kan je iets van quadrupedie gebruiken, sprinten afwisselen met quadrupedie, dat is een sicke fullbody training met je lichaams gewicht http://www.youtube.com/watch?v=CG_t6nCnpXY Hier zie je een boel voorbeelden en variaties van quadrupedie

Beste lezers,

Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie over de intensiteit van de gymles.
In mijn onderzoek vergelijk ik, gedurende 6 weken, 2 groepen (14-15 jaar) waarvan 1 groep de reguliere gymles volgt en de andere groep naast de reguliere gymles een High Intensity Training (HIT) krijgt aangeboden.
Nu heb ik zelf al een aantal oefeningen maar het is nog niet voldoende.

Kan iemand mij verder op weg helpen met oefening(en) die je ongeveer 30 minuten kan doen tijdens de gymles in het kader van HIT?

Ik hoor het graag.

Wie begeleid die groep van 14-15jarige in hun HIT trainingen? en in welke mate zijn deze 14-15jarige ervaren met KT?

HIT is namelijk zowiezo niet iets voor beginners en die leeftijdsgroep zou ik zeker geen intensiteits technieken laten doen waarbij het gewicht dicht op hun 1RM zit.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 22:11 ----------

Shuttle run's ken je vast wel? En "suicides" ? If not, dan zijn deze vast erg handig! Misschien kan je iets van quadrupedie gebruiken, sprinten afwisselen met quadrupedie, dat is een sicke fullbody training met je lichaams gewicht Hier zie je een boel voorbeelden en variaties van quadrupedie

En wat heeft dit met HIT te maken?

Leek me goed te integreren...

Terug
Naar boven