AndroidHealthClinic

Hittegolf en nachtrust

harvey1980

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik zit momenteel in de 2e week van een deca/sus kuur, gaat allemaal prima echter wel gepaard met flink zweten, nu met deze temperaturen kom ik bijna niet in slaap, duurt soms wel tot half 3 of 3 uur 's nachts voor ik slaap en dat is natuurlijk ook niet bevorderend, ik probeer van alles, raam open, natte handdoek in bed erbij leggen....wordt er gek van :eek:

Wie heeft er tips?

(airco is te duur en geen optie, ook slecht voor je lucht wegen by the way)

Arno1975 zei:
Ik zit momenteel in de 2e week van een deca/sus kuur, gaat allemaal prima echter wel gepaard met flink zweten, nu met deze temperaturen kom ik bijna niet in slaap, duurt soms wel tot half 3 of 3 uur 's nachts voor ik slaap en dat is natuurlijk ook niet bevorderend, ik probeer van alles, raam open, natte handdoek in bed erbij leggen....wordt er gek van :eek:

Wie heeft er tips?

Lol zit wel aan een kuur, maar een airco is slecht voor je gezondheid! :P ;)

Ontopic: Een coldpack op je voorhoofd wil ook weleens helpen!

Ik heb nergens last van dus ik heb niet een middel die ik aanwend.
Wel klote dat je juist nu een kuur hebt... Maar mijn broertje en zusje slapen in een kelder (we hebben grote kelder onder huis) en die hebben het daar zo;n 16 a 17@ max graden.. dus heerlijk slapen ... maja moet je wel een kelder hebben. Ga anders op de grond slapen(ligt niet echt comfortabel maar altijd koeler dan je bed)

Arno1975 zei:

Wie heeft er tips?

Airco is niet slecht voor de luchtwegen, mits deze tot max 4-5graden boven of onder de buitentemperatuur is.

heb hetzelfde voor... vannacht was het pas rond 04u ..

tja, ik benut het door te eten dan he, altijd wel goed vr de bulk :)

keep the spirit

tja die hitte we zijn het al bijna zat hier in nl
zweet me ook de t**fus wat ik doe is ramen en deuren tegen elkaar open wierrookje aan voor de vliegenm en de groeten duurt wel effe maar pays off

wat zeur je nou man....beetje zweten hoort erbij. als je t nie aan kan begin je toch aan je pct.

afrukke .. ben je zo moe dat je wel in slaap valt .. :D

beste middel is GHB...slaap je lekker van en je krijgt er een gratis gh piek bij ;)

rikkie zei:
beste middel is GHB...slaap je lekker van en je krijgt er een gratis gh piek bij ;)

wat een dom gelul zeg.....:rolleyes:
ghb is niet zo onschadelijk als de meeste denken. en drugs/as ed aanraden aan iemand is btw sowieso niet zo heel slim. zelf soms iets teveel genomen? :P

slecht slapen hoort nu eenmaal bij kuren en zeker bij dit weer.

• Topic Starter Topic Starter
LOL leuke reacties :D

Ik denk dat ik maar een ventilator ga zoeken, zijn alleen vrijwel overal uitverkocht

Goeie tips krijg je hier op dbb....ghb, doe ff normaal zeg.
Komt er straks nog 1 met slaappillen.

Kerel ik weet wat je bedoelt, het is gewoon erg heet, en zit je in een kuur heb je zeker je slaap nodig.
De beste tip die ik voorbij zag komen is een ventilator, heerlijk verkoelend!!

heb er ook last van voorlopig
duurt uren voor ik in slaap val

Zoals er zoveel hier typen een grote ventilator dat werkt voor mij erg goed. Gewoon op je lichaam zetten ik wordt er in ieder geval niet ziek van. Ik heb zelf mijn matras weleens in de achtertuin neergelegd. Heerlijk zo'n nacht briesje....

gewoon kwestie verder van genoeg zuipen?:)dan wil je wel;)

Terug
Naar boven